26.1 C
Athens
Αρχική Blog Σελίδα 21240

Οι Ρώσοι ισχυρίζονται πως μαγνητική καταιγίδα θα πλήξει τη γη τον Ιούλιο

Μαγνητική καταιγίδα κατηγορίας πρώτου επιπέδου G1 της κλίμακας πέντε βαθμών αναμένεται να πλήξει τη Γη στις 23 Ιουλίου, σύμφωνα με προβλέψεις του εργαστηρίου του Ινστιτούτου Ηλιακής Αστρονομίας Ακτίνων Χ Λέμπεντεφ.

Οι μαγνητικές καταιγίδες, που ταξινομούνται ως συμβάντα επιπέδου G1 σε κλίμακα πέντε σημείων, μπορούν να οδηγήσουν σε αδύναμες διακυμάνσεις των ενεργειακών συστημάτων. Η αλληλεπίδραση του ηλιακού ανέμου με τη γήινη μαγνητόσφαιρα οδηγεί σε διαταραχές του γεωμαγνητικού πεδίου με αποτέλεσμα τη μεταφορά και συσσώρευση ενέργειας στη μαγνητόσφαιρα.

Η συσσώρευση ενέργειας καταναλώνεται με την επιτάχυνση φορτισμένων σωματιδίων, τα οποία είτε ξεφεύγουν προς το διάστημα, είτε γυροφέρνουν τη Γη ώσπου να εισχωρήσουν στην ιονόσφαιρα και την ατμόσφαιρά της.

Η μαγνητική καταιγίδα προκαλεί ακανόνιστη διατάραξη στην ατμόσφαιρα της Γης για κάποιες ώρες ή και ημέρες. Επηρεάζει αρνητικά τις ραδιοφωνικές εκπομπές, το GPS, τα πλοία, τα αεροπλάνα, τα υποβρύχια, τα ραντάρ, διηπειρωτικές ραδιοφωνικές εκπομπές κλπ. Ταυτόχρονα αυξάνεται και η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας της Γης με επίσης αρνητικά αποτελέσματα στην κίνηση των δορυφόρων.

Ο Ζεεχόφερ κλιμακώνει την ένταση λίγο πριν την συνάντηση με Μέρκελ

«Δεν θα αφήσω να με απολύσει μια Καγκελάριος η οποία είναι Καγκελάριος μόνο χάρη σε μένα», δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών και Αρχηγός της Χριστιανοκοινωνικής Ένωσης (CSU) Χορστ Ζεεχόφερ, ανεβάζοντας εκ νέου τους τόνους της αντιπαράθεσης λίγη ώρα πριν από την συνάντηση με την Καγκελάριο ‘Ανγκελα Μέρκελ, η οποία υποτίθεται ότι θα αποτελούσε την ύστατη προσπάθεια γεφύρωσης των διαφορών τους.

«Βρίσκομαι σε μια κατάσταση η οποία είναι για μένα αδιανόητη. Το άτομο το οποίο βοήθησα να ανέβει στη σέλα, με πετάει τώρα έξω», δήλωσε ο κ. Ζεεχόφερ την Sueddeutsche Zeitung και διερωτήθηκε: «Μπορώ να μείνω σε μια θέση, αν η βασική γραμμή δεν είναι σωστή;».

Λίγο νωρίτερα ο ίδιος και η κυρία Μέρκελ είχαν συνάντηση με τον Πρόεδρο του Ομοσπονδιακού Κοινοβουλίου Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, ο οποίος επιχείρησε να μεσολαβήσει για την αποκλιμάκωση της κρίσης. «Η Ένωση βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού», φέρεται να είπε ο κ. Σόιμπλε κατά την κλειστή συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των δύο κομμάτων, η οποία διήρκεσε μόλις μισή ώρα.

Στο μεταξύ φαίνεται ότι ο κ. Ζεεχόφερ χάνει σταδιακά την στήριξη των στελεχών του ίδιου του κόμματός του. «Δεν μπορούσα να δεχτώ την νύχτα την παραίτηση (ενν. Του Χορστ Ζεεχόφερ), χωρίς μια συνάντηση κορυφής. Θέλουμε σήμερα να πετύχουμε ένα αποτέλεσμα από κοινού», δήλωσε ο επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των Χριστιανοκοινωνιστών Αλεξάντερ Ντόμπριντ, ενώ ο Πρωθυπουργός της Βαυαρίας Μάρκους Σέντερ δήλωσε ότι ο κ. Ζεεχόφερ αιφνιδίασε τους πάντες όταν δήλωσε ότι προτίθεται να παραιτηθεί και τόνισε: «Είμαστε πρόθυμοι για συμβιβασμό. Πρέπει κανείς να είναι έτσι στην πολιτική. Για μας δεν υπάρχει δρόμος εκτός της κυβέρνησης ή διάλυσης της συνεργασίας με το CDU».

