Το Leapmotor T03 κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή στο ευρύ αγοραστικό κοινό, καθώς αποτελεί ένα από τα φθηνότερα μοντέλα. Συνδυάζει ευελιξία, πρακτικότητα, μικρές διαστάσεις και χαμηλή ενεργειακή κατανάλωση. Δηλαδή όλα εκείνα το στοιχεία που το κάνουν απαραίτητο για τις μετακινήσεις μέσα στην πόλη.
Σχεδιαστικά είναι αρκετά τετραγωνισμένο. Έτσι εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις διαστάσεις του (μήκος 3.62 μέτρα), ενώ το πλάτος που είναι μόλις 1,65 μέτρα είναι αυτό που δίνει την απαραίτητη ευελιξία στους στενούς δρόμους. Μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους, οι οποίοι θα μπορούσαν να ήταν περισσότεροι.
Μικρός, αλλά βαθύς είναι ο κύριος αποθηκευτικός χώρος που είναι μόλις 210 λίτρα, ενώ απουσιάζει η εταζέρα που κρύβει τα πράγματα από τα περίεργα μάτια. Το αμιγώς ηλεκτρικό πόλης έρχεται να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Dacia Spring και το νέο Citroen e-C3.
Στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι απλά, χωρίς μεγάλες επενδύσεις, ωστόσο θα βολέψουν στην καθημερινότητα. Οι πίσω επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στο ύψος του κεφαλιού, ακόμη και αν είναι υψηλόσωμοι. Σε αυτό βοηθάει η μεγάλη 42 ιντσών γυάλινη οροφή, η οποία μάλιστα έχει και ηλεκτρικό σκιάδιο, για να κλείνει στις ζεστές μέρες. Τα πλαστικά είναι σκληρά στην υφή με καλή συναρμογή.
Ο πίνακας οργάνων να είναι 8 ιντσών και δίνει την απαραίτητη πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ υπάρχει και η κεντρική 10,1 ιντσών. Αυτή βρίσκεται χαμηλά στο ταμπλό και μέσα από αυτήν ελέγχονται τα πάντα. Η γραμματοσειρά μάλιστα είναι μικρή, όμως δεν περιλαμβάνει Android Auto και Apple CarPlay. Υπάρχει πλήρης σουίτα ADAS, που φτάνουν τα 10 σε αριθμό, τα οποία αναβαθμίζουν σημαντικά το αυτοκίνητο σε επίπεδο ασφάλειας.
Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 95 ίπποι και η ροπή φτάνει τα 158 Nm, ενώ το βάρος περιορίζεται στα 1.175 κιλά. Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει στο Τ03 να χρειάζεται από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα σε 12,7 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 130 χλμ/ώρα. Αυτή έρχεται γρήγορα, χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό. Η ανάρτηση που αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπρο άξονα πίσω, είναι καλά ρυθμισμένη για αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Η μπαταρία ιόντων λιθίου που είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα, έχει χωρητικότητα 37,3 kWh και προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 265 χιλιόμετρα σε μικτή χρήση ή τα 395 χιλιόμετρα σε αστικό κύκλο. Για τη φόρτιση υπάρχει η δυνατότητα με ρεύμα AC 6,6 kW, που κάνει το 30% έως το 80% σε 3,5 ώρες, αλλά και με DC 45 kW, με το χρόνο για το ίδιο ποσοστό να μειώνεται στα 36 λεπτά της ώρας.
Το τιμόνι, αν και διαθέτει δυνατότητες ρύθμισης: Comfort, Standard και Sport, δεν ενθουσιάζει με την αίσθηση που προσφέρει στα χέρια του οδηγού, αλλά και την επαναφορά σε γρήγορες κινήσεις. Στα αρνητικά του μοντέλου βάζουμε τον αεροδυναμικό θόρυβο, τον μικρό αποθηκευτικό χώρο, τον ενοχλητικό ήχο των διαφορετικών ειδοποιήσεων, ενώ στα θετικά σίγουρα βάζουμε την προσιτή τιμή, τον πλούσιο για την κατηγορία του εξοπλισμό, τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας και τους μεγάλους χώρους στην καμπίνα. Η τιμή του είναι 18.900 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση.


