25.4 C
Athens
Αρχική Blog Σελίδα 21284

Τρεις συλλήψεις για ναρκωτικά στη Βέροια

Για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών, μεταξύ των οποίων και παραισθησιογόνων μανιταριών, συνελήφθησαν τρία άτομα στη Βέροια από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφάλειας. Οι συλληφθέντες, ένας 38χρονος και δύο 28χρονοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα.

Σε έρευνες των αστυνομικών που πραγματοποιήθηκαν στις οικίες τριών συλληφθέντων σε περιοχές της Ημαθίας και της Πιερίας, βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν, ποσότητες κάνναβης βάρους 623 γραμμαρίων, παραισθησιογόνα μανιτάρια, 65 σπόροι κάνναβης, ναρκωτικό δισκίο, ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας και χρηματικό ποσό 3.430 ευρώ, προερχόμενο από την πώληση ναρκωτικών. Επίσης βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τέσσερα κινητά τηλέφωνα και εξοπλισμός για την καλλιέργεια κάνναβης.

 

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Βέροιας.

Β’ παγκόσμιος πόλεμος για τα δεδομένα

Καλά-καλά δεν άρχισε η εφαρμογή του νέου ευρωπαϊκού Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων-ΓΚΠΔ (General Data Protection Regulation-GDPR), που αποτελεί ήδη μεγάλο πονοκέφαλο για εταιρείες αλλά και μεγάλο όπλο για τους χρήστες, διαφαίνεται ήδη στον ορίζοντα το επόμενο πεδίο μάχης στην Ευρώπη και πέρα από αυτήν. Θα αφορά τον προτεινόμενο νέο Κανονισμό ePrivacy για την ιδιωτική ζωή και τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες, ο οποίος ουσιαστικά έρχεται να συμπληρώσει και να εξειδικεύσει τον ΓΚΠΔ (GDPR).

Ήδη οι εταιρείες τεχνολογίας ετοιμάζονται για τη διαφαινόμενη σύγκρουση, η οποία δεν αποκλείεται να είναι ακόμη σκληρότερη από αυτή για τον ΓΚΠΔ (GDPR), επειδή ο Κανονισμός ePrivacy φιλοδοξεί να είναι ακόμη αυστηρότερος. Ήδη, με την προώθηση του ΓΚΠΔ, η Ευρώπη έχει καθιερωθεί στη συνείδηση όλου του κόσμου -κυβερνήσεων, εταιρειών και πολιτών- ως ο βασικός «χωροφύλακας», ρυθμιστής, επόπτης και προστάτης των online δεδομένων των πολιτών.

Τέτοιους ρόλους παγκόσμιας εμβέλειας συνήθως «καπαρώνουν» οι ΗΠΑ, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα η Ευρώπη έχει πάρει την πρωτοκαθεδρία, όπως αναγνωρίζουν οι «Τάιμς της Νέας Υόρκης» και η «Ουάσιγκτον Ποστ», καθώς η Αμερική ουδεμία προθυμία δείχνει να βάλει «χαλινάρι» στις τεχνολογικές εταιρείες (της).

Όμως, χάρη στο γεγονός ότι στην εποχή του Ίντερνετ δεν υπάρχουν ψηφιακά σύνορα, οι ευρωπαϊκοί Κανονισμοί αποκτούν πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια από τη γεωγραφική επικράτεια της Ευρώπης, αποτελώντας ένα ντε φάκτο παγκόσμιο στάνταρντ. Ήδη Βραζιλία, Ιαπωνία, Ν.Κορέα και άλλες χώρες δηλώνουν πρόθυμες να μιμηθούν την Ευρώπη στην προστασία των online δεδομένων – κάτι που καθόλου δεν ενθουσιάζει την αμερικανική κυβέρνηση και τις αμερικανικές εταιρείες.

Από την άλλη, οι απλοί Αμερικανοί, οι οποίοι έχουν δει τα online δεδομένα τους να έχουν πέσει κατ’ επανάληψη θύμα χάκερ ή αφανούς εμπορικής συναλλαγής πίσω από την πλάτη τους και χωρίς τη συναίνεσή τους (πρόσφατες περιπτώσεις Cambridge Analytica, Equifax κ.α.), ξαφνικά ανακάλυψαν ότι ένας ξένος νόμος τους προστατεύει καλύτερα από τους δικούς τους νόμους. Ενώ οι αμερικανοί ακτιβιστές, όπως δήλωσε ο Τζεφ Τσέστερ, εκτελεστικός διευθυντής του Κέντρου για την Ψηφιακή Δημοκρατία, συνειδητοποιούν ότι «ο δρόμος και η μάχη για την προστασία της ιδιωτικότητας στις ΗΠΑ περνάει πλέον μέσα από την Ευρώπη.

Με το ePrivacy, εφόσον όντως γίνει πράξη, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα κατοχυρώσει τον ρόλο της ως φόβητρου των εταιρειών που νοιάζονται μόνο για τα κέρδη τους, αδιαφορώντας για το πώς χειρίζονται τα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών-πολιτών. Μετά τα βαριά πρόστιμα σε αμερικανικές τεχνολογικές εταιρείες για παραβίαση της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας και μετά την επιβολή αυστηρότερης φορολογικής νομοθεσίας στις ίδιες εταιρείες, ήλθε η ώρα για τον «πόλεμο των δεδομένων», με πρώτη μάχη το ΓΚΠΔ και δεύτερη το ePrivacy.

ΟΠΕΚ: Απόφαση αύξησης της παραγωγής πετρελαίου

Ο ΟΠΕΚ και οι σύμμαχοί του, μεταξύ των οποίων η Ρωσία, επικύρωσαν σήμερα, όπως προβλεπόταν, την κατ’ αρχήν απόφαση για αύξηση της παραγωγής αργού ώστε να μειωθούν οι τιμές, ανακοίνωσε ο υπουργός Πετρελαίου της Ανγκόλας στο τέλος συνεδρίασης στη Βιέννη.