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με δημοσκόπηση για λογαριασμό του ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού RTL, το 67% των Γερμανών θεωρεί «ανεύθυνο» τον τρόπο διαχείρισης της κατάστασης από τον κ. Ζεεχόφερ και το κόμμα του, ενώ σε ό,τι αφορά τους ψηφοφόρους της CSU, το 49% τάσσεται υπέρ της Καγκελαρίου Μέρκελ και το 48% υπέρ του υπουργού Εσωτερικών. Επιπλέον, το 69% του συνόλου των ερωτηθέντων τάσσεται υπέρ μιας ευρωπαϊκής λύσης, όπως η κυρία Μέρκελ. Υπέρ των θέσεων του Χορστ Ζεεχόφερ τάσσονται ωστόσο οι οπαδοί της Εναλλακτικής για την Γερμανία (AfD) σε ποσοστό 88%.

Βουλευτές των δύο συντηρητικών κομμάτων καλούν Μέρκελ και Ζεεχόφερ να βάλουν τέλος στη διαμάχη τους

Εν τω μεταξύ βουλευτές και από τα δύο συντηρητικά κόμματα του κυβερνητικού συνασπισμού κάλεσαν την καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ και τον υπουργό Εσωτερικών Χορστ Ζεεχόφερ σήμερα να βάλουν τέλος στη διαμάχη τους για τη μεταναστευτική πολιτική που απειλεί την κυβέρνηση.

Στην κοινή συνεδρίαση των κοινοβουλευτικών ομάδων του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος (CDU) και των Χριστιανοκοινωνιστών της Βαυαρίας (CSU), ομόφωνα οι βουλευτές κάλεσαν τους ηγέτες των δύο κομμάτων να συμφιλιωθούν.

Ο βετεράνος πολιτικός του CDU Φόλκερ Κάουντερ είπε ότι αναμένει να βρεθεί μια λύση σήμερα το βράδυ. “Θα μείνουμε μαζί” είπε, καταχειροκροτούμενος για πολλή ώρα από τους παρευρισκόμενους.

Ο Αλεξάντερ Ντόμπριντ του CSU, που θεωρείται σκληροπυρηνικός, είπε ότι τα προβλήματα είναι “επιλύσιμα” και υπενθύμισε στους βουλευτές την αξία της συμμαχίας των δύο κομμάτων.

Η ίδια η καγκελάριος, απευθυνόμενη στους βουλευτές, παραδέχτηκε ότι υπάρχει μεγάλη επιθυμία για επίλυση της κρίσης και δεσμεύτηκε ότι θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν να επιτύχει μια συμφωνία, όπως ανέφεραν στο πρακτορείο Reuters κάποιοι από τους συμμετέχοντες.

Λίγο νωρίτερα, ο πρώην υπουργός Οικονομικών και πρόεδρος του κοινοβουλίου Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, προειδοποίησε ότι το συντηρητικό μπλοκ βρίσκεται στο χείλος της αβύσσου και απεύθυνε έκκληση στα δύο κόμματα να βρουν μια συμφωνία.

Αποφυλακίζεται το πρώην στέλεχος της Siemens Ηλίας Γεωργίου

Βγαίνει από τη φυλακή με απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου ο Ηλίας Γεωργίου πρώην στέλεχος της Siemens Hellas που δικάζεται ήδη στη μεγάλη υπόθεση με τους 69 κατηγορούμενους για τη σύμβαση 8002 μεταξύ του ΟΤΕ και του γερμανικού κολοσσού.

Το δικαστήριο έκανε δεκτή την αίτηση αναστολής εκτέλεσης ποινής που υπέβαλε ο 80χρονος, ο οποίος τον περασμένο Μάιο οδηγήθηκε στην φυλακή καθώς καταδικάστηκε σε δεύτερο βαθμό σε κάθειρξη 11 ετών για την εμπλοκή του στην υπόθεση των χρημάτων που είχε λάβει ο πρώην υπουργός Τάσος Μαντέλης από τη γερμανική εταιρία. Η υπόθεση Μαντέλη είχε διαχωριστεί από τη μεγάλη δικογραφία για τα αποκαλούμενα “μαύρα ταμεία της Siemens” και αφορά τη σύμβαση 8002.

