today-is-a-good-day
20 C
Athens

Το νέο Jeep Wrangler προσφέρει πλήθος καινούργιων στοιχείων

H Jeep έχει δημιουργήσει τη δική της σχολή στα οχήματα εκτός δρόμου. Η τεχνογνωσία της αμερικανικής μάρκας στα αυτοκίνητα που κινούνται με χαρακτηριστική ευκολία στον χωματόδρομο εξελίσσεται συνεχώς. Η τελευταία προσθήκη στην γκάμα της αμερικανικής φίρμας είναι η νέα γενιά του Jeep Wrangler. Πρόκειται για το μεγαλύτερο και πιο ισχυρό μοντέλο της εταιρείας που περιλαμβάνεται στην ευρωπαϊκή γκάμα της.

Ο σχεδιασμός της εξωτερικής εμφάνισης, ακολούθησε την ταυτότητα της μάρκας που καθορίζεται από τους στρογγυλούς προβολείς, τη μάσκα με τις επτά γρίλιες, τα τραπεζοειδή ανοίγματα των φτερών, τους μεντεσέδες αναδίπλωσης του παρμπρίζ, τις αφαιρούμενες πόρτες και τα αφαιρούμενα στοιχεία της οροφής, που προσφέρουν την διάσημη open-air αίσθηση. Αξίζει να τονισθούν, η αύξηση του πλάτους του αμαξώματος και η διεύρυνση των παραθύρων για καλύτερη ορατότητα.

Η ομάδα σχεδιαστών, έδωσε στην θρυλική μάσκα με τις επτά γρίλιες μία πιο μοντέρνα εικόνα με τις δύο γρίλιες στην άκρη να τέμνονται ελαφρά με τους προβολείς, μία επιλογή-φόρος τιμής στο θρυλικό μοντέλο CJ. Παράλληλα, το πάνω μέρος της γρίλιας, έχει αποκτήσει μία ελαφρά κλίση προς τα πίσω προσφέροντας ομορφότερη εμφάνιση και βελτιωμένη αεροδυναμική. Το παρμπρίζ είναι πιο κεκλιμένο για καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά και ενσωματώνει ένα νέο σύστημα στο άνω μέρος του για την γρήγορη και εύκολη αναδίπλωσή του, ενώ το πλαίσιο παραμένει στη θέση του για μεγαλύτερη ασφάλεια και χρήση του καθρέπτη.

Οι νέες, πιο ελαφριές πόρτες, είναι κατασκευασμένες από ενισχυμένο αλουμίνιο. Πάνω στον μεντεσέ τους έχουν τη σήμανση για το ακριβές μέγεθος του κλειδιού Torx που απαιτείται για το ξεβίδωμα και την εξαγωγή τους. Όλες οι εκδόσεις έχουν roll bar στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένες χειρολαβές.

Η νέα, πιο εύχρηστη, ηλεκτρική οροφή Sky One Touch, ενδυναμώνει την πρακτικότητα του Wrangler που πλέον, με το πάτημα ενός κουμπιού, μαζεύει ολόκληρη τη μαλακή οροφή αποκαλύπτοντας το εσωτερικό.

Το μοντέλο θα προσφέρεται μαζί με άλλες δύο διαμορφώσεις οροφής:

– Το νέο, χωρίς φερμουάρ, Premium Sunrider soft top και το Freedom Top, ένα σκληρό πάνελ τριών τεμαχίων που είναι πολύ ελαφρύ και εύκολο στην αφαίρεση και την τοποθέτηση. Η Premium Sunrider μαλακή οροφή, έχει ενισχυθεί με δύο ακόμα μπράτσα για το καλύτερο τέντωμα και μάζεμα του υφάσματος, ενώ ο νέος σχεδιασμός του, μειώνει τους αεροδυναμικούς θορύβους και επιτρέπει τόσο μερικό όσο και ολικό άνοιγμα.

– Η αρθρωτή οροφή Freedom Top, που αποτελείται από τρία ελαφρά αλλά ανθεκτικά πλαστικά πάνελ, έχει επανασχεδιασμένους μηχανισμούς για ταχύτερη λειτουργία και προσφέρεται, ανάλογα με την έκδοση, σε μαύρο ή στο χρώμα του αμαξώματος. Τέλος, ο εφεδρικός τροχός στο πίσω μέρος, έχει τοποθετηθεί 30 εκ. χαμηλότερα για καλύτερη ορατότητα του οδηγού και των επιβατών προς τα πίσω.

