Η Toyota αναπτύσσει νέες δραστηριότητες για την χρήση των αυτοκινήτων στην Ευρώπη

454
ΑΠΕ

Η Toyota, θεωρεί ότι 2020 θα είναι μια από τις πιο σημαντικές χρονικές περιόδους στη παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας ανακοίνωσε τα προγράμματα της, που θα εφαρμόσει φέτος στον τομέα της κινητικότητας και έθεσε νέους στόχους για την ανάπτυξη των πωλήσεων της.

Ειδικότερα, η ιαπωνική εταιρεία στο πλαίσιο της ενημέρωσης των δημοσιογράφων του αυτοκινήτου, ανακοίνωσε ότι λανσάρει στην Ευρώπη τις υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτου και άλλων μέσω μετακίνησης που περιλαμβάνει η εταιρεία της Kinto, αναφέρει το Automotive News Europe.

Η Toyota, χρησιμοποιεί ήδη την Kinto στην Ιαπωνία για να προσφέρει ενοικίαση αυτοκινήτου. Στην Ευρώπη, αναμένει ότι οι υπηρεσίες Kinto θα προσφερθούν τελικά σε νέα ενιαία εφαρμογή, η οποία θα αξιοποιήσει τη νέα τάση για την χρήση του αυτοκινήτου.

Η ιαπωνική εταιρεία, αποφάσισε να λανσάρει στην Ευρώπη την Kinto για να αντιμετωπίσει την άνοδο των εταιρειών χρηματοδοτικής μίσθωσης και να προετοιμασθεί κατάλληλα για να αντιμετωπίσει την επερχόμενη αυτόνομη κίνηση των οχημάτων που θα αλλάξει όλο το σκηνικό στις μετακινήσεις.

Στο πλαίσιο της επέκτασής της, η Toyota αγόρασε την εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης του Ηνωμένου Βασιλείου της Inchcape για 100 εκατομμύρια λίρες (117 εκατομμύρια ευρώ) τον Οκτώβριο του 2019.

Η ιαπωνική εταιρεία θα αναπτύξει το αυτόνομο λεωφορείο E-Palette για περιορισμένα ταξίδια στους Ολυμπιακούς Αγώνες του φετινού καλοκαιριού στο Τόκιο.

Η ιαπωνική εταιρεία Toyota αναμένει ότι οι υπηρεσίες της εταιρείας Kinto θα προσφερθούν σε μια ενιαία εφαρμογή, επιτρέποντας στους πελάτες να επιλέγουν διαφορετικούς τρόπους μεταφοράς ή να επωφελούνται από τις προσφορές.

Όσον αφορά, την προ ιοντική της επέκταση, ανακοινώθηκε ότι στην 90η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης (5-15 Μαρτίου), θα αποκαλύψει ένα νέο μικρό SUV. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο το οποίο θα βασίζεται στη νέα γενιά του Toyota Yaris, το οποίο επίσης θα κάνει το ντεμπούτο του στην ελβετική έκθεση.

Είναι η πρώτη προσπάθεια της μάρκας να συμμετέχει στην ταχέως αυξανομένη κατηγορία των Β SUV, στην οποία έχουν προστεθεί πολλά νέα μοντέλα. Τοποθετείται κάτω από το Toyota CH-R, και ανταγωνίζεται τα Nissan Juke, Peugeot 2008, VW T-Cross κ.α.

Το νέο SUV, που ακόμη δεν έχει αποκαλυφθεί η ονομασία του, θα κατασκευαστεί παράλληλα με το Yaris στο εργοστάσιο της Toyota στο Valenciennes, στη βόρεια Γαλλία. Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν τη μικρή πλατφόρμα αυτοκινήτων GA-B της Toyota, μια παραλλαγή της παγκόσμιας αρθρωτής αρχιτεκτονικής της TNGA.

Το νέο SUV, αναμένεται αρχικά να εφοδιάζεται με το υβριδικό σύστημα που περιλαμβάνει τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα, το οποίο αξιοποιεί το νέο αυτοκίνητο Yaris. Οι πωλήσεις του νέου SUV, θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2021 ενώ του νέου Yaris, τον Ιούνιο του 2020.

Το Yaris θα ξεκινήσει την καριέρα του μόνο με το υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου ενώ το απερχόμενο Yaris, διαθέτει μπαταριά υδριδίου μετάλλου νικελίου. Η Toyota, ανακοίνωσε ότι το νέο μοντέλο της στη κατηγορία των supermini, εξασφαλίζει βελτίωση κατά 20% των εκπομπών του CO2, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Υπολογίζει οι εκπομπές CO2, να είναι 67 γραμ./χλμ.(NEDC).

Το νέο Yaris θα προσφέρεται επίσης με συμβατικούς βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.5 αργότερα, ανάλογα με την αγορά.

Τα δύο αυτοκίνητα, το νέο Yaris και το νέο Β SUV, θα αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% του όγκου πωλήσεων της Toyota στην Ευρώπη μέχρι το 2025, ανέφερε η εταιρεία.

Το εργοστάσιο στη Valenciennes μπορεί να αντιδράσει με ευελιξία στις μεταβολές της ζήτησης, αλλά η εταιρεία αναμένει ότι οι πωλήσεις του SUV θα είναι ισχυρές.

Η Toyota έχει δημιουργήσει τρεις βάρδιες στη Valenciennes για την προετοιμασία για την εισαγωγή του νέου SUV στο εργοστάσιο. Αναμένει η παραγωγική ικανότητα να αγγίξει τη μέγιστη δυνατότητα των εγκαταστάσεων τις 300.000 μονάδες τον χρόνο.

Η εταιρεία δήλωσε ότι το νέο SUV μοντέλο θα πωληθεί αποκλειστικά στην Ευρώπη αρχικά και αργότερα θα εξετάσει άλλες αγορές.

Η ευρωπαϊκή αγορά των μικρών SUV αναμένεται να ξεπεράσει τα 2 εκατ. οχήματα το περασμένο έτος, με βάση τα στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο του 2019, τα οποία παρουσίασαν πωλήσεις 1,1 εκατ., σύμφωνα με στοιχεία της JATO Dynamics.

Η Toyota είναι μία από τις τελευταίες αυτοκινητοβιομηχανίες που εισέρχονται στο μικρό SUV τμήμα, το οποίο έχει εξελιχθεί στον τρίτο μεγαλύτερο και μεγαλύτερο τομέα SUV από την Ευρώπη, από τότε που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το Nissan Juke το 2010.