today-is-a-good-day
24.7 C
Athens

Γ. Κεφαλογιάννης: Τέλος στη χρήση λεωφορειολωρίδων

Τέλος εποχής στη συνήθεια πολλών οδηγών να εισέρχονται στις λεωφορειολωρίδες, ώστε να αποφεύγουν την κίνηση και να κινούνται πιο γρήγορα, βάζουν το uπουργείο Μεταφορών, ο ΟΑΣΑ και η Τροχαία.

Η διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδων σε 9 κομβικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας ολοκληρώθηκε με σκοπό την απρόσκοπτη κίνηση των λεωφορείων και των τρόλεϊ ενώ η εντατικοποίηση της αστυνόμευσης και η χρήση των καμερών έχει φέρει αποτελέσματα.

Μάλιστα, σε φάση σχεδιασμού είναι η προμήθεια και εγκατάσταση νέων ψηφιακών καμερών για τη καταγραφή παραβάσεων των λεωφορειολωρίδων. Οι νέες σύγχρονες κάμερες θα αντικαταστήσουν τις υπάρχουσες αναλογικές κάμερες. Εντός του 2020 προβλέπεται η ολοκλήρωση των ενεργειών διασφάλισης χρηματοδότησης, της διαγωνιστικής διαδικασίας και της υπογραφής σύμβασης με τον ανάδοχο με το κόστος της προμήθειας να εκτιμάται σε 300.000 ευρώ.

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) ανέπτυξε προοδευτικά και θεσμοθέτησε ένα συνεκτικό δίκτυο λεωφορειολωρίδων 50 χλμ σε κύριους οδικούς άξονες και σημαντικές οδούς, κυρίως στο κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά. Το δίκτυο αποσκοπεί να ευνοήσει την κίνηση των ΜΜΜ, επιτυγχάνοντας ωφέλειες χρόνου στους μετακινούμενους.

Οι λωρίδες που συντηρήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο από τον ΟΑΣΑ είναι Πειραιώς, Σταδίου, Συγγρού, Κηφισίας, Αλεξάνδρας, Μεσογείων, Ιερά Οδός-Αιγάλεω, Λεωφόρος Δημοκρατίας – Αγ.Ανάργυροι και Εθνάρχου Μακαρίου-Περιστέρι, ενώ εντός του 2020 θα συνεχιστεί η συντήρηση και των υπόλοιπων λεωφορειολωρίδων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