today-is-a-good-day
19.3 C
Athens

Εκλογές ΣΑΤΑ: Θ.Λυμπερόπουλος – Μια σκιά από το παρελθόν στις κίτρινες πιάτσες

Μια σκιά από τα παλιά εμφανίστηκε πάλι στις «κίτρινες πιάτσες». Ενόψει των εκλογών του ΣΑΤΑ που θα γίνουν στις 8-9-10 Απριλίου επανεμφανίστηκε ο… «Καραμανλικός» Θ. Λυμπερόπουλος, ο άνθρωπος ο οποίος μετατρέποντας τα ταξί σε «εκλογικά κέντρα του ΣΥΡΙΖΑ» έθαψε τον κλάδο του, πηγαίνοντας τον δεκαετίες πίσω.

Κι επανεμφανίστηκε, όχι με προτάσεις για τα ταξί που υφίστανται κι αυτά τις συνέπειες της πανδημίας και της κρίσης, αλλά για να πολιτικολογήσει γενικώς και αορίστως. Για να μιλήσει, όχι για προτάσεις και θέσεις για τον εκσυγχρονισμό του ταξί, αλλά για να «παίξει» την «κασέτα» του ΣΥΡΙΖΑ. Περί «διαπλοκής», περί «συμφερόντων» και «πολυεθνικών».

Ακόμα και για την «λίστα Πέτσα» που τον έχει…κόψει από τα ΜΜΕ. Δηλαδή, κατέφυγε σε όλα τα φληναφήματα στα οποία καταφεύγουν, όσοι δεν έχουν να πουν τίποτα για την ταμπακιέρα.

Τι επιδιώκει; Μήπωςνα γίνει ο «πονοκέφαλος του Μητσοτάκη» και να υμνήσει τον Σπίρτζη;  Γυρίζει το ρολόι της ιστορίας 22 χρόνια πίσω επί Σημίτη, όταν «οργανώθηκε στη χώρα μας η παγκοσμιοποίηση της διαφθοράς». Αναπολεί δημοσίως τον Χρ. Σπίρτζη, δηλώνοντας ότι «την τελευταία φορά δεν ψήφισα ΝΔ. Ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ που μου έφτιαξε τον νόμο».

Λες και δεν τον είχε ξαναψηφίσει, καταψηφίζοντας π.χ. τον Α. Σαμαρά. Και συνεχίζει με τον Μητσοτάκη ο οποίος είναι «αυταρχικός», «έχει ιδεολογική ανασφάλεια»» και ο άνθρωπος που «τα ανέτρεψε όλα καταστρέφοντας τον κλάδο».

Ο «κόκκινος Θύμιος» είπε κι άλλα πολλά-…περιζήτητος ήταν για υποψήφιος βουλευτής από τον …Ε. Βενιζέλο μέχρι τον Π. Καμμένο και τον Γ. Καρατζαφέρη…-για τον κλάδο του δεν είπε τίποτα, παρά μόνο να …αυτοδοξάσει το ζοφερό παρελθόν του ταξί, επί των ημερών του.

Ακούγοντας τον Λυμπερόπουλο, δεν μπορούσες να καταλάβεις, αν μιλούσε ένα μεσαίο επαρχιακό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ ή ο «κόκκινος Θύμιος». Εύλογα δημιουργείται το ερώτημα:

Ο κλάδος του ταξί έχει ανάγκη από έναν ακόμα φλύαρο δημαγωγό που πολιτικολογεί ασυστόλως ή από έναν άνθρωπο που έχει πρόγραμμα και θέσεις, ώστε να βελτιωθεί και να εκσυγχρονιστεί ο κλάδος; Η απάντηση ασφαλώς θα δοθεί στις κάλπες κι ας κομπορρημονεί ο ίδιος «θα τους πάρω τις εκλογές, θα κερδίσω». Ωστόσο η προεκλογική πραγματικότητα του κλάδου λέει άλλα. Στις υποψηφιότητες για τις εκλογές του ΣΑΤΑ ήρθε τρίτος και καταϊδρωμένος.

Ο Β. Μαραγκάκης συγκέντρωσε 1265 υποψηφιότητες, ο Κ. Χατζάρας 700 και ο Θ. Λυμπερόπουλος 680.

Κι όμως το «γεροντικό πείσμα», δημιουργεί εμμονές και φαντασιώσεις. Όλα τα δεδομένα δείχνουν ότι η μεγάλη πλειοψηφία του κλάδου βρίσκεται ήδη στον δρόμο του μέλλοντος (ισχυρά επιδοτούμενα ηλεκτρικά ταξί, 7θέσια και 9θέσια ταξί, σύγχρονη οργάνωση του κλάδου με ενιαία πλατφόρμα, εξοβελισμός των «πειρατών» από τα αεροδρόμια και τα λιμάνια, ειδική άδεια Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου, αποδέσμευση των ταξί εντός 5 ημερών, όταν δεν ενέχεται σε εγκληματική ενέργεια κλπ).

Ο Θ. Λυμπερόπουλος έχει μείνει 30 χρόνια πίσω. Δεν έχει να πει το παραμικρό για το ταξί του σήμερα και του αύριο. Και οι ταξιτζήδες το έχουν καταλάβει καλά αυτό. Θέλουν το ταξί τους μια νοικοκυρεμένη επιχείρηση με συναίσθηση του κοινωνικού του ρόλου ως δημόσιου αγαθού.

Γι αυτό ίσως θα ήταν καλύτερο και για τον ίδιο, να ακούσει την σύζυγο του, η οποία όταν της ανακοίνωσε την απόφαση του να ξανακατέβει υποψήφιος για τον ΣΑΤΑ, του είπε, «πάμε να αράξουμε στο χωριό στο Ξυλόκαστρο»…

Θ.Γ.

Να επισημάνουμε ότι ο κ. Λυμπερόπουλος είχε δηλώσει στις αρχές του 2020 ότι αποχωρεί  από την προεδρία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί ΠΟΕΙΑΤΑ δηλώνοντας ότι: «η παρουσία του θεωρείται ότι μειώνει την διαπραγματευτική ικανότητα της Ομοσπονδίας με την κυβέρνηση και ότι μετά το τέλος της θητείας του (Νοέμβριος 2020) δεν θα είναι  υποψήφιος στις επόμενες εκλογές».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