today-is-a-good-day
18.3 C
Athens

Coffee Island: Νέα εταιρική ταυτότητα και έμφαση στο φαγητό

Έμφαση στη νέα της εταιρική ταυτότητα, την ανακαίνιση των καταστημάτων και κυρίως στο food project, προχωρώντας σε διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της, δίνει η νέα στρατηγική της Coffee Island.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στο κομμάτι του φαγητού, ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, CEO της εταιρείας, τόνισε στο FnB Daily ότι «κάνουμε μία επιλογή ζεστών λύσεων, μια επιλογή από κρύα, ενώ βάζουμε και ορισμένα ambient, δηλαδή sweet snacks.
Θα είναι προϊόντα δικής μας ετικέτας, ουσιαστικά έρχονται να ομογενοποιηθούν κάτω από την ομπρέλα της Coffee Island. Το ενδιαφέρον των εταιρειών για να συνεργαστούν μαζί μας είναι τεράστιο».
Στην Ελλάδα λειτουργούν σήμερα περίπου 380 καταστήματα. Στόχος της διοίκησης είναι να προχωρήσει σε προϊοντική επέκταση και βελτιστοποίηση του δικτύου.
Στο εξωτερικό, στην Κύπρο λειτουργούν 47 καταστήματα ενώ από ένα κατάστημα έχει η αλυσίδα σε:
-Λονδίνο
-Τορόντο
-Ντουμπάι
-Σαγκάη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