Χείμαρρος κατά κυβέρνησης και Τσίπρα ήταν ο Τάκης Θεοδωρικάκος σε ραδιοφωνική του συνέντευξη. Ο σύμβουλος στρατηγικής του προέδρου της ΝΔ, μιλώντας χθες στο ραδιόφωνο 24/7 μίλησε για όλους και για όλα, με επιχειρήματα και καθαρές θέσεις.
Για τις εκλογές είπε:“Αν γίνουν σήμερα εκλογές, δεν αποκλείω αυτοδυναμία. Σχετίζεται με τον αριθμό των κομμάτων στη Βουλή”.
Για την κυβέρνηση της ΝΔ: “Φιλοδοξούμε να φτιάξουμε υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη μία κυβέρνηση, που θα έχει καθαρή εντολή για να βγάλει τη χώρα από το τέλμα”.
Για τον πρωθυπουργό: “Ο Αλέξης Τσίπρας θέλει να αφήσει ‘καμμένη γη’ πίσω του, στην έξοδο από την εξουσία. Ύστερα από το εκλογικό αποτέλεσμα που θα προκύψει, κανένας δεν θα έχει τη δύναμη να δυναμιτίσει την πολιτική ζωή του τόπου. Η Ελλάδα χρειάζεται κυβέρνηση με ισχυρή πλειοψηφία, που θα ολοκληρώσει την τετραετία για να βγάλει τη χώρα από την κρίση.
Για το ΚΙΝΑ.ΑΛ
“Ίσως η μοναδική δύναμη για συνεργασία με ΝΔ είναι το ΚΙΝΑΛ στη νέα Βουλή. Πρόθεσή μας είναι, είτε η ΝΔ είναι αυτοδύναμη είτε όχι, να απευθυνθεί σε πολιτικές δυνάμεις που πιστεύουν στην σταθερή πορεία της Ελλάδας μέσα στην ΕΕ”.
Για το Σκοπιανό: “Καμία συμφωνία στο Σκοπιανό χωρίς αλλαγή Συντάγματος στην ΠΓΔΜ”.
Ένας χρόνος και κάτι, έχει μείνει για τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές και τα επιτελεία των κομμάτων έχουν αρχίσει, άλλα με το… ραχάτι τους άλλα πιο εντατικά, να περνούν από κόσκινο τους παλιούς υποψηφίους, εκλεγμένους και μη, αλλά και να βολιδοσκοπούν πιθανούς και πρόθυμους νέους.
Ειδικά στην Πειραιώς, αν και «βλέπουν» εθνικές εκλογές πριν τις δημοτικές, η προετοιμασία για τις δημοτικές έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό. Οι εκλογικές περιφέρειες έχουν «χρεωθεί» σε βουλευτές και στελέχη του κόμματος, τα οποία επισκέπτονται συχνά , τις περιοχές ευθύνης τους.
Στόχος, να αφουγκραστούν όσο καλύτερα γίνεται τις τοπικές κοινωνίες, να ακούσουν και να «μετρήσουν» από προβληματισμούς μέχρι κουτσομπολιά, ώστε να μπορέσουν να εισηγηθούν τις καλύτερες δυνατές υποψηφιότητες.
Αυτά, κεντρικά, από την πλευρά της διοίκησης και του εκλογικού επιτελείου της Νέας Δημοκρατίας. Γιατί από την πλευρά των υποψηφίων, τουλάχιστον ορισμένων, φαίνεται πως υπάρχουν κάποια θέματα που χρίζουν ξεκαθαρίσματος.
Π.χ. Δεν είναι λίγοι αυτοί που δεν έχουν καταλάβει ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν, πως δεν υπάρχει πλέον αυτό που παλιότερα λεγόταν, «αυτοδίκαιη υποψηφιότητα». Δηλαδή, το ότι κάποιος έχει εκλεγεί στις προηγούμενες εκλογές, δεν σημαίνει ότι θα είναι και πάλι αυτομάτως, υποψήφιος. Ακόμα και αν ο δήμος ή η περιφέρεια που έχει καταφέρει να κερδίσει, είναι από αυτές που θεωρούνται δύσκολες ή δεν είχαν ντυθεί ποτέ «γαλάζιες» στο παρελθόν. Αυτό που μετράει είναι η γνώμη του κόσμου και αν ο εκάστοτε δήμαρχος, περιφερειάρχης ή αντιπεριφερειάρχης, έχει εκθέσει το κόμμα. Και δεν είναι λίγοι…
Η αλήθεια είναι πως τα μηνύματα σε όσους «κόβονται» έχουν σταλεί ήδη και είναι και ξεκάθαρα. Οι περισσότεροι δείχνουν να έχουν καταπιεί την πικρία τους και να αποδέχονται, έστω και με πολύ βαριά καρδιά, την απόφαση. Υπάρχουν κάποιοι, που αρνούνται να «καταπιούν» την… χυλόπιτα και οργανώνουν από τώρα και μάλιστα ανοιχτά, το αντάρτικό τους και είναι κι εκείνοι, οι «κομμένοι», με την διττή ερμηνεία της λέξης, που στα αλήθεια δεν έχουν καταλάβει τι τους γίνεται και εμφανίζονται καμαρωτοί καμαρωτοί, δεξιά και αριστερά, ως οι νυν και αεί διεκδικητές.
Μέχρι να ακούσουν το «που πας ρε Καραμήτρο..;» Αν και πάλι δεν είναι σίγουρο ότι θα καταλάβουν.
