today-is-a-good-day
14.7 C
Athens

Πρώτη αξιολόγηση του νέου Kia Niro

Κατά την διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Kia Niro στη Φρανκφούρτη, δόθηκε η ευκαιρία στους εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης να δουν από κοντά και να αξιολογήσουν το νέο μέλος της γκάμας της κορεάτικης μάρκας. Το πρόγραμμα περιλάμβανε και οδήγηση όλων των εκδόσεων στα περίχωρα της Φρανκφούρτης, αλλά λόγω του εμπάργκο που καθόρισε η μάρκα έως τις 11/7/2022, δεν μπορούμε να δημοσιοποιήσουμε τις απόψεις μας για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Όπως ανακοινώθηκε κατά την διάρκεια της επίσημης παρουσίασης, «το ολοκαίνουργιο Niro θέτει νέο σημείο αναφοράς για την ανταγωνιστική κατηγορία του τμήματος CUV και συνδυάζει τις λειτουργίες άνεσης με την υψηλή τεχνολογία. Η επιλογή τριών υπερσύγχρονων ηλεκτροκίνητων κινητήριων μονάδων παραγωγής ενέργειας προσφέρει περισσότερες επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές και διευκολύνει τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα. Τα ανακυκλωμένα υλικά καμπίνας εισάγουν σταδιακή αλλαγή στις βιώσιμες προσδοκίες. Η εμπειρία οδήγησης είναι διαισθητική, χαλαρωτική και χωρίς άγχος, χάρη στις προηγμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας και άνεσης».

«Το δημοφιλές crossover Niro, έχει επανασχεδιαστεί εξ ολοκλήρου από την αρχή για να ανταποκρίνεται στις περίπλοκες και ποικίλες ανάγκες των σημερινών οικολογικών χρηστών αυτοκινήτων. Τρία υπερσύγχρονα ηλεκτροκίνητα συστήματα μετάδοσης κίνησης, βιώσιμα υλικά εσωτερικού και εξαιρετικές επιδόσεις ασφάλειας συνδυάζονται για να εξασφαλίσουν ότι η ολοκαίνουργια έκδοση ξεπερνά τις προσδοκίες των οδηγών», τόνισαν ανώτατα στελέχη της εταιρείας.

Το επανασχεδιασμένο Niro είναι ένα σημαντικό μοντέλο στην αναπτυσσόμενη φιλική προς το περιβάλλον σειρά της Kia, η οποία θα περιλαμβάνει 14 μοντέλα BEV έως το 2027.

Το ολοκαίνουργιο Niro εξομαλύνει τη μετάβαση στη βιώσιμη κινητικότητα, μέσω μιας επιλογής κινητήρων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών: υβριδικό ηλεκτρικό (HEV), υβριδικό plug-in (PHEV) και ηλεκτρικό μπαταρίας (BEV). Τα μοντέλα HEV και PHEV διαθέτουν τον αποδοτικό βενζινοκινητήρα Smartstream 1,6 λίτρων GDI της Kia. Το ηλεκτρικό Niro με μπαταρία παρέχει περιβαλλοντικά και πρακτικά οφέλη με αυτονομία 463 χλμ. (WLTP) μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Έχει μήκος 4.420 mm, πλάτος 1.825 mm και ύψος έως 1.570 mm. Βασίζεται στη πλατφόρμα στην πλατφόρμα «K» τρίτης γενιάς της Kia. Το μεταξόνιο 2.720 mm και οι βελτιωμένες σχεδιαστικές αναλογίες στο εσωτερικό της καμπίνας εξασφαλίζουν στους επιβάτες κορυφαίο στην κατηγορία εσωτερικό χώρο και χωρητικότητα αποθήκευσης.

Τα ανακυκλωμένα υλικά κορυφαίας ποιότητας κοσμούν την καμπίνα, για να αυξήσουν τον εσωτερικό χώρο και να υπογραμμίσουν τα βιώσιμα διαπιστευτήρια του Niro. Ένα σύστημα head-up display (HUD) ενισχύει την ασφάλεια και την άνεση εν κινήσει, ενώ μια σουίτα νέων συστημάτων ασφαλείας φέρνει τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην προστασία σε αυτό το φιλικό προς την οικογένεια crossover.