Η αναστολή στην έκτιση της ποινής του κ. Γεωργίου θα ισχύει έως την έκδοση απόφασης του Αρείου Πάγου επί της αίτησης αναίρεσης που έχει υποβάλει ο 80χρονος επί της απόφασης που εξέδωσε τον Μάιο το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων.

Ο κ. Τσίπρας είναι πλέον πρωθυπουργός υπό προθεσμία

«Ο κ. Τσίπρας είναι πλέον πρωθυπουργός υπό προθεσμία», δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης με αφορμή τη σημερινή ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στο υπουργικό συμβούλιο.

Ο πρόεδρος της ΝΔ πρόσθεσε για τον πρωθυπουργό τα εξής: «Προσποιείται ότι δεν άκουσε τον κ. Καμμένο ο οποίος δημοσίως υποστήριξε ότι θα αποσύρει το κόμμα του από την κυβέρνηση όταν φέρει την κύρωση της επιζήμιας συμφωνίας με τα Σκόπια στη Βουλή. Ισχυρίζεται ότι βγαίνουμε από τα μνημόνια, ενώ έχει ήδη υπογράψει νέες περικοπές και νέους φόρους. Παριστάνει ότι μάχεται την ακροδεξιά, ενώ συγκυβερνά μαζί της εδώ και τριάμισι χρόνια. Ο τραγέλαφος αυτός πρέπει επιτέλους να τελειώνει».

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ανέφερε πως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έχει πια απαξιωθεί στη συνείδηση των πολιτών και συμπλήρωσε: «Κανείς πια δεν τους πιστεύει, ό,τι και να υποσχεθούν. Το πρόβλημα των κυρίων Τσίπρα και Καμμένου δεν μπορεί να γίνει πρόβλημα της χώρας. Η Ελλάδα δεν αντέχει μία ακόμη περίοδο παρατεταμένης πολιτικής και οικονομικής αβεβαιότητας. Οι πολίτες ζητούν ένα αξιόπιστο κυβερνητικό σχέδιο για να γίνει καλύτερη η ζωή τους. Οι εκλογές είναι η μοναδική διέξοδος για να προχωρήσει η Ελλάδα μπροστά. Όσο νωρίτερα γίνουν τόσο καλύτερο για την πατρίδα μας».

Ζάεφ: Η “Μακεδονική” ταυτότητα είναι erga omnes

 

Ο Ζόραν Ζάεφ ξεκίνησε, όπως φαίνεται, την εκστρατεία για να πείσει την κοινή γνώμη της χώρας του να πει το «ναι» στη συμφωνία των Πρεσπών, με μια ανάρτηση στον λογαριασμό του στο Twitter ως πρωθυπουργού της «Δημοκρατίας της Μακεδονίας».

Στο tweet που ανήρτησε από τη Χαλκιδική, όπου βρισκόταν το Σαββατοκύριακο, υποστηρίζει ότι με την έγκριση της συμφωνίας με την Ελλάδα οι συμπολίτες του κατοχυρώνουν διεθνώς τη «μακεδονική» γλώσσα και ταυτότητα με χρήση erga omnes. Όπως αναφέρει:

«# Η Μακεδονική γλώσσα και οι πολίτες -προστατεύονται και ενισχύονται. Η Μακεδονική ταυτότητα είναι erga omnes. Η επίσημη γλώσσα της χώρας μας είναι η Μακεδονική και θα είναι σαν όλες τις γλώσσες του κόσμου. Η γλώσσα θα χρησιμοποιείται ελεύθερα οπουδήποτε, σe #OHE, #NATO, #EE, σε όλους τους επίσημους θεσμούς και εκδηλώσεις.»

 

Ταυτόχρονα, ψηλά στο λογαριαρσμό του πρωθυπουργού των Σκοπίων παίζει ένα βίντεο, όπου μιλά για ενίσχυση της «μακεδονικής» εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας μια για πάντα:

«Επιλέξαμε το μέλλον με περισσότερη ελπίδα και ευημερία για όλους! Έχουμε μια ιστορική λύση, με την οποία ενισχύουμε την Μακεδονική Ταυτότητα!

Η συμφωνία αυτή θα επιβεβαιώσει και θα ενισχύσει τη Μακεδονική εθνική και πολιτιστική ταυτότητα, μια για πάντα.

Ας πούμε ΝΑΙ, για το μέλλον της Μακεδονίας»!

Συνελήφθησαν πατέρας και γιος για αρχαιοκαπηλία στην Πάτρα

Πατέρας και γιος, 75 και 45 ετών αντίστοιχα, συνελήφθησαν για αρχαιοκαπηλία, από αστυνομικούς του Τμήματος Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Αρχαιοτήτων της Ασφάλειας Αττικής, το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής στην Κάτω Αχαΐα του Νομού Αχαΐας.