«Συμφωνήσαμε επί της αρχής», δήλωσε ο υπουργός αυτός, ο Ντιαμαντίνο Αζεβέντο, μετά τη συνεδρίαση, στην οποία συμμετείχαν οι 14 χώρες του ΟΠΕΚ και οι δέκα εταίροι τους, την επομένη της απόφασης του καρτέλ προς αυτή την κατεύθυνση.

Επανεμφάνιση Καμίνη στα εσωκομματικά του ΚΙΝΑΛ

Ο Γιώργος Καμίνης καλεί με μήνυμά του τα μέλη του Κινήματος Αλλαγής να προσέλθουν στις αυριανές εσωκομματικές εκλογές για την ανάδειξη των νέων τοπικών και περιφερειακών οργάνων.

Ο δήμαρχος Αθηναίων και μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου, αφού επισήμανε τις διαφορετικές πολιτικές διαδρομές των συνιδρυτών του ΚΙΝΑΛ καλεί σε μαζική συμμετοχή για την επίτευξη του εγχειρήματος.

«Ξέραμε εξαρχής ότι δεν θα είναι μια εύκολη υπόθεση: Πρώτον, γιατί οι διαφορετικές αφετηρίες του καθενός και της καθεμιάς είναι γεγονός. Αυτό απαιτεί σύνθεση προκειμένου να σφυρηλατηθεί η ενότητα και η ταυτότητα μέσα από ενιαίο πολιτικό λόγο και λειτουργία. Δεύτερον, γιατί όλοι οι άλλοι θέλουν να αποτύχει το εγχείρημα αυτό. Όσο εμείς ανεβαίνουμε, τόσο αποκαλύπτεται η προγραμματική τους αδυναμία», αναφέρει ο κ. Καμίνης και καλεί όλους τους συμμετέχοντες «να αφήσουμε πίσω όσα μας χωρίζουν και να προχωρήσουμε μπροστά με όσα μας ενώνουν, που είναι και πολύ περισσότερα: Είναι η μακρά ιστορική, δημοκρατική και προοδευτική παράδοση της παράταξης μας. Είναι η ανάγκη των πολιτών να απεγκλωβιστεί η χώρα από τις κακοδαιμονίες του παρελθόντος και το ανερμάτιστο δίπολο ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ – ΝΔ που μας κρατά κολλημένους στον χειρότερο εαυτό μας. Είναι απαίτηση των 212.000 πολιτών που προσήλθαν στις κάλπες του περασμένου Νοεμβρίου, να αφήσουμε πίσω το παρελθόν και να μιλήσουμε για το μέλλον».

Ζητάει δε απ’ όλους να αφουγκραστούν τις ανησυχίες της βάσης για τη λειτουργία, το πολιτικό στίγμα και την ταυτότητα, και να τα συζητήσουν όλα μέσα στα όργανα στεκόμενοι στο ύψος των περιστάσεων, αλλά κυρίως να δουλέψουν για να γίνει το Κίνημα Αλλαγής πρωταγωνιστής.

«Η Ελλάδα πρέπει να πιστέψει ξανά στον εαυτό της και τις δυνατότητές της και να ξεκινήσει την αναγεννητική πορεία της προς μια ανοιχτή κοινωνία, με διαφάνεια, αξιοκρατία, καινοτομία και επιχειρηματικότητα. Το Κίνημα Αλλαγής πρέπει να συγκρουστεί με τα πολιτικά και οικονομικά κλειστά συστήματα που κρατούν τη χώρα καθηλωμένη στο χθες. Που θέλουν την Ελλάδα μια μικρή αδύναμη και διχασμένη χώρα. Είναι καθήκον μας να θέσουμε εμείς την ολοκληρωμένη σύγχρονη πολιτική ατζέντα για τη χώρα του αύριο. Μια ευρωπαϊκή, σύγχρονη χώρα με αυτοπεποίθηση που ο καθένας θα μπορεί να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα μέσα από το άνοιγμα των πολιτικών και οικονομικών θεσμών, των δομών, των δεδομένων, με την επανένταξη των πολιτών που βρίσκονται στο περιθώριο, των ανθρώπων εκτός των τειχών. Αυτούς πρέπει να εκφράσουμε, αυτοί θα δώσουν ξανά ώθηση στο Κίνημα μας, αυτοί θα δώσουν ξανά δύναμη και νόημα στη δημοκρατία», τονίζει ο κ. Καμίνης.

Γ. Ραγκούσης: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ο Όρμπαν των Βαλκανίων

«Η συμφωνία Τσίπρα- Ζάεφ είναι ρεαλιστικά η καλύτερη συμφωνία που μπορούσαμε να έχουμε με τη συναίνεση των γειτόνων», τονίζει ο Γιάννης Ραγκούσης, σε συνέντευξή του στην Εφημερίδα των Συντακτών.

Το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του Κινήματος Αλλαγής και πρώην υπουργός εξηγεί ότι με τη συμφωνία Ελλάδας- ΠΓΔΜ «παίρνουμε πίσω τα περισσότερα από όσα είχαμε απολέσει μετά το εθνικό Βατερλό που μας οδήγησαν Μητσοτάκης-Σαμαράς», ενώ την χαρακτηρίζει ως «βάση για μια επίθεση οικονομικής φιλίας και μορφωτικής συνεργασίας».

 

Για τη στάση που πρέπει να κρατήσει το Κίνημα Αλλαγής έναντι της συμφωνίας δηλώνει: «αλίμονο αν στην ψηφοφορία καταντήσει να ταυτιστεί με τον Όρμπαν των Βαλκανίων Κυριάκο Μητσοτάκη, καθώς και τους ψευτοπατριώτες εθνολαϊκιστές Σαμαρά-Γεωργιάδη».

 

Ο κ. Ραγκούσης καταγγέλλει «δόλιο πολιτικό σχέδιο» του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος «με λεφτά του κ. Μαρινάκη επιχειρεί να χειραγωγήσει το Κίνημα Αλλαγής, παρεμβαίνοντας καθημερινά και απροκάλυπτα μέσα από “Τα Νέα” και “Το Βήμα”».

