33.8 C
Athens

Οδηγούμε το BYD Dolphin

Η BYD με το Dolphin κάνει προσιτή την ηλεκτροκίνηση, καθώς το μοντέλο αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση για αστικές μετακινήσεις, χωρίς ωστόσο να προβληματίζει για τις εκτός πόλης εξορμήσεις.

Υιοθετεί τη σχεδιαστική ταυτότητα «Ocean Aesthetics» της BYD, με απλές ιδιαίτερες στρογγυλεμένες γραμμές. Η σχεδίαση είναι επηρεασμένη από το δελφίνι και αυτός είναι ο λόγος που διαφέρει σχεδιαστικά από τα υπόλοιπα μοντέλα, ενώ αυτή η τάση συνεχίζεται και πλάγια καθώς η σιλουέτα παραπέμπει σε κινήσεις ενός δελφινιού που πηδάει από το νερό.

Το μήκος του είναι 4,29 μέτρα κατατάσσοντάς το στην Β κατηγορία, ενώ το πλάτος με 1,77 μέτρα και το ύψος με 1,57 μέτρα το καθιστούν ευέλικτο και ευκολοδήγητο σε αστικές συνθήκες. Το μεταξόνιο των 2,7 μέτρων επιτρέπει ικανοποιητική ευρυχωρία με τον τρίτο επιβάτη πίσω να μην αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα. Τα 345 λίτρα του χώρου των αποσκευών μπορούν να χαρακτηριστούν λίγα, ενώ δεν υπάρχει αποθηκευτικός χώρος εμπρός.

Το εσωτερικό διαθέτει αρκετά χαρακτηριστικά από το Seal. Υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 5 ιντσών που δίνει την απαραίτητη πληροφόρηση στον οδηγό, μια περιστρεφόμενη οθόνη 12,8 ιντσών με καλή συνδεσιμότητα, καλά γραφικά και με τις λειτουργίες να γίνονται αποκλειστικά. Μάλιστα υπάρχει και ψηφιακή οδηγός που απαντάει σε ερωτήσεις των επιβατών. Τα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας με καλή συναρμογή, ενώ υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι. Η θέση οδήγησης είναι ικανοποιητική και προσφέρει καλή περιφερειακή οπτική, με τα καθίσματα να βολεύουν σε κάθε σωματότυπο. Ωστόσο την καμπίνα μπορείς να την χαρακτηρίσεις ευχάριστη και φωτεινή, ιδανική για πολύωρη διαμονή.

Το Dolphin διαθέτει την μπαταρία 60,4 kWh τύπου Blade Battery που προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια και εξασφαλίζει καλύτερη αποδοτικότητα. Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές, αφού ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 204 ίππους και 310 Νm ροπής μπορεί να επιταχύνει το μοντέλο από την στάση μέχρι και τα πρώτα τα 100 χλμ./ώρα σε λίγο κάτω από τα 7 δευτερόλεπτα. Μάλιστα πολύ καλή απόδοση είχαν τα φρένα και τα ρεμπρίζ τα οποία ως επιδόσεις ήταν από τα καλύτερα της κατηγορίας του.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προφίλ οδήγησης (Sport, Normal, Economy και Snow), με αποτέλεσμα να έχει τη δυνατότητα οδήγησης κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες εντός πόλης. Η ηλεκτρική αυτονομία είναι 427 χιλιομέτρων μέσα στην πόλη, με την πραγματική αυτονομία σε μικτή χρήση να αγγίζει τα 350 χιλιόμετρα. Σε φορτιστή DC με ισχύ 88 kW η μπαταρία μπορεί να αναπληρώσει την ενέργειά της από το 30% στο 80% σε μόλις 29 λεπτά. Το αυτοκίνητο είναι επίσης εξοπλισμένο με τεχνολογία V2L (Vehicle to Load), ώστε η μπαταρία του αυτοκινήτου να μπορεί εύκολα να φορτίζει εξωτερικές συσκευές.

Κατά τη διάρκεια της οδήγησης μας άρεσε η ποιότητα κύλισης. Δυναμικό και σβέλτο ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις μας. Η άνεση ήταν εμφανέστατη και σε αυτό βοήθησε η μαλακιά ανάρτηση η οποία είναι προσανατολισμένη για να προσφέρει άνεση. Η τιμή εκκίνησης του μοντέλου ξεκινάει από τις 28.980 ευρώ χωρίς όφελος κρατικής επιδότησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