Οι κατηγορούμενοι εντοπίστηκαν μετά τη διερεύνηση πληροφοριών σχετικά με την παράνομη διακίνηση αρχαιολογικών ευρημάτων από δύο Έλληνες στις περιοχές Αχαΐας και Ηλείας.

Σε έρευνα που έγινε σε σιδηρουργείο ιδιοκτησίας τους, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, τρεις εικόνες μεταβυζαντινής τεχνοτροπίας, ένας ανιχνευτής μετάλλων, χάρτης με σημειώσεις, έξι καραμπίνες, πιστόλι κρότου λάμψης και πλήθος αβολίδωτων φυσιγγίων.
Σε βάρος τους σχηματίσθηκε ποινική δικογραφία, η οποία αφορά σε παραβάσεις των διατάξεων της νομοθεσίας για την προστασία των αρχαιοτήτων και εν γένει της πολιτιστικής κληρονομιάς καθώς και του νόμου περί όπλων.

Από την αστυνομία διευκρινίζεται ότι οι κατασχεθείσες εικόνες, επεδείχθησαν σε αρχαιολόγο της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αχαΐας, ο οποίος αποφάνθηκε ότι πρόκειται για κινητά μνημεία που εμπίπτουν στις προστατευτικές διατάξεις της νομοθεσίας «για την προστασία των αρχαιοτήτων και εν γένει της πολιτιστικής κληρονομιάς», σημαντικής αρχαιολογικής αξίας.

Οι συλληφθέντες, οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πατρών ο οποίος τους παρέπεμψε στον ανακριτή.

 

(φωτογραφία αρχείου)

Σε 61 εταιρείες παρείχε δεδομένα χρηστών το Facebook

Στην αποκάλυψη των εταιρειών στις οποίες και παρείχε το ειδικό προνόμιο της πρόσβασης στα προσωπικά δεδομένα χρηστών , έναντι άλλων τις οποίες και απέκλειε από την διαδικασία, προέβη η Facebook.

Σύμφωνα με την Facebook, 61 εταιρείες απολάμβαναν καθεστώς προσωρινής εξαίρεσης από τον κανονισμό απαγόρευσης της πρόσβασης στις πληροφορίες των χρηστών.

Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης είχε δεχτεί σφοδρή κριτική, όταν τον περασμένο μήνα, έγινε γνωστό, μέσω βρετανικών νομικών υπηρεσιών, ότι πλήθος γνωστών κινεζικών εταιρειών- συμπεριλαμβανομένης και της “Huawei” – , είχαν συμπεριληφθεί στην επίμαχη λίστα.

Η εταιρεία του Μαρκ Ζουκεμπεργκ αντιμετωπίζει ιδιαίτερες πιέσεις προκειμένου να παραθέσει περισσότερες λεπτομέρειες για την πρακτική δημοσιοποίησης προσωπικών δεδομένων την οποία και υιοθετούσε, στον απόηχο του μεγάλου σκανδάλου με εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της πολιτικής επικοινωνίας και κατείχαν επίσης πληροφορίες χρηστών του δικτύου.

Τακτική της κοινωνικής πλατφόρμας – την οποία και είχε δεσμευτεί να διακόψει ήδη από το 2015- ήταν η δυνατότητα πρόσβασης, μέσω ειδικών εφαρμογών, σε μια ιδιαίτερα ευρεία δεξαμενή πληροφοριών που συγκέντρωναν στοιχεία ακόμη και από τους φίλους-επαφές των χρηστών, κάτι το οποίο συνεχίστηκε μέχρι σήμερα χάρις τα διάφορα νομικά ‘παραθυράκια’, -όπως αυτό της παροχής πρόσβασης σε δεδομένα για ορισμένο διάστημα.

Αξίζει να αναφερθεί πως ανάμεσα στις εταιρείες που συναπαρτίζουν την επίμαχη λίστα ενδεικτικά βρίσκονται και οι : Νike, Nissan, Spotify, UPS, DELL, Kodak,Vodafone, Nokia, Yahoo Και Warner Bros.

 

Ιρανός ταξίαρχος κατηγορεί το Ισραήλ ότι κλέβει τα σύννεφα του Ιράν!

Σωρείτες: σύννεφα του καλού καιρού

Ένας ιρανός ταξίαρχος κατηγόρησε σήμερα το Ισραήλ ότι κλέβει τα σύννεφα για να εμποδίσει να πέσει βροχή στο Ιράν, πριν διαψευσθεί από την εθνική μετεωρολογική υπηρεσία, σύμφωνα με το ημιεπίσημο πρακτορείο ειδήσεων ISNA.

