today-is-a-good-day
22.1 C
Athens

Ο θρίαμβος του Μ.Τσαμάζ, η επόμενη μέρα της Folli Follie και η αλλαγή διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

O OTE του Μιχάλη Τσαμάζ κατάφερε να ξεπεράσει τους στόχους που είχε θέσει για το 2021, από …σήμερα. Και εξηγούμαστε: Είχε θέσει ως στόχο να καλύπτει το 50% της χώρας σε 5G έως τα τέλη του τρέχοντος έτους. Πλέον ο στόχος ξεπεράστηκε και γίνεται…60% έως τέλος του έτους. Επίσης, ένας ακόμη τομέας στον οποίο επενδύει συστηματικά ο όμιλος είναι οι οπτικές ίνες. Έτσι λοιπόν πλέον έχουν συνδεθεί πάνω από 400.000 νοικοκυριά με Fiber to the Home,φέρνοντας πιο κοντά τον στόχο για 550.000 συνδέσεις έως τέλος του 2021. Σε άλλα νέα, η εταιρεία συμφώνησε στην ανάπτυξη νέων και υφιστάμενων δοκιμαστικών δικτύων με τη Συμμετοχές 5G. Οι δύο εταιρείες πρόκειται να συνεργαστούν για την ανάπτυξη νέων ή την τροποποίηση υφιστάμενων δοκιμαστικών δικτύων, προκειμένου να υποστηριχθούν τεχνικές δοκιμές και να αξιολογηθούν επιχειρηματικά μοντέλα.

Σε αναμονή βρίσκεται η διοίκηση της Folli Follie προκειμένου να βγει η απόφαση για την τυπική επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης με τους ομολογιούχους. Όπως λέει πληροφοριοδότης της στήλης, ο Γιώργος Σάμιος είναι σίγουρος για την επιτυχή έκβαση της υπόθεσης, ενώ κάνει τα πλάνα του από το στρατηγείο του Αγίου Στεφάνου. Ειδικότερα, σύμφωνα πάντα με τον μυστικό μας «πράκτορα», θέλει να φέρει νέα brands στη χώρα μας και από το 2022 να αρχίσει να βελτιώνονται τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας και να αυξάνονται οι πωλήσεις. Θα το καταφέρει; Με μια καλή απόφαση δικαστηρίου…γιατί όχι; Από την άλλη,  είναι ενδεικτικό πως ένας άνθρωπος οδήγησε σε ναυάγιο την εταιρεία του και μπορεί να ασκεί πολιτική από τα… κάγκελα της φυλακής. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να αναβάλλει γενικές συνελεύσεις. Η αναβολή της ΓΣ που πήρε ο Κουτσολιούτσος για τις 5 Οκτωβρίου, στην ουσία έχει ως στόχο να φέρει σε δύσκολη θέση τη διοίκηση του Γιώργου Σάμιου. Θα τα καταφέρει; Πολύ δύσκολο, γιατί η εταιρεία βρίσκεται υπό εξυγίανση, άρα και να μην εγκριθούν οι οικονομικές καταστάσεις…κάτι τρέχει στα «γύφτικα». Ενώ αξίζει να σημειωθεί πως αναμένεται η τυπική έγκριση της συμφωνίας εξυγίανσης από το αρμόδιο δικαστήριο και η απόφαση για ειδικό εντολοδόχο, που στην ουσία θα ξεμπλοκάρει τις αποφάσεις της ΓΣ. Σε άλλα νέα, «πράκτορας» της στήλης αναφέρει πως στην εταιρεία υπάρχουν 3 συστήματα απαρχαιωμένα που δεν «επικοινωνούν» μεταξύ τους, ενώ στις θυγατρικές τα βιβλία τηρούνται στο χέρι… Και όλα αυτά ενώ ο Κουτσολιούτσος ζητούσε να μην αλλάξουν αυτά τα συστήματα , με εξώδικο, γιατί μέσα σε αυτά υπάρχουν πληροφορίες που αποδεικνύουν την αθωότητά του. Έλα Χριστέ και Παναγιά!

Aυξημένα μεταφορικά κόστη, αύξηση τιμών πρώτων υλών και ενεργειακού κόστους ταλανίζουν την Πλαστικά Θράκης, όπως άλλωστε και τις περισσότερες βιομηχανίες της χώρας και διεθνώς. Ωστόσο η εταιρεία κατάφερε και κατέγραψε άλμα 381,4% στα κέρδη εξαμήνου στα 48,51 εκατ.ευρώ. Η αυξημένη ζήτηση για προϊόντα προσωπικής φροντίδας και η κατακόρυφη αύξηση για ζήτηση συσκευασιών Horeca οδήγησαν την εισηγμένη στα εντυπωσιακά αυτά αποτελέσματα. Για το 2021 η στήλη μαθαίνει πως αναμένονται ακόμη καλύτερες επιδόσεις…

Το αυτί μας πήρε κάπου πως δρομολογούνται σημαντικές παρεμβάσεις στα 13 από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport. Τα έργα δρομολογούνται από την κυβέρνηση και στόχος είναι να ικανοποιηθεί η συμβατική υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου βάσει της σύμβασης παραχώρησης. Πρόκειται για έργα που τελούσαν από το 2014 υποχρέωση και ευθύνη του Δημοσίου συνολικού ύψους 132 εκατ.ευρώ προκειμένου τα αεροδρόμια να πληρούν τους ευρωπαϊκούς κανόνες ασφαλείας. Τα έργα θα καλυφθούν με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψη και εκτιμάται πως ξεκινούν το 2022 και ολοκληρώνονται το 2025.

