To υβριδικό σύστημα κίνησης full hybrid Ε-Tech στο Renault Captur, προσφέρει περισσότερη ισχύ και καλύτερη ενεργειακή αποτελεσματικότητα.
Η σειριακή παράλληλη αρχιτεκτονική λειτουργία του νέου υβριδικού κινητήριου συνόλου, συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 36kW και έναν κινητήρα-μίζα υψηλής τάσης HSG 15kW) με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρου ισχύος 109 ίππων, μπαταρία χωρητικότητας 1,4kWh και το έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη.
Η κατανάλωση καυσίμου παρουσιάζεται και αυτή βελτιωμένη χάρη στη λειτουργία αναγεννητικής πέδησης, σε συνδυασμό με την μεγάλη ικανότητα αυτοφόρτισης της μπαταρίας. Ετσι το νέο full hybrid E-Tech κινητήριο σύνολο, καταναλώνει μόλις 4,4λίτρα στα 100 χλμ., προσφέροντας έως και 40% εξοικονόμηση καυσίμου, σε σχέση με έναν αντίστοιχο θερμικό κινητήρα, ενώ παράλληλα μειώνει και τις εκπομπές CO2 σε μόλις 99γρ/χλμ.