«Η κλιματική αλλαγή στο Ιράν είναι ύποπτη», δήλωσε ο ταξίαρχος Γολάμ Ρεζά Τζαλαλί, διοικητής της ιρανικής αντιαεροπορικής άμυνας, στη διάρκεια εθνικού συνεδρίου για την προστασία των πληθυσμών, μεταδίδει το ISNA, ενώ το Ιράν βρίσκεται αντιμέτωπο με σοβαρή ξηρασία.

«Η ξένη ανάμιξη είναι ύποπτη ότι στοιχημάτισε στην κλιματική αλλαγή. Επιστημονικά κέντρα της χώρας πραγματοποίησαν έρευνα για το θέμα αυτό και το αποτέλεσμά τους επιβεβαιώνει» αυτό το σενάριο, προσθέτει ο αξιωματικός.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του που μεταδόθηκαν από το ISNA, «το Ισραήλ και μια άλλη χώρα της περιοχής έχουν κοινές ομάδες οι οποίες εργάζονται ούτως ώστε τα σύννεφα που μπαίνουν στον ιρανικό ουρανό να είναι ανίκανα να ρίξουν βροχή».

«Επιπλέον αυτού, αντιμετωπίζουμε ένα φαινόμενο κλοπών συννέφων και χιονιού», πρόσθεσε ο ταξίαρχος Τζαλαλί.

Σύμφωνα με το πρακτορείο ISNA, ο αξιωματικός επικαλέσθηκε μια «μελέτη που γίνεται κάθε τέσσερα χρόνια» και έδειξε ότι πάνω από τα 2.200 μέτρα ύψος, όλες οι ορεινές ζώνες από το Αφγανιστάν μέχρι τη Μεσόγειο είναι καλυμμένες από χιόνι, εκτός από το Ιράν.

Ο στρατηγός Τζαλιλί «έχει ενδεχομένως ντοκουμέντα για το θέμα αυτό τα οποία δεν γνωρίζω, όμως στη βάση των μετεωρολογικών γνώσεων, δεν είναι δυνατόν μια χώρα να ‘κλέβει’ το χιόνι ή σύννεφα», δήλωσε ο διευθυντής της εθνικής μετεωρολογικής υπηρεσίας Αχάντ Βαζιφέ, σύμφωνα με το ISNA.

«Μια χώρα δεν μπορεί να κλέψει σύννεφα. Αν μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο, δεν θα υπήρχε στις ΗΠΑ αστυνομία του νερού, επειδή οι Αμερικανοί θα έκλεβαν τότε τα σύννεφα των άλλων χωρών και δεν θα είχαν καμιά ανάγκη για αστυνομία του νερού, συνεπώς αυτή θα καταργούνταν», πρόσθεσε.

Στις ΗΠΑ, η Καλιφόρνια δημιούργησε πριν από μερικά χρόνια μια «αστυνομία του νερού» αρμόδια να λαμβάνει μέτρα για τη διαφύλαξη των υδάτινων πόρων αυτής της δυτικής αμερικανικής Πολιτείας που είναι συνηθισμένη στις ξηρασίες.

Σύμφωνα με τον Βαζιφέ, «το Ιράν υποφέρει από παρατεταμένη ξηρασία και πρόκειται για παγκόσμια τάση που δεν υπάρχει μόνο στο Ιράν». «Το να θέτεις τέτοια ζητήματα, όχι μόνο δεν λύνει κανένα από τα προβλήματά μας, αλλά επιπλέον αποσπά την προσοχή μας από τα μέσα για να βρεθούν οι σωστές λύσεις», εκτιμά ο επιστήμονας.

 

Συνάντηση Μέρκελ-Ζεεχόφερ για την εξεύρεση λύσης στην πολιτική κρίση

Η καγκελάριος της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ και ο Χορστ Ζεεχόφερ, ο υπουργός Εσωτερικών και ηγέτης των Χριστιανοκοινωνιστών της Βαυαρίας, συναντήθηκαν πριν από λίγη ώρα, για συνομιλίες με τη μεσολάβηση του προέδρου του γερμανικού κοινοβουλίου Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, σύμφωνα με το Γερμανικό Πρακτορείο.

Στη συνάντηση αυτή στόχος των τριών κορυφαίων πολιτικών είναι να εξεταστούν πιθανές λύσεις στην κρίση που απειλεί την κυβέρνηση συνασπισμού της καγκελαρίου.