Το Niro δεύτερης γενιάς επωφελείται από ένα πλήρες συμπλήρωμα των προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού (ADAS) της Kia DriveWise, τα οποία λειτουργούν για την αποφυγή πιθανών κινδύνων στο δρόμο και την ηρεμία σε όλους. Το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) προειδοποιεί και σταματά το όχημα για πιθανά συμβάντα με άλλους χρήστες του δρόμου ή πεζούς, ενώ οι λειτουργίες Junction Turning και Junction Crossing παρέχουν ένα πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας στις στροφές, ενώ ακόμη και σταματούν το όχημα όταν υπάρχει διασταυρούμενη κυκλοφορία από αριστερά ή δεξιά. Αυτά είναι δύο από τα πολλά συστήματα ασφαλείας που περιλαμβάνονται στην τεχνολογία DriveWise της Kia που συνδυάζονται για να βελτιώσουν την εμπιστοσύνη και την άνεση πίσω από το τιμόνι.

Τα μοντέλα PHEV και HEV επωφελούνται από τον βενζινοκινητήρα Smartstream 1.6 GDI της Kia σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δεύτερης γενιάς της Kia (6DCT).

Η τετρακύλινδρη μονάδα παράγει συνδυασμένη μέγιστη ισχύ εξόδου 141 ίππων όταν συνδυάζεται με τον σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 32 kW του HEV. Ένας ηλεκτρονικός κινητήρας 62 kW στην έκδοση PHEV έχει ως αποτέλεσμα συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 183 ίππων και παρέχει αυτονομία μόνο με ηλεκτρική ενέργεια που καλύπτει έως και 65 χλμ. (συνδυασμός WLTP, με τροχούς 16 ιντσών) διαδρομών μηδενικών εκπομπών, αρκετή για τις περισσότερες καθημερινές μετακινήσεις.

Μια έξυπνη λειτουργία κίνησης πράσινης ζώνης σε Niro HEV και PHEV αυτοματοποιεί τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, λαμβάνοντας καθοδήγηση τοποθεσίας από το σύστημα πλοήγησης.

Οι κατοικημένες περιοχές ή οι δρόμοι κοντά σε σχολεία και νοσοκομεία χαρακτηρίζονται ως «Πράσινες Ζώνες» και το όχημα μεταβαίνει αυτόματα σε οδήγηση μόνο με ηλεκτρισμό για να μειώσει τις εκπομπές καυσαερίων στο μηδέν σε αυτά τα περιβάλλοντα.

Η έκδοση BEV συνδυάζει την αυτονομία των 463 χλμ. (WLTP) με την απόδοση των 150 kW μεταξύ 6.000-14.600 σ.α.λ. και στιγμιαία ροπή (26 χλγμ. Τελική ταχύτητα 167 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,8 δευτερόλεπτα). Επιπλέον, ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας του Niro EV 0,29 εξασφαλίζει περιορισμένη αεροδυναμική αντίσταση και μέγιστη ενεργειακή απόδοση.

Η πλήρωση της μπαταρίας πολυμερούς ιόντων λιθίου 64,8 kWh του Niro EV από 10-80% διαρκεί μόλις 43 λεπτά με έναν κατάλληλο φορτιστή DC. Όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές, το σύστημα στο Niro EV χρησιμοποιεί ρύθμιση μπαταρίας βάσει πλοήγησης για προθέρμανση της μπαταρίας όταν επιλέγεται ένα σημείο φόρτισης ως προορισμός, κάτι που βοηθά στη μείωση του χρόνου φόρτισης και στην εξασφάλιση της απόδοσης της μπαταρίας. Διαθέτει τυπική θύρα φόρτισης CCS για μεγαλύτερη άνεση.

Για τις εκδόσεις HEV και PHEV, η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης πέδησης παραμένει στα 1.300 κιλά. Το Niro EV επόμενης γενιάς ικανότητα ρυμούλκησης 750 κιλών.

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στα μέσα Ιουλίου. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στα μέσα Σεπτεμβρίου. Δεν ανακοινώθηκαν οι τιμές πώλησης. Βασικοί ανταγωνιστές τα Toyota C-HR και Renault Captur.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