Παραμένοντας στα της κυβέρνησης και του επιχειρείν, Μαξίμου και υπουργεία Ενέργειας και Υποδομών βρίσκονται σε συνεργασία. Δηλαδή; Το μεγαλύτερο αναπτυξιακό πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί, ύψους 5 δις.ευρώ, μπαίνει στις ράγες της υλοποίησης και αφορά στη μεταμόρφωση των λιγνιτικών περιοχών. Ειδικότερα ο σχεδιασμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την αξιοποίηση 164.000 στρεμμάτων στη Μεγαλόπολη, που θα εισφερθούν σε μία εταιρεία ειδικού σκοπού, που συστήνεται μέσω νομοσχεδίου και ανήκει στο δημόσιο. Στα πλάνα υπάρχουν και βόρειο Αιγαίο, Κρήτη και Μακεδονία.

Παρασκήνιο από την εφαρμογή των μέτρων που εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός στη ΔΕΘ
φέρνει η στήλη. Ειδικότερα, το μέτρο του «πρώτου ενσήμου» αφορά στην αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων και έχει να κάνει με κρατική ενίσχυση 1.200 ευρώ για τους πρώτους έξι μήνες πλήρους απασχόλησης, εκ των οποίων τα μισά θα λαμβάνει ο εργοδότης και τα μισά ο εργαζόμενος. Ως εδώ όλα γνωστά. Αυτό που δεν είναι γνωστό είναι πως το επιτελείο του Χατζηδάκη, δουλεύει ακατάπαυστα για την εφαρμογή του μέτρου. Και στο επιτελείο είναι δημόσιοι υπάλληλοι και…πληροφορικοί. Ειδικότερα, όπως πήρε το αυτί της στήλης το μέτρο θα εφαρμοστεί από 1 η Ιανουαρίου 2022 και ο τρόπος ελέγχου και εφαρμογής του θα
γίνει μέσω του συστήματος «Εργάνη». Εν αναμονή επίσημων ανακοινώσεων, καθώς θα υπάρξει προσεχώς νέα νομοθετική ρύθμιση… Αυτό ως προς το τεχνικό κομμάτι. Ως προς το πολιτικό, ο Πρωθυπουργός έχει επιλέξει να κερδίσει τον ΣΥΡΙΖΑ και στις ηλικίες 18-30 κάτι που δεν είχε καταφέρει ούτε στις προηγούμενες εκλογές, όπου βρέθηκε κοντά 6 πίσω από το κόμμα του κ. Τσίπρα. Στο επιτελείο του κ. Μητσοτάκη πιστεύουν ότι αν τα καταφέρει να γίνει ο ηγέτης που θα μεταδώσει την ελπίδα στους νεότερους, τότε θα κυριαρχήσει για πολλά χρόνια ακόμα…

 

To έλα να δεις γίνεται στην ακτοπλοΐα. Στον κλάδο παρατηρείται μαύρη τρύπα 80 εκατ.ευρώ, εξαιτίας της αύξησης της τιμής των καυσίμων, με τους εφοπλιστές της επιβατηγού ναυτιλίας να αναμένουν ζημιές 200 εκατ.ευρώ το 2020 και το 2021. Στην ουσία η βελτίωση της επιβατικής κίνησης, δεν έφερε λεφτά στο ταμείο, καθώς υπήρξαν οι αυξήσεις στα καύσιμα… Η είδηση δεν είναι όμως εδώ, αλλά στο ότι αρκετοί εφοπλιστές «ψάχνονται» για δάνεια προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις δύσκολες καταστάσεις που έχει να διαχειριστεί ο κλάδος στη χώρα μας…

Με στόχο την αύξηση της ετήσιας παραγωγικής δυναμικής της σε 7 GWh έως το τρίτο τρίμηνο του 2022, η Sunlight προχωρά σε επενδύσεις 50 εκατ.ευρώ στα εργοστάσιά της σε Ξάνθη, Βερόνα και Βόρεια Καρολίνα. Πιο συγκεκριμένα 30 εκατ.ευρώ θα επενδυθούν στην παραγωγή μπαταριών μολύβδου – οξέως, αυξάνοντας την παραγωγή της μονάδας στην Ξάνθη από 4 GWh σε 5,3 GWh. Ακόμη 20 εκατ.ευρώ θα επενδυθούν στην παραγωγή μπαταριών ιόντων λιθίου, ενισχύοντας κατά 1,7 GhW την ετήσια δυναμικότητα συναρμολόγησης. Δεν το λες και άσχημα, ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς πως οι επενδύσεις αυτές έρχονται να προστεθούν στα 105 εκατ.ευρώ που επενδύει η εταιρεία στην …Ξάνθη.

Έξι χρόνια κάθισε στο τιμόνι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο Φίλιππος Τσαλίδης, ο οποίος είχε διοριστεί από τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Ωστόσο η θητεία του διακόπηκε αιφνίδια την περασμένη εβδομάδα. Ακούμε που λέτε, ξέρετε δηλαδή πως έτσι είναι…, πως οι Ιταλοί «έφαγαν» τον Φίλιππο. Δηλαδή τα στελέχη της Trenitalia, που εξαγόρασε την εταιρεία, είχαν πρόβλημα επικοινωνίας με τον Φίλιππο. Σε αυτό προσθέστε και προηγούμενο παρασκήνιο για το…Λευκό Βέλος. Την απάντηση για το τι ακριβώς «παίχτηκε» την βρίσκετε εκεί…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