 

Τρελό ξύλο και 13 αποβολές στο Αυστραλία – Φιλιππίνες! (videos)

Αυτό μάλλον δεν το περίμενε κανείς. Με την Αυστραλία να προηγείται 30 πόντους και όλους να περιμένουν απλά το τυπικό φινάλε της αναμέτρησης με τις Φιλιππίνες, ξέσπασε ένας απίστευτος καυγάς… διαρκείας, στον οποίο ευτυχώς δεν ενεπλάκησαν και οι φίλαθλοι οι οποίοι βρίσκονταν δίπλα στις γραμμές του παρκέ.

Οι διαιτητές αναγκάστηκαν να αποβάλλουν συνολικά 13 παίκτες για εμπλοκή τους στο περιστατικό. Το παιχνίδι ξανάρχισε με παίκτες της Αυστραλίας και τρεις από τις Φιλιππίνες, για να διακοπεί με τους Αυστραλούς να επικρατούν 89-53 εκτός έδρας για την έκτη αγωνιστική της προκριματικής φάσης του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2019 και τις Φιλιππίνες να μένουν και με δύο παίκτες στο παρκέ και στο 28′ με έναν. Οπότε και ο αγώνας διακόπηκε, βάσει τον κανονισμών. Ανάμεσα στους Αυστραλούς που αποβλήθηκαν είναι και γνώριμοι στους Έλληνες φιλάθλους: Ο Νέιθαν Σόμπεϊ που έπαιζε στον ΠΑΟΚ, αλλά και Θον Μέικερ, συμπαίκτης του Γιάννη Αντετοκούνμπο στους Μιλγουόκι Μπακς.

Πάντως να ξέρετε με το τέλος της αναμέτρησης, παίκτες των γηπεδούχων έβγαλαν και τη σέλφι τους για να έχουν να θυμούνται το γεγονός μάλλον…

 

Πηγή: basketa.gr

ΗΠΑ: Απετράπη τζιχαντιστική επίθεση στην εθνική εορτή

Η αμερικανική ομοσπονδιακή αστυνομία ανακοίνωσε σήμερα τη σύλληψη ενός άνδρα που πρόσκειται στα δίκτυα της Αλ-Κάιντα και είναι ύποπτος ότι σχεδίαζε να πραγματοποιήσει μια επίθεση στο Κλίβελαντ μεθαύριο Τετάρτη, ημέρα της εθνικής γιορτής των ΗΠΑ.

Ο Ντιμίτριους Ναθάνιελ Πιτς, ο οποίος ονομάζεται επίσης Αμπντούρ Ραχίμ Ραφίκ, δήλωσε σε έναν πράκτορα του FBI, που είχε διεισδύσει στους κύκλους του, ότι είχε την πρόθεση να σκοτώσει στρατιωτικούς και τις οικογένειές τους με ένα όχημα γεμάτο εκρηκτικά σ’ αυτή την πόλη της Πολιτείας του Οχάιο.

Προβλήματα διαβίωσης στο Κέντρο Φιλοξενίας Προσφύγων Διαβατών

Φωτ. Αρχείου

Προσπάθειες για την εύρεση και διάθεση  φαρμάκων στους πρόσφυγες που διαβιούν στο Κέντρο Φιλοξενίας Διαβατών Θεσσαλονίκης, καταβάλλει η διοίκηση 3η Υγειονομικής Περιφέρειας. Παράλληλα, όπως αναφέρει η διοικήτρια του ΕΚΕΠΥ (Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας) στη Βόρεια Ελλάδα, Τζίνα Λεπτοκαρίδου, καταβάλλονται προσπάθειες ώστε να αποκτήσουν ΑΜΚΑ οι νεοαφιχθέντες πρόσφυγες για να μπορούν να προμηθεύονται φάρμακα. Η ίδια επισημαίνει ότι δεν τίθεται θέμα επιδημίας γαστρεντερίτιδας, κάτι που καταγγέλλει το Κοινωνικό Ιατρείο Αλληλεγγύης (ΚΙΑ) Θεσσαλονίκης.

Το ΚΙΑ, αντιπροσωπεία του οποίου επισκέφτηκε στις 22 Ιουνίου το καμπ των Διαβατών, αναφέρει ότι εκεί «υπάρχουν άνθρωποι που βρίσκονται εγκλωβισμένοι -κάποιοι εδώ και ενάμιση χρόνο- και θεωρούνται σχετικά “τυχεροί” αφού διαμένουν σε κοντέινερ. Ενώ παραδίπλα άλλες/οι που έχουν έρθει πιο πρόσφατα, κυρίως Κούρδοι από το Αφρίν της Συρίας, διαμένουν σε σκηνές κάμπινγκ που πλημμυρίζουν από τις βροχές, εξυπηρετούνται με λίγες χημικές τουαλέτες τοποθετημένες ακριβώς δίπλα στο σημείο διανομής του φαγητού το οποίο, επιπλέον, δεν μπορεί να συντηρηθεί λόγω ανυπαρξίας ψυγείων».

