Η νέα BMW Σειρά 1 έχει νέα αρχιτεκτονική με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς

105
ΑΠΕ

Σήμερα παρουσιάζεται στην Αθήνα η τρίτη γενιά της BMW Σειράς 1. Το πιο μικρό μοντέλο της πολυτελούς γερμανικής φίρμας με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει νέα αρχιτεκτονική, η οποία καθορίζει ότι η μετάδοση κίνησης γίνεται πλέον στους εμπρός τροχούς. Στη γκάμα περιλαμβάνεται και τετρακίνητη έκδοση με σύστημα xDrive.

Η τρίτη γενιά προσφέρει περισσότερο χώρο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο μετά την αλλαγή στη μετάδοση της κίνησης. Ειδικότερα, δημιουργήθηκε μεγαλύτερος χώρος για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές.

Η νέα BMW Σειρά 1, παράγεται μόνο σε πεντάθυρο αμάξωμα. Το μήκος της περιορίστηκε κατά 5 χιλ. σε σχέση με την δεύτερη γενιά και καθορίστηκε στα 4.31μ. Όμως το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 34 χιλ, φθάνοντας τα 1.79 μ., επίσης αυξήθηκε και το ύψος κατά 13 χιλ. αγγίζοντας τα 1.43 μ. Το μεταξόνιο είναι 20 χιλ. μικρότερο από το μοντέλο της δεύτερης γενιάς(2.670 χιλ.).

Το εσωτερικό της νέας BMW Σειράς 1 είναι πιο ευρύχωρο από της προκατόχου της, κυρίως στο πίσω τμήμα. Η πρόσβαση στην καμπίνα είναι ευκολότερη, καθώς ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 33 χιλ.

Το πίσω τμήμα προσφέρει 19 χιλ. έξτρα χώρο για το κεφάλι σε συνδυασμό με την συρόμενη πανοραμική ηλιοροφή που ανοίγει προς τα έξω. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επίσης 13 χιλ. επιπλέον στην περιοχή των αγκώνων, ενώ η αντίστοιχη αύξηση για τον οδηγό και τον συνοδηγό είναι 42 χιλ.

Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 380 λίτρα, + 20 λίτρα επιπλέον του προηγούμενου μοντέλου, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, φτάνει τα 1.200 λίτρα. Το ελάχιστο πλάτος του χώρου αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 67 χιλ. Ηλεκτρική λειτουργία πίσω πόρτας προσφέρεται για πρώτη φορά στην BMW Σειρά 1.

Η ηλεκτρική πανοραμική ηλιοροφή που διατίθεται για πρώτη φορά με την BMW Σειρά 1, επιτρέπει τη διέλευση περισσότερου φωτός στην καμπίνα. Προαιρετικές διακοσμητικές λωρίδες με κρυφό φωτισμό – για πρώτη φορά σε μοντέλο BMW – διατίθενται σε τρία διαφορετικά σχέδια με έξι επιλέξιμα χρώματα.

Τα χειριστήρια θέρμανσης και κλιματισμού αλλά και άλλων λειτουργιών του αυτοκινήτου είναι φιλικά προς τον χρήστη, ενώ πρακτικές λύσεις αποθήκευσης – όπως η περιοχή μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων, που μπορεί να παραγγέλνεται με ασύρματη φόρτιση (Wireless Charging) για smartphones – παρέχουν πρόσθετη άνεση και πρακτικότητα.

Η πρόσβαση στα προαιρετικά χαρακτηριστικά infotainment του νέου λειτουργικού συστήματος οperating system 7.0, μέσω χειρονομιών, γίνεται μέσω ενός συνδυασμού δύο οθονών έως και 10,25″.

Η κεντρική οθόνη ελέγχου με επιφάνεια αφής είναι κεκλιμένη προς τον οδηγό. Το έγχρωμο Head-Up Display 9,2″ επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει πληροφορίες χωρίς να διασπάται η προσοχή του από το δρόμο.

Τρεις κινητήρες ντίζελ και δύο βενζινοκινητήρες θα είναι διαθέσιμοι από το λανσάρισμα.

BMW 118 i, κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5.7 – 5 λίτρα/100χλμ., εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 129 – 114 γραμ./χλμ. BMW M 135 i xDrive, κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο 7.1 – 6.8 λιτρα/100χλμ., εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 162 – 155 γραμ./χλμ. BMW 116 d, κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο 4.2 – 3.8 λίτρα/100χλμ., εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 110 – 100 γραμ./χλμ. BMW 118 d, κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο 4.4 – 4.1 λίτρα/100χλμ., εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 116 – 108 γραμ./χλμ. BMW 120 d xDrive, κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο 4.7 – 4.5 λίτρα/100χλμ., εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 124 – 117 γραμ/χλμ.

Οι BMW 116d, 118d και 118i διατίθενται στάνταρ με εξελιγμένο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic διατίθεται προαιρετικά για τις 116d και 118i.

Το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, διατίθεται προαιρετικά για την 118d και στάνταρ με την 120d xDrive. Το οκτατάχυτο Steptronic Sport της M135i xDrive προσφέρει πιο πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία. Η συνδεσιμότητα επιτρέπει την προσαρμογή της στρατηγικής αλλαγών σχέσεων των αυτόματων κιβωτίων στις εκάστοτε κυκλοφοριακές συνθήκες.

Η τρίτη γενιά της BMW Σειράς 1 θα αποκαλυφθεί επίσημα στο κοινό για πρώτη φορά στις 25 – 27 Ιουνίου 2019 στη νέα πλατφόρμα παρουσίασης BMW Group #NEXTGen στο BMW Welt στο Μόναχο. Ωστόσο, η εκθεσιακή πρεμιέρα της νέας BMW Σειράς 1, θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ) τον προσεχή Σεπτέμβριο. Το παγκόσμιο λανσάρισμα προγραμματίζεται για τις 28 Σεπτεμβρίου 2019.