 

Τέλος, για τα τεκταινόμενα στο Κίνημα Αλλαγής υπογραμμίζει πως «έφτασα να λέω, ευτυχώς που δεν συμμετέχω στο λεγόμενο Πολιτικό Συμβούλιο κι έτσι δεν έχω καμία ευθύνη για όσα συντελούνται από τον περασμένο Δεκέμβριο».

Τουρκία: Ολοκληρώνεται η προεκλογική εκστρατεία

Ολοκληρώνονται σήμερα με δύο μεγάλες συγκεντρώσεις στην Κωνσταντινούπολη, την πολυπληθέστερη πόλη της Τουρκίας, οι προεκλογικές εκστρατείες των υποψηφίων για τις προεδρικές και βουλευτικές εκλογές που θα διεξαχθούν αύριο, Κυριακή, στη χώρα.

Με βάση την εκλογική νομοθεσία, η προεκλογική εκστρατεία ολοκληρώνεται στις 18.00 του Σαββάτου (ώρα Ελλάδας).

Σήμερα ο πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και ο μεγαλύτερος αντίπαλός του, o Μουχαρέμ Ιντζέ που είναι υποψήφιος του Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος (CHP), που είναι το κύριο κόμμα της αντιπολίτευσης, θα πραγματοποιήσουν στην Κωνσταντινούπολη τις τελευταίες προεκλογικές τους συγκεντρώσεις.

Ο Ερντογάν, ο ηγέτης και υποψήφιος του ισλαμοσυντηρητικού Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) παραμένει το φαβορί για την προεδρία, σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις. Ωστόσο μπορεί να μην τα καταφέρει να συγκεντρώσει το 50% που χρειάζεται για να βγει από τον πρώτο γύρο των προεδρικών.

Ο Ιντζέ μπορεί τότε, σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις, να είναι ο αντίπαλός του σε έναν δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών, ο οποίος θα διεξαχθεί στις 8 Ιουλίου.

Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν την Μεράλ Ακσενέρ του εθνικιστικού κόμματος Ιγί (Καλό) να έρχεται τρίτη και να ακολουθεί ο Σελαχατίν Ντεμιρτάς, ο υποψήφιος του αριστερού και προσανατολισμένου στα θέματα των Κούρδων Κόμματος της Δημοκρατίας των Λαών (HDP), ο οποίος έκανε την προεκλογική του εκστρατεία από τη φυλακή.

Η Ακσενέρ θα πραγματοποιήσει και αυτή την τελευταία της προεκλογική συγκέντρωση σήμερα στην Κωνσταντινούπολη.

Αύριο, περίπου 60 εκατομμύρια Τούρκοι που είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους καλούνται στις κάλπες για να εκλέξουν νέο πρόεδρο και κοινοβούλιο σε μια εκλογική διαδικασία με την οποία ολοκληρώνεται η μετάβαση της Τουρκίας σε ένα σύστημα εκτελεστικής προεδρίας.

Οι εκλογές αυτές διεξάγονται υπό καθεστώς έκτακτης ανάγκης, το οποίο επιβλήθηκε μετά την αποτυχημένη απόπειρα πραξικοπήματος του Ιουλίου του 2016 στη χώρα.

Παν. Λαφαζάνης: «Βάφτισαν το κρέας, ψάρι.»

«Η λεγόμενη “μεταμνημονιακή” εποχή, όσες γραβάτες και αν φορέσει ο Τσίπρας και όσες κακόγουστες επικοινωνιακές φιέστες και αν πραγματοποιήσει ο ίδιος με τον συνεταίρο του Π. Καμμένο, θα αποβεί, με βάση τις αποφάσεις του Eurogroup, χειρότερη για τον τόπο κα τον ελληνικό λαό από την τυπική μνημονιακή περίοδο», τονίζει σε δήλωσή του ο γραμματέας της ΛΑΕ Παναγιώτης Λαφαζάνης και επισημαίνει:

 

«Πρώτη φορά μια κυβέρνηση θεωρεί μεγάλη επιτυχία ότι μετέθεσε χρονικά ένα μικρό μέρος ενός δυσβάσταχτου χρέους για να το πληρώσουν πανάκριβα οι κατά δέκα χρόνια νεότεροι!

Πρώτη φορά ένα κατά κοινή ομολογία μη βιώσιμο και για εμάς παράνομο και επονείδιστο χρέος, μετατρέπεται με μαγικό τρόπο από κυβέρνηση και Eurogroup σε βιώσιμο, χωρίς να κουρευτεί ούτε κατά ένα ευρώ!

Αυτό το θαύμα μοιάζει μόνο με την παροιμιώδη πρακτική κάποιων παπάδων που βάφτιζαν το κρέας ψάρι, για να είναι συνεπείς στη νηστεία τους».

 

Καταλήγοντας ο Παν. Λαφαζάνης σημειώνει ότι «το μόνο που η κυβέρνηση πέτυχε στο Eurogroup είναι να δουλεύουν μια ζωή σκληρά με λιτότητα και στερήσεις αμέτρητες γενιές Ελλήνων, προκειμένου να πληρώνουν ένα άδικο και δυσβάστακτο χρέος, το οποίο δεν πρόκειται να εξοφληθεί ποτέ» και προσθέτει: «Αυτή η συνταγή για την λεγόμενη “μεταμνημονιακή” εποχή έχει ονοματεπώνυμο και φέρει την υπογραφή του μεταλλαγμένου ΣΥΡΙΖΑ με αφανή και προφανή συνεταιράκια όχι μόνο τους ΑΝΕΛ αλλά και το ΚΙΝ.ΑΛ., τη ΝΔ και τις ακροδεξιές αποφύσεις τους».

