today-is-a-good-day
14.1 C
Athens

Η Audi επεκτείνει τη γκάμα των μοντέλων της με το sport coupe Q5 Sportback

Η Audi επεκτείνει τη γκάμα των μοντέλων της με το sport coupe Q5 Sportback. Συνδυάζει τυπικά χαρακτηριστικά ενός SUV, όπως η ευελιξία και το ευρύχωρο εσωτερικό, με μια ακόμη πιο δυναμική σιλουέτα. Η ισχυρή σχεδίασή του αποπνέει σπορ χαρακτήρα με το χαρακτηριστικό κεκλιμένο πίσω μέρος και τις κομψές γραμμές. Η δεύτερη γενιά του Q5 Sportback διαθέτει χωρητικότητα αποσκευών έως 515 λίτρα ή έως 470 λίτρα στο SQ5 Sportback. Με αναδιπλωμένη την πίσω σειρά καθισμάτων, ο αποθηκευτικός χώρος στο Q5 Sportback αυξάνεται στα 1.415 λίτρα ή 1.388 λίτρα στο SQ5 Sportback. Το Q5 Sportback έχει ικανότητα ρυμούλκησης έως 2.400 κιλά.

Βασίζεται στην πλατφόρμα PPC (Premium Platform Combustion), μια αρχιτεκτονική πλατφόρμας για οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης κατά τον διαμήκη άξονα. Όλες οι εκδόσεις της γκάμας εφοδιάζονται με την εξαιρετικά αποδοτική τεχνολογία MHEV plus. Το νέο σύστημα MHEV plus με ηλεκτρικό σύστημα 48 volt υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και μειώνει τις εκπομπές ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα ενώ αυξάνει την απόδοση και την οδηγική άνεση.

Η νέα γεννήτρια μετάδοσης κίνησης παράγει πρόσθετη ροπή έως και 230 Nm και 24 ίππους. Επιπλέον, το ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt επιτρέπει τη χρήση ηλεκτρικού συμπιεστή κλιματισμού. Αυτό διασφαλίζει ότι το σύστημα κλιματισμού συνεχίζει να λειτουργεί με πλήρη ισχύ, διατηρώντας μια άνετη εσωτερική θερμοκρασία ακόμα και όταν ο κινητήρας είναι σβηστός, όπως κατά τον ελεύθερο τροχασμό (ρολάρισμα) ή σε κόκκινο σηματοδότη.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου των οχημάτων τεχνολογίας MHEV plus είναι τύπου φωσφορικού άλατος σιδήρου λιθίου και ενεργειακής απόδοσης 1,7 kWh. Η κύρια λειτουργία της γεννήτριας εκκίνησης με ιμάντα είναι η εκκίνηση του κινητήρα και η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στην μπαταρία. Η γεννήτρια του κινητήριου συστήματος επιτρέπει μερικώς ηλεκτρική οδήγηση, ανακουφίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Κατά το φρενάρισμα, επιστρέφει ενέργεια στην μπαταρία (ανάκτηση) με ισχύ έως και 25 kW. Με αυτόν τον τρόπο, η πλατφόρμα PPC δίνει τη δυνατότητα σταδιακού εξηλεκτρισμού με τη μορφή ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

Στο λανσάρισμα του νέου Audi Q5 Sportback στην ελληνική αγορά, θα είναι διαθέσιμοι τρεις κινητήρες, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα συστήματα κίνησης. Κατά την κυκλοφορία στην αγορά, όλες οι εκδόσεις εφοδιάζονται με τεχνολογία MHEV plus, η οποία μπορεί να παρέχει έως και 24 ίππους πρόσθετης ισχύος για μικρά χρονικά διαστήματα. Όλες οι εκδόσεις διατίθενται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic 7 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης quattro. Ο 2.0 TFSI κινητήρας αποδίδει 204 ίππους, με μέγιστη ροπή 340 Nm. Ο 2.0 TDI γενιάς EA288 evo αποδίδει 204 ίππους και 400 Nm ροπής. To νέο Audi SQ5 Sportback που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας εφοδιάζεται με τον V6 3.0 TFSI κινητήρα που αποδίδει 367 ίππους με μέγιστη ροπή 550 Nm.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