H Bianca Heinecke, γνωστή και ως Bibi, ήταν πάντα καλή στο μάρκετινγκ. Η Γερμανίδα Youtuber ομορφιάς και μόδας έχει το δικό της κανάλι στο δημοφιλή διαδικτυακό τόπο, το «Bibis Beauty Palace».
Η επιχειρηματίας Bibi υποστηρίζει ότι όλα ξεκίνησαν όταν εντόπισε ένα «κενό» στο ράφι των προϊόντων για ντους. Έτσι μαζί με την εταιρεία μάρκετινγκ και πωλήσεων Philosophy Brands, το 2015 κυκλοφόρησε αφρόλουτρο αποκλειστικά για έφηβους.
Από τότε, η Bibi δημιουργεί αφροντούς – με τρελά αρώματα, όπως ντόνατς με γλάσο φράουλας ή μαλλί της γριάς. Νέο στην αγορά είναι το «Yummy Lemon» (λαχταριστό λεμόνι) και σε περιορισμένη έκδοση κυκλοφορεί το αφροντούς «Plummy Kisses» (φιλιά δαμάσκηνου).
Το εντυπωσιακό ντιζάιν των συσκευασιών με πολύχρωμα σχέδια και διασκεδαστικές εικόνες ξεχωρίζει, όπως επίσης και τα ιδιαίτερα αρώματα.
Η κυκλοφορία των πρώτων προϊόντων συνοδεύτηκε από διαφημιστική εκστρατεία, σύμφωνα με τη Frankfurter Allgemeine Zeitung. Όταν τα δύο πρώτα αφροντούς διατέθηκαν προς πώληση για πρώτη φορά τον Νοέμβριο 2015 αποκλειστικά σε φαρμακεία, η σειρά Bilou με μότο «Bibi loves you» κατέκτησε ένα αξιοσημείωτο μερίδιο της αγοράς πάνω από το 10% στη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων περιποίησης. Τα προϊόντα έγιναν sold out την ημέρα που κυκλοφόρησαν.
Οι θαυμαστές της Bibi δίνουν ολόκληρο το χαρτζιλίκι τους χωρίς να παραπονιούνται.
Οι έφηβοι θέλουν να έχουν το δικό τους προϊόν και ίσως ακόμη να το αγοράζουν οι ίδιοι, εξηγεί η διευθύνουσα σύμβουλος της Philosophy Brands, Άνια Μπέτιν. Δεν θέλουν να το μοιράζονται με τη μητέρα ή την αδελφή τους. Άλλες εταιρείες επίσης άρχισαν να προωθούν διαφημιστικές εκστρατείες και ξαφνικά γνωστές μάρκες λάνσαραν «αφρό για ντους». Ως εκ τούτου, οι πρωτοπόροι αποχαιρέτισαν το γενναίο μερίδιο αγοράς και έμειναν στο 6% πέρυσι.
Η Bilou ανταποκρίθηκε στον αυξανόμενο ανταγωνισμό με νέα προϊόντα: Το καλοκαίρι μπορείτε να αγοράσετε το Body Spray τον χειμώνα θρεπτική κρέμα και αφρό περιποίησης των χεριών. Τόσο τα προϊόντα όσο και τα αρώματα εναλλάσσονται τακτικά στο ράφι του φαρμακείου. Οι πωλήσεις πηγαίνουν καλά, αν και οι τιμές θεωρούνται υψηλές.
Κόμπο έδεσε τον Μανόλο Χιμένεθ ο Ρασβάν Λουτσέσκου στον τελικό κι επιβραβεύθηκε απόλυτα από τον Ιβάν Σαββίδη.
Του Σταύρου Γεωργακόπουλου
Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ έδωσε στον Ρουμάνο τεχνικό απεριόριστο μπάτζετ και τον πρώτο λόγο στον μεταγραφικό σχεδιασμό. Από την άλλη πλευρά ο Ισπανός προπονητής της ΑΕΚ βίωσε τα πρώτα ισχυρά κύματα αμφισβήτησης. Αν δεν είχε κατακτήσει η «Ένωση» το πρωτάθλημα, στον Χιμένεθ θα είχε βγει εισιτήριο από το βράδυ του Σαββάτου.
Στο διαδίκτυο κυκλοφόρησαν διάφορα σενάρια για τον έμπειρο τεχνικό. Είναι αλήθεια ότι εκφράστηκε δυσφορία για τις επιλογές του κόουτς κυρίως στην ανάπαυλα των δύο ημιχρόνων. Έστω και αν εκείνη τη στιγμή δεν υπήρχε σκορ και στα επίσημα του ΟΑΚΑ θεωρούσαν δεδομένη τη βελτίωση της ΑΕΚ στο δεύτερο 45λεπτο.
Αν, πάντως, έκανε κάποιος ένα γκάλοπ μέσα στα αποδυτήρια, θα αντιλαμβανόταν ότι οι επιλογές του Χιμένεθ πέρασαν σε δεύτερη μοίρα. Εκείνος που πρωταγωνιστούσε σε κάθε κουβέντα ήταν ο Όγκνιεν Βράνιες! Ο Βόσνιος πραγματοποίησε μία από τις χειρότερες εμφανίσεις του στην Ελλάδα, αλλά οι συμπαίκτες του έβραζαν μαζί του για την απερισκεψία του που στέρησε από την ομάδα τους τη δυνατότητα της μεγαλύτερης πίεσης στο τελευταίο τέταρτο του ματς. Μέχρι και προς τον πάγκο εκφράστηκε η δυσφορία για τον διεθνή στόπερ. Από συμπαίκτη του που αναρωτήθηκε τι ακριβώς έκανε.
