Τα μηνύματα του γαλάζιου σποτ και ο εκνευρισμός της Κουμουνδούρου

418

Την αξιοπιστία της κυβέρνησης  σηματοδοτεί το βίντεο  με τίτλο «Το είπαμε το κάναμε» όπου σε πρώτο πλάνο βρίσκεται ο Κυριάκος Μητσοτακης ο οποίος σε μια κρίσιμη καμπή, μετά από επτά μήνες διακυβέρνησης,  γίνεται  «μπροστάρης» και εγγυάται προσωπικά και για τις νέες δεσμεύσεις της ΝΔ.

Του Κώστα Πασίση

Σύμφωνα με πληροφορίες το εν λόγω σποτ δεν θα είναι το τελευταίο για την κυβέρνηση. Προσεχώς η «web team» του Μαξίμου ετοιμάζεται να βγάλει στον αέρα και νέα «έξυπνα» βίντεο, που θα επικοινωνούν εμβληματικά κυβερνητικά νομοσχέδια, σύμφωνα με τον ετήσιο προγραμματισμό, που έγινε στις αρχές του έτους.

Η δημοσιοποίηση του νέου σποτ «το είπαμε το κάναμε» συμπίπτει χρονικά με την αξιολόγηση των υπουργών και τον απολογισμό δράσης του πρώτου εξαμήνου, που είναι και ο βασικός λόγος δημιουργίας του.

Το Μαξίμου θέλησε να προβάλλει στα  social media τη «σπουδαία δουλειά που έγινε τους περασμένους μήνες, όπως τη χαρακτηρίζει συνεργάτης του Πρωθυπουργού.

Ωστόσο η πρωτοβουλία αυτή  βρίσκεται σε πλήρη αντιδιαστολή με ότι έγινε επι ΣΥΡΙΖΑ, που μετά από ένα επτάμηνο στην εξουσία, ο Τσίπρας προκήρυξε νέες εκλογές, για καθαρά εσωκομματικούς λόγους.

Συμπίπτει όμως, χρονικά και με τα προβλήματα που έχουν προκύψει στο μεταναστευτικό, λόγω των συνεχιζόμενων ροών. Το τελευταίο διάστημα οι τοπικές κοινωνίες κυρίως στη νησιωτική Ελλάδα στέκονται επιφυλακτικά στα νέα μέτρα της κυβέρνησης.

Έτσι, το Μαξίμου με το προαναφερθέν σποτ θέλησε να κερδίσει την εμπιστοσύνη των κατοίκων τόσο στην νησιωτική Ελλάδα όσο και στην ενδοχώρα, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση ότι λέει στον κόσμο το υλοποιεί και αυτό το εγγυάται πλέον ο ίδιος ο Πρωθυπουργός.

«Η αποσυμφόρηση των νησιών θα γίνει πράξη, με το νέο σχεδιασμό της κυβέρνησης, τονίζει στενός συνεργάτης του Πρωθυπουργού, με αφορμή το βίντεο αλλά και τη τεταμένη κατάσταση που επικρατεί στη Λέσβο.

Σημειώνεται ότι ήδη με τα νέα αυστηρά μέτρα που είναι σε εξέλιξη έχουν μειωθεί αισθητά, οι ροές στα βόρεια σύνορα της χώρας.

Το εν λόγω «σποτ» πάντως προκάλεσε εκνευρισμό στην Κουμουνδούρου η οποία είδε για άλλη μια φορά να χάνει πανηγυρικά στον τομέα της επικοινωνίας, στο διαδίκτυο όπου δεσπόζει, χωρίς αντίπαλο, η ΝΔ.

Υπενθυμίζεται ότι και προεκλογικά η Πειραιώς είχε «αριστεύσει» στην προώθηση των θέσεων της, μέσω των social media, πιάνοντας στον …ύπνο τον αντίστοιχο επικοινωνιακό μηχανισμό του ΣΥΡΙΖΑ που έριξε και πακτωλό χρημάτων για τη διαφήμιση του, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Κατά σύμπτωση πάντως η δημοσιοποίηση του γαλάζιου βίντεο συνέπεσε και με την έγκριση του κείμενου  του απολογισμού για τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ την περίοδο 2015-2019.

Ο εκλογοαπολογισμός  για την πρώτη φορά Αριστερά, που ήλθε με καθυστέρηση μόλις …επτά μηνών, επιρρίπτει τις ευθύνες της βαριάς τριπλής ήττας του περασμένου Ιουνίου στον Βαρουφάκη, στην Κίνα και στη Ρωσία, για την οικονομική βοήθεια που δεν ήλθε ποτέ και στο γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ το 2015 υπέγραψε μνημόνιο με δυσβάστακτους όρους για τον ελληνικό λαό.