Personae non gratae

Γράφει η Μαρία Ε. Δημητρίου

Ο πρόεδρος των ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος μετά τη συνεδρίαση της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος του,  (αυτού που έμεινε τέλος πάντων, μετά και τις τελευταίες αποχωρήσεις στελεχών) προέβη σε νέες καταγγελίες  κατά την προσφιλή του μέθοδο, που όμως φέρουν μυρωδιά ναφθαλίνης από το παρελθόν. Κατήγγειλε  ο κύριος  Καμμένος  ότι εξυφαίνεται σχέδιο εξαγοράς των βουλευτών και στελεχών των Ανελ…

Και όλοι φέραμε στη μνήμη μας τις ίδιες καταγγελίες που είχε διατυπώσει το 2014 λίγο πριν την δεύτερη  ψηφοφορία για την ανάδειξη του Προέδρου της Δημοκρατίας. Τότε με ένα μονταρισμένο κείμενο το οποίο είχε επεξεργαστεί ο φίλος και παλιότερα συνεργάτης του Λάκης Λαζόπουλος,   κατηγορούσε γενικώς και αορίστως  ότι  του είχε γίνει κρούση για δωροδοκία με σκοπό να ψηφίσει τον Σταύρο Δήμα και να μη χρειαστεί να γίνουν εκλογές.

Οι κατηγορίες ήταν εντέχνως αφηρημένες,  αλλά φρόντισε  να αφήσει  ένα λεκέ  για τον  τότε πρωθυπουργό, τον οποίο επιχείρησε  να εμπλέξει περίτεχνα.  Λεκέ  τον οποίο  εναγωνίως  προσπάθησε  να καθαρίσει με όποιο τρόπο και καθαριστικό μπορούσε, όταν αποκαλύφθηκε ότι με τον φερόμενο ως μεσάζοντα είχε οικονομικές δοσοληψίες…

Είχε πει δε το μεγαλειώδες “ Να βάλουμε από κοινού δικηγόρο με το Σαμαρά για να ανακαλύψουμε την αλήθεια …” ενώ συμπλήρωνε   ότι “ δεν κατηγορώ την κυβέρνηση ούτε τον πρωθυπουργό για την υπόθεση της δωροδοκίας …” Όμως ακόμα  και με αυτήν την ανασκευασμένη κατηγορία, ο στόχος είχε επιτευχθεί . Γιατί  όπως έλεγαν και οι  λατίνοι fama volat που στα καθ’ ημάς θα πει ότι η φήμη πετάει και όταν η φήμη πετάει εξαπλώνεται παντού.

Η κοινή γνώμη λοιπόν  επηρεάστηκε   από  τον δημοφιλή ηθοποιό ο οποίος συνεποικουρείτο  από τόν ακόμα πιο δημοφιλή και καθοδηγητή της κοινής γνώμης  τότε  Λάκη Λαζόπουλο και η αμφιβολία σε πολλούς έγινε βεβαιότητα.

Την  ίδια τακτική και το ίδιο μοτίβο προσπαθεί να επαναλάβει και σήμερα ο αρχηγός των Ανελ. Ο ίδιος και το κόμμα του βρίσκονται  σε δεινή θέση μετά την ψήφο εμπιστοσύνης που έδωσαν στην κυβέρνηση,  μια μέρα πριν υπογραφεί η συμφωνία για την παράδοση του ονόματος της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς. Μόνο που σήμερα αντιμετωπίζουν  ένα πολύ  διαφορετικό σκηνικό. Ο λαός υποψιασμένος πια  από τη συμπεριφορά τους τα τρία αυτά χρόνια της εξουσίας, δεν  ακολούθησε τον κ.Καμμένο και το σενάριο του στέκει μετέωρο σαν τον βήμα του πελαργού στην ταινία του Αγγελόπουλου. Αυτή τη φορά   έχουν μπροστά τους να αντιμετώπισουν τη οργή  του κόσμου που εκφράζει την αγανάκτηση του μέσα από προσωπικές παρεμβάσεις  και όχι σε θεωρητικό επίπεδο  μέσα από τα μέσα μαζικής επικοινωνίας όπως γινόταν παλιότερα .

Έναν  κόσμο  που αισθάνεται βαθιά προδομένος από αυτούς που τον παρέσυραν και τον έκαναν στην τελική , συνένοχο σε μια ταπεινωτική ήττα για ένα εθνικό θέμα που αγγίζει την πλειονότητα του ελληνικού λαού πέρα από κομματικές παρωπίδες και επιλογές.

Οι δηλώσεις του πρόεδρου των σκοπίων Ζόραν  Ζάεφ σε συνέντευξη του στην τηλεόραση στο κανάλι 5 είναι καταλυτικές και δεν αντέχουν σε κανένα εξωραϊσμό.

“ Η Ελλάδα μας αναγνωρίζει ως λαό ,αναγνωρίζει τη γλώσσα μας , έχουμε ένα Μακεδονικό λαό  μια  Μακεδονική γλώσσα …” Ενώ μιλώντας στη βουλή είπε ότι  “η συμφωνία στηρίχτηκε από όλους τους διεθνείς εταίρους ανοίγοντας  τις πύλες για τη Μακεδονία προς ένα ευρωπαϊκό μέλλον…”

Πριν αλέκτωρ φωνήσαι  τρις,  η  “ Βόρεια Μακεδονία” έγινε σκέτο Μακεδονία.

Και οι κυβερνώντες στέκονται αμήχανοι  απέναντι στην αντίδραση  του κόσμου που τους υποστήριξε, γιατί δεν είναι μόνο οι ψηφοφόροι των Ανελ αλλά και του Σύριζα που συνειδητοποιούν πια ότι αυτό που ψήφισε ο Πρωθυπουργός και ο υπουργός εξωτερικών ήταν μέσα στις προγραμματικές δηλώσεις του κόμματος τους,  ήταν η πάγια θέση τους, μόνο που  αυτοί δεν μπήκαν στον κόπο να το διαβάσουν σαν τα μικρά γράμματα στα δάνεια των τραπεζών που δεν τα διαβάζει κανείς αλλά εκεί κρύβονται όλες οι  παγίδες.

Και σε μια τέτοια παγίδα νιώθουν ότι έχουν πέσει πολλοί και αυτό είναι ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις σε ένα λαό, να τον εξαπατήσεις και μάλιστα για  ευαίσθητα θέματα όπως  η πατρίδα και η ιστορία του. Το λάθος των Τσίπρα,  Καμένου και Κοτζιά  είναι ότι πίστευαν πως  θα περνούσε κι αυτό ανώδυνα,  όπως έχουν περάσει τόσα άλλα. Όμως η πραγματικότητα τους διαψεύδει,  ήδη πολλές περιοχές της χώρας  αλλά και στην Κύπρο  έχουν κηρύξει τα πρόσωπα αυτά persona non gratae  δηλαδή πρόσωπα που δεν είναι ευπρόσεκτα, και τους διεμήνυσαν ότι είναι ανεπιθύμητοι να παραστούν για οποιοδήποτε λόγο στα μέρη αυτά.