Η μουρμούρα αυξήθηκε την Κυριακή μετά από την ανάρτηση στα social media. Κι όπως μου είπε ένα παλικάρι που εμπιστεύομαι, το Σαββατόβραδο μπήκε οριστικά η ταμπέλα της πώλησης στον Βράνιες.
Η θηλυκότητα είναι το κεντρικό θέμα του Athens Pride 2018 που θα πραγματοποιηθεί στις 9 Ιουνίου στην Πλατεία Συντάγματος. Εξ ου και το σύνθημα «Παρούσα» που παρουσιάστηκε μαζί με τις δράσεις της εκδήλωσης, σε συνέντευξη Τύπου στη γαλλική πρεσβεία στην Αθήνα.
Παρόντες ήταν οι πρέσβεις αρκετών χωρών, η περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου και οι αντιδήμαρχοι Αθηναίων, Νέλλη Παπαχελά και Μαρία Στρατηγάκη.
Προλογίζοντας τη συνέντευξη Τύπου, ο πρέσβης της Γαλλίας, Κριστόφ Σαντεπί ανέφερε ότι «ελευθερία, ισότητα και αδελφοσύνη είναι το τρίπτυχο της γαλλικής Δημοκρατίας. Αυτές οι τρεις αξίες συνοψίζουν τέλεια τις δράσεις που πρέπει να αναπτυχθούν στην Ευρώπη και σε όλον τον κόσμο για την κοινότητα LGBT».
Στον χαιρετισμό της, η κ. Δούρου τόνισε: «Αγαπητοί πρέσβεις, κυρίες και κύριοι το Pride έχει γίνει θεσμός. Θέλω να αναφερθώ στην εφετινή επιλογή τού κεντρικού θέματος. Η επιλογή γίνεται κάθε χρόνο από αυτούς που θωρακίζουν τον θεσμό, ώστε να έχει παρόν και μέλλον. Είναι κρίσιμης σημασίας, αναδεικνύει πτυχές και υπογραμμίζει κάποιες άλλες. Φέτος, μιλάμε για τη θηλυκότητα με έναν έξοχο τρόπο. Δεν είναι προνόμιο ενός φύλλου όπως καταγράφεται στη ληξιαρχική πράξη γεννήσεως, δεν είναι καν προνόμιο στις περισσότερες χώρες. Γι’ αυτό φέτος βροντοφωνάζουμε όλοι μαζί “Παρούσα” και η Περιφέρεια Αττικής είναι από καιρό παρούσα».
Παρουσιαστής της συνέντευξης Τύπου ήταν ο υπεύθυνος Επικοινωνίας του Pride, Ραφαήλ Μπιλίδας, ενώ μίλησαν, επίσης, η υπεύθυνη προσβασιμότητας της εκδήλωσης, Θάλεια Κιούση και η εκπρόσωπος της Ομοφυλοφιλικής και Λεσβιακής Κοινότητας Ελλάδας, Νάνσυ Παπαθανασίου.
Το Pride διοργανώνεται για 14η διαδοχική χρονιά στην Αθήνα και είναι η δεύτερη φορά που η παρέλαση θα διεξαχθεί στην Πλατεία Συντάγματος. Το σύνθημα «Παρούσα» αφορά τη θηλυκότητα όχι ως συνέπεια της βιολογίας, αλλά όπως βιώνεται κάθε μέρα σε κάθε έκφανση της καθημερινότητας.
Από την 1η Ιουνίου αρχίζουν οι δράσεις του Pride Week, οι οποίες θα διαρκέσουν έως τις 8 Ιουνίου και παρουσιάστηκαν αναλυτικά από τον υπέυθυνό του, Μάριο Παπαδόπουλο. Πρόκειται για 19 διαφορετικές εκδηλώσεις, οι περισσότερες με ελεύθερη συμμετοχή. Περιλαμβάνουν πλούσιο πρόγραμμα με εκθέσεις, θεατρικά έργα, ταινίες, περφόρμανς, ιστορία, συζητήσεις περί πολιτικής και υγείας, shows, σπορ και πάρτι. Συνεργάτες των διοργανωτών είναι, επίσης, το 8ο Athens Open Air Film Festival, το Animasyros International Animation Festival + Agora, το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, η MegArt Gallery, καθώς και η θεατρική συγγραφέας Χριστιάνα Λαμπρινίδη.
Η Χαμάς είναι υπεύθυνη για τη βία που ξέσπασε στη Γάζα πριν από την τελετή εγκαινίων της αμερικανικής πρεσβείας στην Ιερουσαλήμ τη Δευτέρα, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο δεκάδων ανθρώπων, ανέφερε ο Λευκός Οίκος.
«Γνωρίζουμε τις πληροφορίες σχετικά με τη συνεχιζόμενη βία στη Γάζα σήμερα» δήλωσε ο αναπληρωτής εκπρόσωπος τύπου του Λευκού Οίκου Ρατζ Σαχ κατά την τακτική ενημέρωση των δημοσιογράφων.
«Την ευθύνη για αυτούς τους τραγικούς θανάτους την έχει ξεκάθαρα η Χαμάς» τόνισε ο εκπρόσωπος τύπου.