«Αναρωτιόμαστε τι κάνουν η Πολιτεία, το ΚΕΕΛΠΝΟ και η 3η Υγειονομική Περιφέρεια, για τους εμβολιασμούς των παιδιών και τη φαρμακευτική αγωγή των ανθρώπων, τις άθλιες συνθήκες ζωής, την επιδημία γαστρεντερίτιδας που μαστίζει το τελευταίο 20ήμερο τους κατοίκους του στρατοπέδου – ενήλικες, παιδιά, βρέφη που καθημερινά διακομίζονται στα νοσοκομεία της πόλης μας – ενώ την ίδια στιγμή το ιατρικό και λοιπό προσωπικό του στρατοπέδου προσφέρει φιλότιμα ότι περνάει από το χέρι του στους πρόσφυγες» προσθέτει το ΚΙΑ το οποίο προγραμματίζει συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από την 3η Υγειονομική Περιφέρεια σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες.

Ο διοικητής της 3ης ΥΠΕ, Γιώργος Κίρκος, ανέφερε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ότι ο ίδιος μετά από αίτημα που δέχτηκε την περασμένη εβδομάδα από υπεύθυνη του καμπ των Διαβατών ξεκίνησε ενέργειες για την εύρεση και αποστολή φαρμάκων, παρότι αυτό δεν είναι αρμοδιότητά του. Ο κ. Κίρκος, προσέθεσε ότι του έχει σταλεί μια λίστα φαρμάκων, κυρίως αντιβηχικών και αντιπυρετικών, και ότι βρίσκεται σε επικοινωνία με το ΚΕΕΛΠΟ προκειμένου να βρεθούν και να αποσταλούν στο Κέντρο Φιλοξενίας των Διαβατών.

Από την πλευρά της, η διοικήτρια του ΕΚΕΠΥ στη Βόρεια Ελλάδα, Τζίνα Λεπτοκαρίδου, μιλώντας στο ΑΠΕ- ΜΠΕ, είπε ότι όντως είναι αυξημένος ο αριθμός των προσφύγων στο καμπ των Διαβατών, ότι γίνονται προσπάθειες αποσυμφόρησης και ότι αύριο 350 πρόσφυγες θα μεταφερθούν σε άλλο χώρο φιλοξενίας. Όσον αφορά το θέμα της υγείας των προσφύγων  επισήμανε ότι στο Κέντρο Φιλοξενίας των Διαβατών υπάρχει ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό από το πρόγραμμα Philos του ΚΕΕΛΠΝΟ και ότι γίνονται προσπάθειες να πάρουν οι νεοαφιχθέντες πρόσφυγες ΑΜΚΑ ώστε να μπορούν να προμηθεύονται φάρμακα. Προσέθεσε, ακόμη, ότι τα κρούσματα γαστρεντερίτιδας τα οποία καταγγέλλει το ΚΙΑ είναι μεμονωμένα και δεν τίθεται θέμα επιδημίας, ενώ σε ό,τι αφορά στους εμβολιασμούς είπε ότι όσοι από τους νεοαφιχθέντες δεν είναι εμβολιασμένοι θα εμβολιαστούν. Τέλος  αναφερόμενη στο θέμα του χώρου στον οποίο διαμένουν οι πρόσφυγες είπε ότι αυτό δεν είναι αρμοδιότητα του υπουργείου Υγείας αλλά του υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής.

Δεν αποδέχονται τα νέα hotspots οι δήμαρχοι 5 νησιών

«Δηλώνουμε ότι θα αντιδράσουμε και δεν θα αποδεχθούμε τη δημιουργία νέων δομών στα νησιά μας για τον εγκλωβισμό μεταναστών και προσφύγων. Θεωρούμε απαράδεκτη την πρακτική -από όπου και αν προέρχεται- να ερμηνεύεται η αναστολή κατάργησης των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά μας, ως αντάλλαγμα για τη δημιουργία νέων δομών. Τα νησιά μας δεν αντέχουν άλλους μετανάστες και πρόσφυγες και αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι. Η αποσυμφόρηση αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για όλο το βόρειο Αιγαίο» σημειώνουν με κοινή τους δήλωση και με αφορμή την ανακοίνωση της επ’ αόριστον διατήρησης των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ οι δήμαρχοι των πέντε νησιών του Αιγαίου τα οποία αφορά το μέτρο. «Η μάχη μας για να γίνουν και οι Έλληνες νησιώτες και δη οι ακρίτες, οι οποίοι αποτελούν το ανθρώπινο σύνορο της Ευρώπης, ισότιμοι με όλους τους άλλους πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα συνεχιστεί, όπως θα συνεχιστεί και η αγωνιώδης προσπάθειά μας να μη μετατραπεί σε αποθήκη ψυχών το βορειοανατολικό Αιγαίο» αναφέρουν οι δήμαρχοι Λέσβου Σπύρος Γαληνός, Χίου Μανώλης Βουρνούς, Σάμου Μιχάλης Αγγελόπουλος, Κω Γιώργος Κυρίτσης και Λέρου Μιχάλης Κόλιας.