Αυτή τη φορά τα πράγματα δεν ξεθυμαίνουν με ένα  συλλαλητήριο το οποίο θα  μπορούσαν να υποτιμήσουν αριθμητικά, αλλά θα συναντούν την αντίδραση του κόσμου καθημερινά σε κάθε τους βήμα. Η Μακεδονία δεν παραδίδεται από τρεις ανθρώπους και μια υπογραφή και ήρθε η ώρα να το καταλάβουν…

Νέο χωροταξικό για τις υδατοκαλλιέργειες

Τον Νοέμβριο του 2019 αναμένεται να είναι έτοιμο το νέο χωροταξικό για τις υδατοκαλλιέργειες, όπως έγινε γνωστό κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του Συνεδρίου Ιχθυοκαλλιέργειες 2018, προκειμένου να τονωθούν σημαντικά οι αναπτυξιακές προοπτικές του ταχύτερα αναπτυσσόμενου κλάδου του πρωτογενούς τομέα της χώρας. Εκπρόσωποι της επιχειρηματικής κοινότητας του κλάδου έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου προς την Πολιτεία, ζητώντας επίσπευση των διαδικασιών, καθώς, όπως αναφέρθηκε, στην ελληνική αγορά ασκούνται ισχυρές πιέσεις από ανταγωνιστικές χώρες, και ειδικότερα από την Τουρκία στον τομέα των υδατοκαλλιεργειών.

 

Ως κρίσιμοι παράγοντες, παράλληλα με έναν ξεκάθαρο χωροταξικό σχεδιασμό, κρίνονται επίσης η διαχειριστική πολιτική για την ανάπτυξη των υδατοκαλλιεργειών, η απλούστευση των διαδικασιών αδειοδότησης, σε συνδυασμό με την αποτελεσματική προστασία του περιβάλλοντος. Σημειώνεται, ότι προς το παρόν ισχύει το ειδικό πλαίσιο χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης για την Υδατοκαλλιέργεια του 2011, το οποίο προβλέπει πέντε κατηγορίες, ενώ κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου τονίστηκε η ανάγκη επικαιροποίησής του, καθώς και η ανάγκη καθορισμού παράκτιων και θαλάσσιων περιοχών για την άσκηση της υδατοκαλλιέργειας στην παράκτια ζώνη, που γίνεται στο πλαίσιο της εκπόνηση των Περιοχών Οργανωμένης Ανάπτυξης Υδατοκαλλιεργειών (ΠΟΑΥ).

 

Ο Γεώργιος Μπιτσάκος, εκπρόσωπος Δ.Σ. της Ελληνικής Οργάνωσης Παραγωγής Υδατοκαλλιέργειας (ΕΛΟΠΥ), η οποία εκπροσωπεί το 80% της παραγωγής έκανε λόγο για έλλειψη μακροχρόνιου σχεδιασμού, έντονου εσωτερικού ανταγωνισμού καθώς και έλλειψη συνεργασίας μεταξύ ιδιωτικού τομέα και κράτους. Τόνισε την ανάγκη απλοποίησης των διαδικασιών και της γραφειοκρατίας, επισημαίνοντας ότι «η επιτυχία του κλάδου εξαρτάται από την προστασία του περιβάλλοντος». Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «απαιτείται ένας σύγχρονος χωροταξικός σχεδιασμός, για τη δημιουργία εθνικού πλούτου».

 

Από την πλευρά του, ο Ανέστης Γουργιώτης, από τη διεύθυνση χωροταξικού σχεδιασμού του ΥΠΕΝ, είπε ότι πρόβλημα αποτελεί η εξειδίκευση των κατευθύνσεων, η ελλιπής εναρμόνιση μεταξύ των διαφόρων επιπέδων του σχεδιασμού, η αποφυγή αντιθέτων κατευθύνσεων μεταξύ αυτών που προβλέπονται στον ειδικό και τον περιφερειακό Σχεδιασμό.

 

Στο πολυετές Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για την ανάπτυξη των υδατοκαλλιεργειών στην Ελλάδα 2014-2020 αναφέρθηκε η Φωτεινή Στεφανή, από τη διεύθυνση σχεδιασμού Μητροπολιτικών, Αστικών και περιαστικών περιοχών ΥΠΕΝ. Όπως είπε, άξονες για τις υδατοκαλλιέργειες: είναι η απλοποίηση διοικητικών διαδικασιών, η ολοκλήρωση του χωροταξικού σχεδιασμού, η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, καθώς και η καθιέρωση ισότιμων όρων ανταγωνισμού. Εξηγώντας τα αναπτυξιακά οφέλη χωροταξικού σχεδιασμού, η κ. Στεφανή αναφέρθηκε στην επενδυτική ασφάλεια, την εξοικονόμηση χρημάτων, τη μείωση κινδύνου, και την τροφοδότηση/ενθάρρυνση επενδύσεων.

 

Όπως διευκρίνισε η κ. Στεφανή, οι χερσαίες συνοδές εγκαταστάσεις θα ενταχθούν στα χωροταξικά, προκειμένου να υπάρξει διασφάλιση των υδατοκαλλιεργειών.

 

Ο Εμμανουήλ Δαμανάκης από τη διεύθυνση χωροταξικού σχεδιασμού του ΥΠΕΝ, ανέλυσε το θεσμικό πλαίσιο των ΠΟΑΥ (Περιοχές Οργανωμένης Ανάπτυξης Υδατοκαλλιεργειών), κάνοντας λόγο για την ανάγκη δημιουργίας ενός ευέλικτου μηχανισμού χωροθέτησης, ενώ όπως είπε, μέχρι σήμερα έχουν κατατεθεί 26 αιτήματα για χαρακτηρισμό και οριοθέτηση ΠΟΑΥ.