Είναι η πρώτη φορά που ο Λευκός Οίκος προέβη σε δηλώσεις σχετικά με τις συγκρούσεις σήμερα, κατά τη διάρκεια των οποίων σκοτώθηκαν «οκτώ παιδιά κάτω των 16 ετών», σύμφωνα με τον Παλαιστίνιο πρεσβευτή στον ΟΗΕ.
«Η Χαμάς προκαλεί εσκεμμένα και κυνικά αυτήν την απάντηση» υποστήριξε ο εκπρόσωπος τύπου προσθέτοντας ότι η Χαμάς είναι «μια οργάνωση που ενεπλάκη σε κυνικές δραστηριότητες, οι οποίες οδήγησαν σε αυτούς τους θανάτους».
«Εδώ και εβδομάδες η ισραηλινή κυβέρνηση προσπαθούσε να το διαχειριστεί αυτό χωρίς βία» επισήμανε επίσης, καταγγέλλοντας την «προπαγάνδα» της Χαμάς.
Η Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ Μελάνια Τραμπ υποβλήθηκε τη Δευτέρα το πρωί σε επέμβαση εμβολισμού για την αντιμετώπιση ενός “ήπιου” προβλήματος στα νεφρά της και θα παραμείνει στο στρατιωτικό ιατρικό κέντρο Ουόλτερ Ριντ για το υπόλοιπο της εβδομάδας, ανακοίνωσε ο Λευκός Οίκος.
“Η επέμβαση ήταν επιτυχής και δεν παρουσιάστηκαν επιπλοκές”, τόνισε η εκπρόσωπος της συζύγου του Αμερικανού προέδρου Στέφανι Γκρίσαμ με ανακοίνωσή της.
“Η Πρώτη Κυρία ανυπομονεί να αναρρώσει πλήρως ώστε να συνεχίσει το έργο της για λογαριασμό κάθε παιδιού”, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Ως την αρχή ενός θετικού μηνύματος που ήρθε κι απ’ την ‘Αγκυρα, αξιολογεί τη σημερινή επίσκεψή του, για πρώτη φορά Ευρωπαίου αξιωματούχου με τη συνοδεία του βουλευτή Έβρου της Νέας Δημοκρατίας, Τάσο Δημοσχάκη, στους δύο Έλληνες αξιωματικούς στις φυλακές της Αδριανούπολης, ο ευρωβουλευτής Μανώλης Κεφαλογιάννης.
«Επισκεφθήκαμε με τον συνάδελφό μου Τάσο Δημοσχάκη, τους δύο Έλληνες αξιωματικούς, οι οποίοι παράνομα κρατούνται στις φυλακές της Αδριανούπολης. Ένιωσα πραγματικά υπερήφανος για την εκπαίδευση, το ήθος και τη δύναμη την οποία έδειξαν αυτά τα παιδιά, που ουσιαστικά στο τέλος μας παρηγορούσαν αντί να τους παρηγορήσουμε εμείς. Σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι περνούν ένα θετικό μήνυμα, το καλύτερο μήνυμα στην ελληνική νεολαία. Οι ίδιοι και οι γονείς τους με αξιοπρέπεια χειρίζονται αυτό το θέμα», σημείωσε λίγο πριν την αναχώρησή του από το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης ο κ. Κεφαλογιάννης.
Τόνισε ότι «εμείς το έχουμε ψηλά στην ατζέντα των προσπαθειών μας», συμπληρώνοντας πως «οι πιέσεις θα συνεχιστούν γιατί παράνομα κρατούνται παρά το διεθνή νόμο. Αυτή είναι και η απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, που με ομοφωνία όλων των πολιτικών δυνάμεων, όλων των πολιτικών αποχρώσεων, έδωσε το μήνυμα με το ψήφισμα της προηγούμενης βδομάδας. Αυτές οι προσπάθειες θα συνεχιστούν».
Αναφορικά με τις επόμενες ενέργειες, ο κ. Κεφαλογιάννης δήλωσε πως αύριο θα ενημερώσει τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Αντόνιο Ταγιάνι, ενώ ήδη έχει ενημερωθεί ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης «ο οποίος με πράξεις συμβολισμού θα συμμετέχει σε εκδήλωση στην Ίμβρο, παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη…».
Εκτίμησε ότι «έχουμε μπροστά μας πολύ δρόμο» και εκφράζει την ελπίδα «με τη συμπαράσταση και την αρωγή και στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, να ρθούμε σ’ ένα αίσιο τέλος, στο συντομότερο χρονικό διάστημα».