Στην κοινή δήλωσή τους σημειώνεται επίσης: «Η διαφαινόμενη εμμονή της κυβέρνησης να συνδέει, παρακινδυνευμένα, το προσφυγικό/μεταναστευτικό πρόβλημα με κάτι που άπτεται της συνταγματικά κατοχυρωμένης κοινοτικής αρχής της νησιωτικότητας και αποτελεί κεκτημένο δικαίωμα όλων των νησιωτικών περιοχών της ΕΕ, μπορεί να ανοίξει κι άλλο τον ασκό του Αιόλου εάν συνεχιστεί και καθιστά τη Λέσβο, τη Χίο, την Σάμο, την Κω και τη Λέρο ομήρους μιας ακραίας “πραγματικότητας”. Ο αγώνας των δημάρχων του βορειοανατολικού Αιγαίου για να μην εφαρμοστεί η καταστροφική για τις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες αύξηση στους συντελεστές ΦΠΑ υπήρξε έντονος, συνεχής, αδιάκοπος, έχει ήδη φτάσει στα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα και θα συνεχιστεί με αμείωτη ένταση και σε κάθε επίπεδο μέχρι την υιοθέτηση μονίμων μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ για όλη τη νησιωτική Ελλαδα όπως υπό προϋποθέσεις επιτρέπει το σχέδιο της ευρωπαϊκής οδηγίας. Για εμάς, η αναστολή της εφαρμογής αυτής της πολύ άδικης και ουσιαστικά αντιευρωπαϊκής απόφασης, εφόσον συνδέεται με το προσφυγικό, παρότι ανακουφίζει προσωρινά τις χειμαζόμενες οικονομίες των νησιών μας, δε συνιστά ούτε κατά διάνοια λόγο για πανηγυρισμούς, διότι δεν εντάσσεται στο πλαίσιο μιας ορθολογικότερης, επιτέλους, διαχείρισης κρίσιμων εθνικών ζητημάτων στη βάση των ευρωπαϊκών κεκτημένων, αλλά σ’ ένα ιδιότυπο “παζάρι” στο οποίο ο ρόλος των ακριτικών τόπων μας είναι αυτός ενός νομίσματος με αδιευκρίνιστη αξία».

Υπέκυψε στα τραύματά του ο Λουκάς Παπαδόπουλος

Πένθος για την οικογένεια της ελληνικής ιππασίας, αλλά και του ελληνικού αθλητισμού γενικότερα, καθώς ο βαλκανιονίκης της ιππασίας Λουκάς Παπαδόπουλος υπέκυψε στα τραύματά του, σχεδόν τέσσερις μήνες μετά το αυτοκινητιστικό ατύχημα. Σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία της Ιππασίας αναφέρει:

«Θλιβερή μέρα η σημερινή για την οικογένεια της Ελληνικής ιππασίας… Έφυγε σήμερα από τη ζωή, μετά από αυτοκινητιστικό ατύχημα και 114 ημέρες μάχης, ο Λουκάς Παπαδόπουλος, αθλητής και αγωνιστής μέχρι τέλους. Ο Λουκάς ήταν μέλος της Εθνικής Ομάδας, Πρωταθλητής και Χρυσός Βαλκανιονίκης και μια μεγάλη ελπίδα για το μέλλον της Ελληνικής ιππασίας. Πάνω από όλα όμως, ήταν ένας αθλητής με ήθος και ευγένεια. Η κηδεία του θα τελεστεί αύριο Τρίτη 3 Ιουλίου 2018 και ώρα 18.00 στον ΙΝ Αγίου Γεωργίου Μελισσίων».
Και καταλήγει: «Λουκά, η καλή σου καρδιά, η ευγένειά και το γέλιο σου μας λείπουν κάθε μέρα και δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ. Τα άλογα να γεμίζουν τον Παράδεισό σου! Καλό σου ταξίδι!».