 

Ο Αντώνης Ζαμπέλης, από τη διεύθυνση περιβαλλοντικής αδειοδότησης του ΥΠΕΝ, έκανε γνωστό ότι επίκειται η δημιουργία ηλεκτρονικού μητρώου για τη διαχείριση περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

 

Σημειώνεται, ότι υπηρεσιακοί παράγοντες των συναρμόδιων υπουργείων έκαναν λόγο για σημαντικές ελλείψεις σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, στις οποίες οφείλονται εν μέρει και οι καθυστερήσεις στις αδειοδοτήσεις.

Ο Μπόρις Τζόνσον απαιτεί ένα «πλήρες Brexit» από την Τερέζα Μέι

Ο βρετανός υπουργός Εξωτερικών Μπόρις Τζόνσον υπεραμύνθηκε σήμερα ενός «πλήρους Brexit» προκρίνοντας το σενάριο μιας εξόδου του Ηνωμένου Βασιλείου από την ΕΕ χωρίς συμφωνία, παρά τις προειδοποιήσεις που απευθύνουν πολλές μεγάλες επιχειρήσεις.

Σε άρθρο του που δημοσιεύεται από την ταμπλόιντ εφημερίδα The Sun, ο Μπόρις Τζόνσον, ο οποίος υποστηρίζει μια ρήξη με την ΕΕ, προειδοποιεί την πρωθυπουργό Τερέζα Μέι ότι είναι ανάγκη να αρνηθεί μια συμφωνία που θα άφηνε τη χώρα «μισή μέσα και μισή έξω» από την ΕΕ, «υποχρεωμένη να υπακούει στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς».

Επαναλαμβάνοντας τη μεταφορά του χαρτιού υγείας που είχε ήδη χρησιμοποιήσει την προηγούμενη εβδομάδα το εβδομαδιαίο περιοδικό The Economist, ο Μπόρις Τζόνσον υποστήριξε πως δεν θέλει μια συμφωνία εξόδου «μαλακή, εύθραυστη και ατελείωτη σε μήκος» και υπερασπίσθηκε ένα «πλήρες Brexit».

Μερικές ημέρες πριν από την ευρωπαϊκή σύνοδο κορυφής στις Βρυξέλλες, η ανησυχία αυξάνει όσον αφορά την πρόοδο των συνομιλιών. Διαιρεμένη πάνω στο θέμα, η βρετανική κυβέρνηση δεν έχει ακόμη αποκαλύψει το όραμά της για τη μελλοντική σχέση με την ΕΕ μετά το Brexit, που προβλέπεται να πραγματοποιηθεί στις 29 Μαρτίου 2019.

Ο υπουργός Διεθνούς Εμπορίου Λάιαμ Φόξ ήταν ακόμη πιο κατηγορηματικός. «Πιστεύω πως οι εταίροι μας σ’ αυτές τις διαπραγματεύσεις δεν θα ήταν συνετό να σκεφτούν πως η πρωθυπουργός μας μπλοφάρει», δήλωσε στο BBC. «Ανέκαθεν υποστήριζε πως η μη συμφωνία αξίζει περισσότερο από μια κακή συμφωνία».

Σ’ αυτό το σενάριο, εξέφρασε την άποψη ότι οι οικονομικές συνέπειες θα ήταν «σοβαρές για πολλές ευρωπαϊκές χώρες» και κατονόμασε την Ιρλανδία, την Ολλανδία ή το Βέλγιο.

Οι δηλώσεις αυτές καταδικάσθηκαν από τον γενικό διευθυντή της Siemens στο Ηνωμένο Βασίλειο. «Όλο αυτό είναι απίστευτα άχρηστο», αντέδρασε στο BBC ο Γιούργκεν Μάιερ. «Αυτό που έχουμε τώρα ανάγκη είναι να εργαστούμε με τους ευρωπαίους εταίρους μας και να βρούμε μια λύση για ένα πραγματιστικό Brexit που να λειτουργεί και για τις δύο πλευρές».

Χθες οι επικεφαλής του αεροναυτικού ομίλου Airbus και, σε μικρότερο βαθμό, της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας BMW απείλησαν να εγκαταλείψουν το Ηνωμένο Βασίλειο σε περίπτωση που υπάρξει Brexit χωρίς συμφωνία.

Το κέντρο έρευνας Centre for European Reform (CER) στο Λονδίνο εκτιμά σε μελέτη του που δημοσιοποιήθηκε σήμερα ότι η ψήφος υπέρ του Brexit στο δημοψήφισμα της 23ης Ιουνίου 2016 έχει ήδη στοιχίσει στη βρετανική οικονομία 2,1 μονάδες ανάπτυξης.

Σήμερα οι αντίπαλοι του Brexit οργανώνουν μια διαδήλωση, ακριβώς δύο χρόνια μετά το δημοψήφισμα, για να απαιτήσουν «να ψηφίσει ο λαός» για τις συνθήκες εξόδου που θα αποφασισθούν από το Λονδίνο και τις Βρυξέλλες.

Οι φιλοευρωπαίοι βρετανοί πολιτικοί, κυρίως από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, ελπίζουν να συγκεντρώσουν στη διαδήλωση δεκάδες χιλιάδες υποστηρικτές.

«Όποια κι αν είναι η άποψή σου για το Brexit, κανένας δεν διαφωνεί ότι είναι μεγάλη υπόθεση. Και δεν έχει τελειώσει», ανακοίνωσε η εκστρατεία «People’s Vote» (Ψήφος του Λαού) πριν από την πορεία στο κέντρο του Λονδίνου.

Οι οργανωτές καλούν τους πολίτες «να εξασφαλίσουμε ότι εμείς ο λαός, που θα υποστούμε για γενιές τις συνέπειες των διαπραγματεύσεων της κυβέρνησης για το Brexit, θα έχουμε μια Ψήφο του Λαού για την τελική συμφωνία για το Brexit».