Εξήγησε πως η κράτηση καθίσταται παράνομη «γιατί δεν τους έχουν απαγγελθεί κατηγορίες. Είναι παράνομη διότι σε πολλές περιπτώσεις στις διασυνοριακές σχέσεις τέτοια θέματα μπορούσαν να τα διευθετήσουν οι χώρες στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο. Είναι παράνομη γιατί η Τουρκία ουσιαστικά δεν φέρεται ως κράτος δικαίου εδώ και πολύ καιρό και αποτυπώνεται στις εκθέσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου αλλά και στο Συμβούλιο της Ευρώπης και γιατί δεν είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση. Αν η Τουρκία είχε πρόβλημα, το πρόβλημα θα το είχε με την Ελλάδα και όχι με ανθρώπους που από λάθος μπήκαν με τα διακριτικά στοιχεία ενός κράτους μέλους της Ε.Ε. στο έδαφος της Τουρκίας. Όλα αυτά μπορούμε να τα συζητήσουμε και σε πολιτικό και σε νομικό επίπεδο, νομίζω ότι γίνονται αυτές οι προσπάθειες σε όλα τα επίπεδα και ελπίζω να έχουμε ένα αίσιο τέλος σ’ αυτή την περιπέτεια».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ, δήλωσε πως «η Τουρκία είναι μια συνδεδεμένη χώρα με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Είναι μια χώρα η οποία πρέπει να σέβεται το ευρωπαϊκό κεκτημένο. Είναι μια χώρα που πρέπει να σέβεται τις αρχές και τις αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πρέπει να λειτουργεί με τους κανόνες του κράτους δικαίου όπως το αντιλαμβάνεται η Ε.Ε. αλλιώς δεν έχει νόημα η ενταξιακή πορεία της Τουρκίας. Αυτό έχει καταστεί σαφέστατα και από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο που μετέχουν οι αρχηγοί των κρατών και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή με τις δηλώσεις του κ. Γιούνκερ και από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το οποίο με 607 ψήφους έναντι επτά ζήτησε την άμεση απελευθέρωση. Αυτό τα λέει όλα».
Ερωτηθείς για τις συνθήκες κράτησης διευκρίνισε ότι «όσο καλές και να είναι οι συνθήκες κράτησης μια άδικη κράτηση είναι μια άδικη κράτηση. Αυτό που μας ενδιαφέρει δεν είναι να βελτιωθούν ή να ΄ναι παραπάνω από άριστες οι συνθήκες κράτησης. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η άμεση απελευθέρωση των Ελλήνων αξιωματικών».
Τέλος ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε και στην επίσκεψη μετά την επιστροφή του από την Αδριανούπολη στους γονείς του λοχία Δημήτρη Κούκλατζη στην Ορεστιάδα, σημειώνοντας ότι «όλα δεν γίνονται στα φώτα της δημοσιότητας… Γίνονται πάρα πολλές προσπάθειες. Πρέπει να δώσουμε χώρο στη διπλωματία για να φέρει αποτελέσματα».
Η Τουρκία ανακάλεσε για διαβουλεύσεις τους πρέσβεις της σε ΗΠΑ και Ισραήλ, έπειτα από τις συγκρούσεις μεταξύ ισραηλινού στρατού και Παλαιστινίων στην Λωρίδα της Γάζας που είχαν αποτέλεσμα τουλάχιστον 55 Παλαιστίνιους νεκρούς, ενώ ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν κατηγόρησε το Ισραήλ για “κρατική τρομοκρατία” και χαρακτήρισε τις ενέργειές του ενάντια στους Παλαιστινίους “γενοκτονία”.
“Η Τουρκία θα αντιδράσει σε αυτό αυστηρά. Ανακαλούμε τους πρέσβεις μας από την Ουάσιγκτον και το Τελ Αβίβ για διαβουλεύσεις…Επίσης προτείνουμε την σύγκληση μιας έκτακτης σύγκλησης του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών. Θα διεξάγουμε συνομολίες με πολλούς ηγέτες και κηρύσσουμε τριήμερο πένθος από αύριο”, τόνισε ο Τούρκος πρόεδρος σε ομιλία του σε Τούρκους φοιτητές στο Λονδίνο που μεταδόθησε στο τηλεοπτικό δίκτυο NTV, κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο Ηνωμένο Βασίλειο.
“Καταδικάζω αυτή την ανθρωπιστική καταστροφή, αυτή την γενοκτονία, από όπου και αν προέρχεται από το Ισραήλ ή την Αμερική”, είπε ο Ερντογάν
Λίγο νωρίτερα ο εκπρόσωπος της τουρκικής κυβέρνησης Μπεκίρ Μποζντάγ δήλωσε ότι η Άγκυρα ζήτησε επείγουσα σύγκληση του Οργανισμού Ισλαμικής Συνδιάσκεψης αυτή την εβδομάδα, έπειτα από θάνατο δεκάδων Παλαιστινίων από τις ισραηλινές δυνάμεις στη Λωρίδα της Γάζας.
Ο Μποζντάγ τόνισε ότι η Άγκυρα επιθυμεί η έκτακτη συνάντηση να διεξαχθεί την Παρασκευή.
Το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών ενδέχεται να συγκληθεί εκτάκτως εντός των ερχόμενων 24 ωρών για τις συγκρούσεις που στοίχισαν τη ζωή σε τουλάχιστον 52 ανθρώπους στα σύνορα της Γάζας με το Ισραήλ, στις διαδηλώσεις διαμαρτυρίας για τα εγκαίνια της πρεσβείας των ΗΠΑ στην Ιερουσαλήμ, δήλωσε ο εκπρόσωπος των Παλαιστινιακών Εδαφών στον ΟΗΕ Ριγιάντ Μανσούρ.
«Είμαστε έτοιμοι να διεξάγουμε αυτή την έκτακτη συνάντηση (του Συμβουλίου Ασφαλείας των ΗΕ) το ταχύτερο δυνατό και μπορεί να διεξαχθεί εντός των επόμενων 24 ωρών», δήλωσε ο Μανσούρ σε ενημέρωση των δημοσιογράφων.
