Η EKO επέλεξε τη Warply για στρατηγικό συνεργάτη στο mobile

 -  16:12

1585

Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ, ύστερα από κλειστό διαγωνισμό, επέλεξε τη Warply σαν στρατηγικό συνεργάτη για το κανάλι του mobile, με στόχο την προσέγγιση του σύγχρονου καταναλωτή μέσω της καινοτομίας στα δίκτυα πρατηρίων καυσίμων ΕΚΟ.

Η συνεργασία των δυο εταιρειών έχει ξεκινήσει με τη νέα εφαρμογή για κινητά ΕΚΟ, που πρόσφατα λανσαρίστηκε και διακρίνεται για την καινοτομία και τη λειτουργικότητά της.  Πρόκειται για μια εφαρμογή ιδιαίτερα εύχρηστη, ένα πραγματικό βοήθημα για την εύρεσης ποιοτικών καυσίμων που εκτός άλλων περιλαμβάνει: παραγγελία πετρελαίου θέρμανσης μέσω του app, αυτοματοποιημένα push notifications για υπενθυμίσεις, προσθήκη κάρτας Στόλου ΕΚΟ και παρακολούθηση συναλλαγών, διαδραστικό χάρτη με έξυπνα φίλτρα αναζήτησης πρατηρίων. Ταυτόχρονα, μπορούν οι χρήστες να «παρκάρουν» και το όχημά τους στο ψηφιακό γκαράζ της εφαρμογής, οργανώνοντας ξέγνοιαστα όλες τις σχετικές εκκρεμότητες (ΚΤΕΟ, service, κάρτα καυσαερίων).

Η Warply πραγματοποίησε εξ’ ολοκλήρου τον σχεδιασμό και την τεχνική υλοποίηση για την δημιουργία του application EKO που συνδέεται με την πλατφόρμα Warply Engage για analytics, mobile και location based campaigns, marketing automations κα.

Όπως δήλωσε ο Γιάννης Δοξαράς, CEO & Founder της Warply «Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη συνολικότερη προοπτική συνεργασίας με την ΕΚΟ,  τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρία στη λιανική καυσίμων, έναν κλάδο όπου ο ψηφιακός μετασχηματισμός θεωρούμε ότι θα αποτελέσει καταλύτη και στο συνολικότερο μετασχηματισμό του επιχειρηματικού μοντέλου μέσω non fuel πωλήσεων, ηλεκτροκίνησης και μίγματος ΑΠΕ».

Σχετικά με τη Warply

Η Warply είναι #1 εταιρεία στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών και μια από τις μεγαλύτερες σε Mobile Loyalty & Mobile Payments στην περιοχή ΕΜΕΑ.

Η Warply είναι στρατηγικός συνεργάτης ενός μεγάλου πελατολογίου από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και κορυφαίων τραπεζών σε Ελλάδα και εξωτερικό. Χάρη στην marketing cloud loyalty πλατφόρμα της Warply Engage, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, με προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης, λύσεις προσωποποιημένης επικοινωνίας με πολλαπλά κανάλια και proximity marketing, analytics με πρόβλεψη απόδοσης, κα. Επίσης διαθέτει μοναδικές καινοτόμες υπηρεσίες όπως, το Payments Keyboard ( https://warp.ly/keyboard-payments), το ψηφιακό πορτοφόλι εμπόρου (https://warp.ly/warplypay) και υπηρεσίες για BFM (business financial management).

Έχοντας πολλά βραβεία στο ενεργητικό της, η Warply έχει αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια ως η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα του marketing cloud και των digital payments ενώ συνεχίζει και επενδύει στο μέλλον και την καινοτομία, χρησιμοποιώντας Deep Learning τεχνολογία και τις πιο σύγχρονες τεχνικές.

Μπορείτε να ενημερώνεστε για όλα τα νέα της Warply στο www.warp.ly και στο blog της theinstant.live/