Γ. Κουμουτσάκος για το “Αλβανικό”: Η ΝΔ δεν θα αποδεχθεί νέα αρνητικά τετελεσμένα

Επίθεση στην κυβέρνηση ότι «ετοιμάζεται εν κρυπτώ να “λύσει” το “Αλβανικό”» εξαπολύει ο τομεάρχης Εξωτερικών της ΝΔ Γιώργος Κουμουτσάκος, σε γραπτή δήλωσή του για τις συνομιλίες Ελλάδας-Αλβανίας, τονίζει ότι η ΝΔ «δεν θα αποδεχθεί νέα αρνητικά τετελεσμένα» και ζητά «άμεση ενημέρωση και συζήτηση στη Βουλή πριν την υπογραφή οποιασδήποτε συμφωνίας».

«Μετά την εθνικά επιζήμια συμφωνία για το Σκοπιανό, οι κύριοι Τσίπρας, Καμμένος και Κοτζιάς ετοιμάζονται εν κρυπτώ να “λύσουν” και το “Αλβανικό”» αναφέρει στη δήλωσή του ο βουλευτής Β’ Αθηνών. Προσθέτει ότι «η οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών με την Αλβανία και βεβαίως τα δικαιώματα της ελληνικής εθνικής μειονότητας είναι κορυφαία ζητήματα για να εμπιστευτούμε την κυβέρνηση των Πρεσπών» και καταλήγει:. «Η Νέα Δημοκρατία δεν θα αποδεχθεί νέα αρνητικά τετελεσμένα. Απαιτούμε άμεση ενημέρωση και συζήτηση στη Βουλή πριν την υπογραφή οποιασδήποτε συμφωνίας».

Η Φ.Γεννηματά για τα 22 χρόνια από τον θάνατο του Α.Παπανδρέου

Στο ΠΑΣΟΚ και στο Κίνημα Αλλαγής τιμούμε και υπερασπιζόμαστε το έργο τού Ανδρέα Παπανδρέου, που «22 χρόνια μετά τον θάνατο του παραμένει ζωντανός στη συνείδηση και τη μνήμη του λαού μας», αναφέρει η Φώφη Γεννηματά σε άρθρο της στην εφημερίδα «Στο Καρφί» για την επέτειο του θανάτου του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, και τονίζει: «Αξιοποιούμε την εμπειρία και προχωράμε μπροστά με πίστη στις αρχές, στις αξίες και στις πολιτικές παραδόσεις της δημοκρατικής παράταξης».

«Ήταν μεγάλος Ηγέτης και Οραματιστής για την Ελλάδα και το λαό», σημειώνει, μεταξύ άλλων η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής και προσθέτει: «Οι προοδευτικές του ιδέες, το δημιουργικό έργο και οι πολιτικές του, σφράγισαν την περίοδο της μεταπολίτευσης. Γι αυτό και οι συστηματικές προσπάθειες από τα δεξιά να απαξιώσουν το έργο του, έπεσαν στο κενό. Και κάποιοι από αριστερά που τόλμησαν να συγκριθούν μαζί του και πέρασαν τη σκιά τους για μπόι, έγιναν πολιτικά καταγέλαστοι».

Ολόκληρο το άρθρο της Φώφης Γεννηματά έχει ως εξής:

Ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν μεγάλος Ηγέτης και Οραματιστής για την Ελλάδα και το λαό.

Κατάφερε να κινήσει την Ελλάδα μπροστά, με συναίνεση στο εσωτερικό και ασφάλεια στο διεθνές περιβάλλον.

Πήγε κόντρα στις κατεστημένες αντιλήψεις, με μοναδική ικανότητα να συνθέτει αντίθετες όψεις της πραγματικότητας.

Έφερε τη μεγάλη Αλλαγή στην Ελλάδα, με βαθιές τομές.

22 χρόνια μετά τον θάνατο του παραμένει ζωντανός στη συνείδηση και τη μνήμη του λαού μας.

Στο μυαλό αλλά και στην καρδιά του.

Οι προοδευτικές του ιδέες, το δημιουργικό έργο και οι πολιτικές του, σφράγισαν την περίοδο της μεταπολίτευσης.

Γι αυτό και οι συστηματικές προσπάθειες από τα δεξιά να απαξιώσουν το έργο του, έπεσαν στο κενό.

Και κάποιοι από αριστερά που τόλμησαν να συγκριθούν μαζί του και πέρασαν τη σκιά τους για μπόι, έγιναν πολιτικά καταγέλαστοι.

Εμείς στο ΠΑΣΟΚ και στο Κίνημα Αλλαγής τιμούμε και υπερασπιζόμαστε το έργο του. Αξιοποιούμε την εμπειρία και προχωράμε μπροστά με πίστη στις αρχές, στις αξίες και στις πολιτικές παραδόσεις της δημοκρατικής παράταξης.

Έχουμε τώρα εμείς την ευθύνη να φανούμε αντάξιοι της κληρονομιάς του.

Να αγωνιστούμε για να δώσουμε τις σωστές απαντήσεις στις προκλήσεις των καιρών που με τόση διορατικότητα προέβλεψε.

Ακολουθώντας τον δρόμο που εκείνος άνοιξε.

Τον δρόμο της αλλαγής και των προοδευτικών δημοκρατικών μεταρρυθμίσεων.

Κοιτώντας ψηλά αλλά πατώντας με σιγουριά κι ασφάλεια στη γη.

Όμως, το βέλος του χρόνου δείχνει μόνον μπροστά.

Τώρα είναι η ώρα, απαλλαγμένοι από ιδεοληψίες και προκαταλήψεις να δώσουμε την δική μας μάχη για την Ελλάδα.

Μάχη για πέντε καθαρούς στόχους:

Πρώτον, να ισχυροποιήσουμε τη θέση της Ελλάδας στον κόσμο. Με απόλυτη συναίσθηση του χρέους της διαφύλαξης των εθνικών συμφερόντων για το σήμερα, αλλά και για τις επόμενες γενιές Ελλήνων.

Δεύτερον, για μια Εθνική Γραμμή που θα οδηγεί στο πραγματικό τέλος των μνημονίων και της επιτροπείας. Να σταθεί η Ελλάδα στα πόδια της, στις δικές της δυνάμεις με αξιοπρέπεια.