Το Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου έκανε δεκτή την αίτηση αναίρεσης που είχε ασκήσει η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ξένη Δημητρίου, κατά του απαλλακτικού βουλεύματος του Συμβουλίου Εφετών για τον πρώην επικεφαλής της ΕΛΣΤΑΤ Ανδρέα Γεωργίου, σχετικά με το αδίκημα της ψευδούς βεβαίωσης που είχε (κακούργημα). Αδίκημα το οποίο σχετίζεται με τις καταγγελίες που έχουν διατυπωθεί, ότι το 2009 προέβη σε αλλοίωση των στοιχείων του ελλείμματος προκειμένου να διευκολυνθεί η υπαγωγή της χώρας μας σε μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής (μνημόνια). Έτσι, για τρίτη κατά σειρά φορά, καλείται το Συμβούλιο Εφετών Αθηνών, να επιληφθεί της υπόθεσης.
Όπως είναι γνωστό για την κατηγορία αυτή το Συμβούλιο Εφετών, δύο φορές, έχει απαλλάξει τον Ανδρέα Γεωργίου, καθώς στη δικογραφία υπάρχει έγγραφο της Eurostat, που βεβαιώνει ότι τα στοιχεία για τον υπολογισμό του ελλείμματος για το 2009 υποβλήθηκαν σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που θέτει η Eurostat.
Τουλάχιστον 55 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν, μέχρι αυτή την ώρα, στη Λωρίδα της Γάζας από Ισραηλινούς στρατιώτες στα σύνορα, όπου δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι διαδηλώνουν κατά της μεταφοράς της αμερικανικής πρεσβείας στην Ιερουσαλήμ, τα εγκαίνια της οποίας έχουν ήδη ξεκινήσει, σύμφωνα με νεώτερο απολογισμό αξιωματούχων στον τομέα της Υγείας. Η παλαιστινιακή κυβέρνηση κατηγορεί το Ισραήλ ότι διέπραξε μια τρομερή σφαγή στη Γάζα.
Οι αξιωματούχοι στον τομέα της υγείας ανέφεραν ότι άλλοι 2.700 Παλαιστίνιοι τραυματίστηκαν, περίπου 1.360 από αυτούς από πραγματικές σφαίρες.
Τουλάχιστον έξι από τους νεκρούς είναι παιδιά κάτω των 18 ετών, εκ των οποίων ένα κορίτσι.
Οι θάνατοι αυτοί ανεβάζουν σε τουλάχιστον 97 τον αριθμό των Παλαιστινίων που έχουν σκοτωθεί στη Λωρίδα της Γάζας από την έναρξη ενός κινήματος διαμαρτυρίας στις 30 Μαρτίου, σύμφωνα με καταμέτρηση του Γαλλικού Πρακτορείου. Καθιστούν επίσης την ημέρα αυτή την πιο φονική στην ισραηλινο-παλαιστινιακή σύγκρουση από τον πόλεμο του 2014 στον θύλακα.
Οι διαδηλώσεις εντάθηκαν λόγω της 70ής επετείου της ίδρυσης του Ισραήλ με τα μεγάφωνα σε τεμένη της Γάζας να καλούν τους Παλαιστίνιους να συμμετάσχουν στη «Μεγάλη πορεία της επιστροφής». Μαύρος καπνός από ελαστικά αυτοκινήτων που καίνε οι διαδηλωτές υψώνεται στον ουρανό στα σύνορα.
«Σήμερα είναι η μεγάλη ημέρα όταν θα περάσουμε τον φράχτη και θα πούμε στο Ισραήλ και σε όλο τον κόσμο ότι δεν θα δεχθούμε να είμαστε πάντα υπό κατοχή», δήλωσε ο δάσκαλος Επιστήμης στη Γάζα, Άλι, ο οποίος δεν θέλησε να δώσει το επώνυμό του.
«Πολλοί μπορεί να γίνουν μάρτυρες σήμερα, αλλά ο κόσμος θα ακούσει το μήνυμά μας. Η κατοχή πρέπει να τελειώσει», είπε.
Ντ. Τραμπ: «Μεγάλη ημέρα για το Ισραήλ»
Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ χαιρέτισε σήμερα ως «μεγάλη ημέρα για το Ισραήλ» τη μεταφορά της πρεσβείας των Ηνωμένων Πολιτειών από το Τελ Αβίβ στην Ιερουσαλήμ.
«Η κλιμάκωση προς την τελετή που θα πραγματοποιηθεί στις 9:00 έχει ήδη αρχίσει», έγραψε ο Τραμπ στο Twitter, υπογραμμίζοντας πως το τηλεοπτικό δίκτυο Fox, το οποίο παρακολουθεί ανελλιπώς κάθε πρωί, θα μεταδώσει απ’ ευθείας την τελετή.
Η Ιβάνκα Τραμπ και ο Τζάρεντ Κούσνερ, η μεγαλύτερη κόρη και ο γαμπρός του αμερικανού προέδρου, που είναι επίσης σύμβουλοί του, συμμετείχαν στην τελετή που άρχισε στις 16:00 (τοπική ώρα και ώρα Ελλάδας), μαζί με εκατοντάδες αξιωματούχους των δύο χωρών.
Ο Ντόναλντ Τραμπ έμεινε στην Ουάσινγκτον και στη διάρκεια της τελετής προβλήθηκε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του.
Ισραήλ
Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου δήλωσε ότι οι ενέργειες του ισραηλινού στρατού στα σύνορα με τη Γάζα, αποτελούν αυτοάμυνα εναντίον της οργάνωσης Χαμάς που ελέγχει τον παλαιστινιακό θύλακα
«Κάθε χώρα έχει την υποχρέωση να υπερασπίζεται τα σύνορά της» έγραψε ο Νετανιάχου στο Twitter.
