Μια φουτουριστική συσκευασία μελιού

2273

Από την αισθητική της φουτουριστικής ταινίας-θρύλος «2001: Οδύσσεια του Διαστήματος» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ εμπνεύστηκε το, με έδρα τη Βαλένθια της Ισπανίας, στούντιο Culdesac Custom για να δημιουργήσει την ταυτότητα του honeygreen+.

Το πρότζεκτ, με την επωνυμία «Innovation by Nature», κινείται σε δύο επίπεδα: από τη μια, μία σειρά από κάψουλες (από ακρυλικό μεθυλεστέρα) που αναδεικνύουν τις αποχρώσεις και διαφορές μεταξύ των διαφορετικών ειδών μελιού.

Από την άλλη, εξατομικευμένα κιβώτια πτήσης, ύψους δύο μέτρων, τα οποία είναι έμμεση αναφορά στην ιδέα της μεταφοράς της κάψουλας στο διάστημα.