Οι αλλαγές στη ΔΕΣΦΑ, το πρόστιμο στον Ε.Μπουλούτα και η στόχευση του mr. Jumbo

Οι Ιταλοί του ΔΕΣΦΑ τα αλλάζουν όλα, από λόγκο έως τιμολογιακή πολιτική. Ο ΔΕΣΦΑ πλέον γίνεται…δesfa, με πράσινο-γαλάζιο logo. Ο συμβολισμός, εμφανής. Εξωστρέφεια, πράσινη ανάπτυξη και φιλικές στο περιβάλλον πολιτικές. Σε ό,τι αφορά και στην τιμολογιακή πολιτική, αυτή αλλάζει και έρχονται μειώσεις έως 20% από την 1η Ιανουαρίου 2022. Σε άλλα νέα, η εταιρεία έχει δρομολογήσει επενδύσεις 540 εκατ. ευρώ και 58 έργα, με το ομολογιακό δάνειο ύψους 400 εκατ. ευρώ να αναμένεται να ανακοινωθεί εντός του προσεχούς διαστήματος. Οι τελικές πινελιές με τις τράπεζες λείπουν…

Ο Mr.Jumbo έκανε τον Κινέζο για πολλά χρόνια. Έβγαλε λεφτά, όμως η πανδημία είχε άλλα σχέδια. Έτσι λοιπόν ο Απόστολος Βακάκης ψάχνεται να βρει αγορές πιο κοντά στην Ευρώπη, προκειμένου να μην πληρώνει έναν σκασμό λεφτά στις μεταφορές των προϊόντων στην Ελλάδα από την Κίνα, με τα ναύλα να έχουν φτάσει στα ύψη. Οι αγορές που σκανάρει; Κάποιοι λένε για Τουρκία, άλλοι για Βαλκάνια, και κάποιοι άλλοι για Κεντρική Ευρώπη.

Πολύ κουτσομπολιό στην αγορά για την Ελλάκτωρ. Πολλοί εργαζόμενοι έχουν αρχίσει να ψάχνονται για άλλες εταιρείες, ενώ άλλοι έχουν ήδη φύγει. Το κλίμα, δεν είναι καλό. Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί πρόστιμο στον CEO της Ελλάκτωρ κ. Ευθύμιο Μπουλούτα. Ειδικότερα, η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Κύπρου του επέβαλλε 200 χιλ. ευρώ, για τη θητεία του στη Cyprus Popular Bank. Ο λόγος; Οι προβλέψεις των δανείων στις οικονομικές εκθέσεις της τράπεζας για το 2010 και το εξάμηνο 2011…

Οι Γερμανοί ξανάρχονται, θα μπορούσε να είναι η είδηση. Όμως εδώ ήταν, καθώς αποτελούν το μεγαλύτερο επενδυτή στην ελληνική οικονομία, από τη Fraport έως τη RWE. Όμως δεν σταματούν, καθώς υπάρχει έντονη κινητικότητα στην πιάτσα από γερμανικές εταιρείες που θέλουν να μπουν στις ΑΠΕ. Για αυτό γίνονται συναντήσεις με ελληνικές εταιρείες προκειμένου να συναφθούν συνεργασίες, που θαααα ανακοινωθούν στο μέλλον. Εν αναμονή

Λίγο ο ΒΟΑΚ, λίγο ότι η Κρήτη ήταν πράσινη, τώρα ροζουλή, το νησί βρίσκεται στο επίκεντρο σημαντικών έργων που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των πολιτών. Μετά τον οδικό άξονα, το όφελος για τους καταναλωτές ως το 2030 από τη λειτουργία του μεγάλου καλωδίου της Κρήτης, αγγίζει το 1 δις.ευρώ. Το 2024 που είναι το πρώτο πλήρες έτος λειτουργίας και των δύο διασυνδέσεων (μικρό και μεγάλο καλώδιο) η εξοικονόμηση για όλους τους καταναλωτές στους λογαριασμούς ρεύματος (μέσω των ΥΚΩ) θα ανέλθει σε 550 εκατ. ευρώ. Εκτός αυτών, ο ΑΔΜΗΕ ταυτόχρονα με τις υποθαλάσσιες διασυνδέσεις, σχεδιάζει επενδύσεις ύψους 45 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του Συστήματος Υψηλής Τάσης της Κρήτης εντός της επόμενης τριετίας.