«Η τρομοκρατική οργάνωση Χαμάς διακηρύσσει ότι προτίθεται να καταστρέψει το Ισραήλ και στέλνει χιλιάδες να παραβιάσουν τον συνοριακό φράκτη προκειμένου να επιτύχει τον στόχο της. Θα συνεχίσουμε να ενεργούμε με αποφασιστικότητα για να προστατεύσουμε την κυριαρχία μας και τους πολίτες».
Παλαιστινιακή Αρχή
Ο πρόεδρος της Παλαιστινιακής Αρχής Μαχμούντ Αμπάς καταδίκασε σήμερα την ισραηλινή «σφαγή» στην Λωρίδα της Γάζας.
«Οι ΗΠΑ δεν είναι πλέον ένας μεσολαβητής στην Μέση Ανατολή», δήλωσε ο Αμπάς στην Ραμάλα, ενώπιον της παλαιστινιακής ηγεσίας, χαρακτηρίζοντας την αμερικανική πρεσβεία ένα «προκεχωρημένο φυλάκιο εποικισμού».
Ανακοίνωσε τριήμερο πένθος στα παλαιστινιακά εδάφη και την κήρυξη γενικής απεργίας αύριο Τρίτη, την ημέρα που οι Παλαιστίνιοι θρηνούν για τη «Νάκμπα» (Καταστροφή), όταν εκατοντάδες χιλιάδες απ’ αυτούς εκδιώχθηκαν το 1948 από τα σπίτια τους.
ΟΗΕ
Το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών θα συγκληθεί αύριο στις 10:00, τοπική ώρα (17:00 ώρα Ελλάδας), έπειτα από αίτημα του Κουβέιτ, με θέμα συζήτησης την κατάσταση στην Λωρίδα της Γάζας, δήλωσε στο ρωσικό πρακτορείο Sputnik ένας εκπρόσωπος της ρωσικής αντιπροσωπείας στα Ηνωμένη Έθνη.
«Η συνεδρίαση θα διεξαχθεί στις 10:00 τοπική ώρα (17:00 ώρα Ελλάδας) έπειτα από αίτημα του Κουβέιτ», τόνισε ο εκπρόσωπος.
Τουλάχιστον 55 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν σήμερα και 2.700 τραυματίστηκαν σε συγκρούσεις με τον ισραηλινό στρατό στις διαδηλώσεις διαμαρτυρίας για τα εγκαίνια της πρεσβείας των ΗΠΑ στην Ιερουσαλήμ.
Με το βραδινό καράβι θα μεταβεί τελικά στην Ίμβρο ο Κυριάκος Μητσοτάκης, αφού οι Τούρκοι δεν του επέτρεψαν να περάσει τα σύνορα χωρίς τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα, τα οποία δεν είχε μαζί του.
Ο κ. Μητσοτάκης, αντιμετώπισε με χιούμορ την κατάσταση, καρφώνοντας την ένοχο της ταλαιπωρίας με μια φωτογραφία που ανήρτησε στο instagram από τα ελληνοτουρκικά σύνορ. Ο πρόεδρος της Ν.Δ. φαίνεται να κάνει μια… “λαβή αγάπης” στην σύζυγό του Μαρέβα, την οποία “καρφώνει” ότι ξέχασε το διαβατήριο του…
«Τελωνείο Κήπων. Όταν διαπιστώνεις ότι έχεις ξεχάσει το διαβατήριο σου και νομίζεις ότι έχεις βρει τον ένοχο! Θα φτάσουμε στην Ιμβρο με το βραδινό καράβι!» Γράφει όλο νόημα στην λεζάντα!
Έτσι ο κ. Μητσοτάκης μαζί με την σύζυγό του Μαρέβα και την αποστολή, περιμένουν να εφοδιαστούν με τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα και να συνεχίσουν το ταξίδι τους.
Ο πρόεδρος της ΝΔ κατευθύνεται στην Ίμβρο προκειμένου να παραστεί στα θυρανοίξια του παρεκκλησίου των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης υπό τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και αντιπροσωπεία ομογενών από την Αμερική.
Διευκρινίσεις για τις διακοπές υδροδότησης μετά την ισχυρή νεροποντή της περασμένης Πέμπτης, δίνει – με σημερινή ανακοίνωσή της – η Εταιρεία Ύδρευσης Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ).
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται, το μεσημέρι της Πέμπτης 10/5/2018, διαπιστώθηκε αυξημένη θολότητα στο νερό της δεξαμενής του αντλιοστασίου Δενδροποτάμου, η οποία – σύμφωνα με την ΕΥΑΘ – οφειλόταν σε εισροή νερών από τον πλημμυρισμένο αύλιο χώρο του αντλιοστασίου.