Τρίτον, για πολιτική και θεσμική σταθερότητα με ευρεία Εθνική Συνεννόηση για μια πραγματικά προοδευτική διακυβέρνηση. Με αυτόνομη πορεία και πρωταγωνιστικό ρόλο, μακριά από τα ψευδεπίγραφα μέτωπα και επικίνδυνα παιχνίδια πόλωσης που στήνουν ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ.

Τέταρτον, για την παραγωγική ανασυγκρότηση και την οικονομική ανάπτυξη της χώρας με μια νέα ισχυρή κοινωνική συμφωνία όλων των δημιουργικών, παραγωγικών δυνάμεων της χώρας.

Πέμπτον, την εμπέδωση της κοινωνικής αλληλεγγύης και δικαιοσύνης. Επειδή σε αυτό το καράβι είμαστε όλοι μαζί, είναι αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα η στήριξη των πιο αδύναμων .

Με διαφύλαξη της εθνικής ενότητας ως κόρη οφθαλμού.

Γιατί αυτό πάντα πίστευε και γι΄ αυτό αγωνιζόταν μέχρι το τέλος ο Ανδρέας Παπανδρέου.

Γιατί αυτός ο δύσκολος αλλά δημιουργικός δρόμος, είναι ο μόνος που μας οδηγεί στο μέλλον, με μια Ελλάδα με ισχύ και φωνή, μια Ελλάδα που ανήκει στους Έλληνες!»

Την τιμωρία των ποδοσφαιριστών της Ελβετίας ζητά επισήμως η Σερβία

Επίσημη καταγγελία στη FIFA για τον «αλβανικό αετό» που έκαναν οι δύο σκόρερ της Ελβετίας στον αγώνα με τη Σερβία υπέβαλε το Βελιγράδι.

Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα της Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου της Σερβίας, Γιόβαν Σουρμπάτοβιτς, έχει ήδη αποσταλεί επιστολή στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου για την κίνηση που έκαναν οι Γκρανίτ Τσάκα και Σέρνταν Σακίρι όταν ο δεύτερος έγραψε το τελικό 2-1 στον αγώνα της Παρασκευής.

Glinner is a TERF@BoalsGoals

Granit Xhaka scored against thr nation that committed a genocide against his people and imprisoned his father for his political activism and wheels out this celebration. https://twitter.com/JasAFC/status/1010239652878520321 

Glinner is a TERF@BoalsGoals

Shaqiri and Xhaka both celebrating the winner with the Albanian eagle in front of the Serbian fans. pic.twitter.com/8KBezkMUpx

Οι Σέρβοι ζητούν, επίσης, εξηγήσεις για τα παπούτσια του Σακίρι, στο ένα εκ των οποίων υπάρχει η σημαία του Κοσόβου.

Παράλληλα οι Σέρβοι διαμαρτύρονται για τη φάση του 66ου λεπτού όταν ο σκόρερ τους Αλεξάντερ Μίτροβιτς έπεσε στο έδαφος μέσα στην περιοχή της Ελβετίας αλλά ο διαιτητής της αναμέτρησης δεν καταλόγισε πέναλτι.

«Η αμφιλεγόμενη λεπτομέρεια του 66ου λεπτού δεν είναι ο μοναδικός λόγος που στείλαμε επιστολή στη FIFA Υπάρχει και το θέμα με τα παπούτσια του Σακίρι, το ερώτημα για αρκετές αμφιλεγόμενες σημαίες στις εξέδρες και φυσικά ο πανηγυρισμός των δύο γκολ της Ελβετίας» είπε ο Σουρμπάτοβιτς.

Σύμφωνα με το άρθρο 54 του πειθαρχικού κώδικα της FIFA που ορίζει τι αποτελεί «πρόκληση του κοινού» οι δύο παιχτες της Αλβανίας αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο τιμωρίας για δύο αγωνιστικές.

Εκπρόσωπος της FIFA που μίλησε στην εφημερίδα Telegraph είπε ότι η ομοσπονδία είχε δώσει το «πράσινο φως» στον Σακίρι να φοράει τα παπούτσια με τις διαφορετικές σημαίες.

Ο Σακίρι έχει γεννηθεί στο Κόσοβο ενώ οι γονείς του Τσάκα γεννήθηκαν στο Κόσοβο αλλά έχουν καταγωγή από την Αλβανία. Ο πατέρας του δεύτερου, μάλιστα, στο παρελθόν έχει συλληφθεί γιατί προωθούσε την ανεξαρτησία του Κοσόβου.

Ερωτηθείς μετά το τέλος του ματς για την κίνησή του ο Σακίρι αρκέστηκε μόνο στη φράση «έτσι το ένιωσα». «Στο ποδόσφαιρο τα συναισθήματα είναι έντονα. Δείτε τι έκανα και αποδώστε το στο συναίσθημα. Είμαι πολύ χαρούμενος για το γκολ. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Δεν χρειάζεται να συζητήσουμε άλλο γι’ αυτό».

«Χρυσή» η Αννα Κορακάκη (και) στους Μεσογειακούς Αγώνες

Η Άννα Κορακάκη πρόσθεσε άλλο ένα χρυσό μετάλλιο στην συλλογή της κατακτώντας την πρώτη θέση στους Μεσογειακούς Αγώνες.

Η χρυσή Ολυμπιονίκης αναδείχτηκε πρώτη στον αγώνα με 575/600 και στον τελικό με 240.2 στο αεροβόλο πιστόλι 10μ, αφήνοντας στην δεύτερη θέση την Ζοράνα Αρούνοβιτς από την Σερβία.

Ο αγώνας ήταν συγκλονιστικός με την Ελληνίδα πρωταθλήτρια να κερδίζει Αρούνοβιτς και να κατακτά το χρυσό μετάλλιο. Η Κορακάκη είχε βαθμολογία 240,2 με την Αρούνοβιτς 239,9 και την Αιγύπτια Αφάφ Ελχοντόντ να τερματίζει τρίτη με 214,6.

Στην 8η θέση τερμάτισε η Δήμητρα Παπακανέλλου.