“Το νερό δεν επιτρέπεται να δοθεί στην κατανάλωση, αν δεν πληροί όλες τις παραμέτρους που επιβάλλει η Οδηγία για το Πόσιμο Νερό (98/83/ΕΚ/3-11-1998), ανάμεσά τους και μικροβιακές παράμετροι (εντερόκοκκοι και E.coli). Η ανίχνευση των τελευταίων απαιτεί μικροβιακούς ελέγχους, που θα πρέπει να γίνουν αφού προηγουμένως διαπιστωθεί ότι το νερό είναι διαυγές (έχει την ελάχιστη θολότητα), η δε σχετική διαδικασία (επώαση) χρειάζεται τουλάχιστον 24 ώρες”, τονίζεται. “Έτσι” – συνεχίζει η ΕΥΑΘ – “μόνο όταν στις 5 μ.μ. της Πέμπτης 10/5/2018 εξασφαλίστηκε ότι η θολότητα στη δεξαμενή Δενδροποτάμου, μετά τον καθαρισμό από την πλημμύρα, ήταν εντός των επιτρεπόμενων ορίων, μόνο τότε άρχισαν να λαμβάνονται δείγματα (ανά 2ωρο περίπου και για ένα 24ωρο) και φτάσαμε λίγο πριν από τις 7 μ.μ. την Παρασκευή 11/5/2018, για να ξαναρχίσει η τροφοδοσία της πόλης, δεδομένου ότι είχαν προηγηθεί τρία ασφαλή συνεχόμενα δείγματα για το νερό που θα φτάσει στις βρύσες των Θεσσαλονικέων. Επομένως, το νερό δόθηκε προς κατανάλωση μόνο όταν η ποιότητά του άγγιξε τα συνήθη βέλτιστα επίπεδα, ήταν απολύτως ασφαλές προς πόση και σε καμιά περίπτωση δε μύριζε «λασπίλα», όπως άστοχα και ατεκμηρίωτα ειπώθηκε”.
Επίσης, υπενθυμίζει, ότι η συντήρηση των αντιπλημμυρικών έργων είναι ευθύνη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. “Η ΕΥΑΘ έχει την ευθύνη μόνο του παντορροϊκού συστήματος (αποχετεύει μαζί όμβρια και ακάθαρτα ύδατα), το οποίο και καθαρό ήταν και λειτούργησε απομακρύνοντας όλα τα νερά της βροχής, μόλις η δυνατή βροχόπτωση σταμάτησε. Δεν έχει όμως η ΕΥΑΘ την ευθύνη του δικτύου των ομβρίων, είτε αυτό είναι κλειστό είτε ανοιχτό”, επισημαίνεται.
Που πας ρε Καραμήτρο..;
Ένας χρόνος και κάτι, έχει μείνει για τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές και τα επιτελεία των κομμάτων έχουν αρχίσει, άλλα με το… ραχάτι τους άλλα πιο εντατικά, να περνούν από κόσκινο τους παλιούς υποψηφίους, εκλεγμένους και μη, αλλά και να βολιδοσκοπούν πιθανούς και πρόθυμους νέους.
Ειδικά στην Πειραιώς, αν και «βλέπουν» εθνικές εκλογές πριν τις δημοτικές, η προετοιμασία για τις δημοτικές έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό. Οι εκλογικές περιφέρειες έχουν «χρεωθεί» σε βουλευτές και στελέχη του κόμματος, τα οποία επισκέπτονται συχνά , τις περιοχές ευθύνης τους.
Στόχος, να αφουγκραστούν όσο καλύτερα γίνεται τις τοπικές κοινωνίες, να ακούσουν και να «μετρήσουν» από προβληματισμούς μέχρι κουτσομπολιά, ώστε να μπορέσουν να εισηγηθούν τις καλύτερες δυνατές υποψηφιότητες.
Αυτά, κεντρικά, από την πλευρά της διοίκησης και του εκλογικού επιτελείου της Νέας Δημοκρατίας. Γιατί από την πλευρά των υποψηφίων, τουλάχιστον ορισμένων, φαίνεται πως υπάρχουν κάποια θέματα που χρίζουν ξεκαθαρίσματος.
Π.χ. Δεν είναι λίγοι αυτοί που δεν έχουν καταλάβει ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν, πως δεν υπάρχει πλέον αυτό που παλιότερα λεγόταν, «αυτοδίκαιη υποψηφιότητα». Δηλαδή, το ότι κάποιος έχει εκλεγεί στις προηγούμενες εκλογές, δεν σημαίνει ότι θα είναι και πάλι αυτομάτως, υποψήφιος. Ακόμα και αν ο δήμος ή η περιφέρεια που έχει καταφέρει να κερδίσει, είναι από αυτές που θεωρούνται δύσκολες ή δεν είχαν ντυθεί ποτέ «γαλάζιες» στο παρελθόν. Αυτό που μετράει είναι η γνώμη του κόσμου και αν ο εκάστοτε δήμαρχος, περιφερειάρχης ή αντιπεριφερειάρχης, έχει εκθέσει το κόμμα. Και δεν είναι λίγοι…
Η αλήθεια είναι πως τα μηνύματα σε όσους «κόβονται» έχουν σταλεί ήδη και είναι και ξεκάθαρα. Οι περισσότεροι δείχνουν να έχουν καταπιεί την πικρία τους και να αποδέχονται, έστω και με πολύ βαριά καρδιά, την απόφαση. Υπάρχουν κάποιοι, που αρνούνται να «καταπιούν» την… χυλόπιτα και οργανώνουν από τώρα και μάλιστα ανοιχτά, το αντάρτικό τους και είναι κι εκείνοι, οι «κομμένοι», με την διττή ερμηνεία της λέξης, που στα αλήθεια δεν έχουν καταλάβει τι τους γίνεται και εμφανίζονται καμαρωτοί καμαρωτοί, δεξιά και αριστερά, ως οι νυν και αεί διεκδικητές.
Μέχρι να ακούσουν το «που πας ρε Καραμήτρο..;» Αν και πάλι δεν είναι σίγουρο ότι θα καταλάβουν.