Το εσωτερικό του συνδυάζει τον αυθεντικό σχεδιασμό, τη χρηστικότητα, με την πρακτικότητα και τα υψηλής ποιότητας υλικά. Τα λειτουργικά στοιχεία στο σαλόνι, όπως τα χειριστήρια του κλιματισμού, το κουμπί ρύθμισης του ήχου, ο διακόπτης του Stop Start (ESS) και οι θύρες φόρτισης και σύνδεσης με το ηχοσύστημα, είναι διαφοροποιημένα σχεδιαστικά ώστε η χρήση τους να είναι εύκολη από τον οδηγό και το συνοδηγό.

Στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας, τοποθετήθηκαν ο επιλογέας ταχυτήτων, ο λεβιές του συστήματος τετρακίνησης και το χειρόφρενο. Για πρώτη φορά, τοποθετήθηκε κουμπί εκκίνησης το οποίο είναι αδιάβροχο.

Ο πίνακας οργάνων, προσφέρεται με οθόνη TFT 3.5 ή LED 7 ιντσών. Ο έγχρωμος πίνακας οργάνων LED που αποτελεί βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων Sahara και Rubicon, επιτρέπει στον οδηγό να διαμορφώσει 100 διαφορετικές επιλογές στην απεικόνιση των πληροφοριών. Τα χειριστήρια του τιμονιού επιτρέπουν την χρήση φωνητικών εντολών, τη ρύθμιση της ταχύτητας και του ηχοσυστήματος, βοηθώντας τον οδηγό να έχει πάντα τα χέρια του στο τιμόνι. Στην κεντρική κονσόλα φιλοξενούνται τα συστήματα infotainment 7 ή 8.4 ιντσών που αμφότερα υποστηρίζουν συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto.

Η τέταρτη γενιά Uconnect, προσφέρει ταχύτερους χρόνους εκκίνησης και υψηλότερη ανάλυση οθόνης. Ακριβώς κάτω από την οθόνη, βρίσκονται τα χειριστήρια του κλιματισμού, της έντασης του ήχου και οι θύρες σύνδεσης και φόρτισης κινητών. Δύο θύρες USB εμπρός και δύο για τους πίσω επιβάτες, προσφέρουν σύνδεση με το σύστημα infotainment, ενώ πρίζες 12V για άλλα αξεσουάρ βρίσκονται σε διάφορα σημεία της καμπίνας. Διαθέσιμη είναι και υποδοχή πρίζας 230V.

Το νέο σύστημα «Trail Rail cargo management», αποτελεί μία ακόμα προσθήκη στο Wrangler και επιτρέπει την εύκολη τακτοποίηση, ασφάλιση και πρόσβαση στα περιεχόμενα του χώρου αποσκευών. Σε ειδικό σημείο στο χώρο αποσκευών, έχει προβλεφθεί ακόμα και ειδική θήκη που φιλοξενεί με ασφάλεια βίδες και παξιμάδια από τη οροφή, τις πόρτες και το παρμπρίζ, όταν αυτά αφαιρεθούν, ενώ προσφέρεται και ένα εγχειρίδιο οδηγιών αλλά και εργαλεία για όλες αυτές τις διαδικασίες.

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του Wrangler, είναι ο σχεδιασμός που επιτρέπει το πλύσιμο του εσωτερικού με τρεχούμενο νερό. Η χρήση του ειδικού πλαισίου για την οθόνη του συστήματος Uconnect, το προστατεύει από το νερό και επιτρέπει αυτήν ακριβώς τη διαδικασία χωρίς άγχος για τον κάτοχο.

Χάρη στο «πλαίσιο σκάλας» και τον συνδυασμό του με την τεχνολογία πολλαπλών (5) συνδέσμων, προσφέρει αναβαθμισμένες ικανότητες εκτός δρόμου, βελτιωμένη συμπεριφορά εντός δρόμου και ασφάλεια στους επιβαίνοντες. Η χρήση τεχνολογίας ενισχυμένου αλουμινίου στις πόρτες, στους μεντεσέδες, στα φτερά και στο παρμπρίζ και μαγνησίου στην πίσω πόρτα, βοήθησε στη μείωση του συνολικού βάρους και στη βελτίωση της κατανάλωσης.

Για να προστατευθούν τα σημαντικά μέρη του οχήματος κατά τη διάρκεια της off road οδήγησης, όπως το ρεζερβουάρ καυσίμων, το σύστημα μετάδοσης και το κάρτερ, έχουν χρησιμοποιηθεί προστατευτικές ποδιές και ράβδοι. Ειδικά στην έκδοση Rubicon, ατσαλένιες μπάρες στα πλευρά του οχήματος προσφέρουν έξτρα προστασία στο αμάξωμα.

Η γκάμα κινητήρων διευρύνεται με την εισαγωγή δύο νέων μονάδων, 2.2 Multijet II turbo ντίζελ και του 2.0 turbo 4κύλινδρου βενζινοκινητήρα. Για πρώτη φορά στο Wrangler, όλοι οι κινητήρες συνεργάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.

Νέος 2.2L Multijet II turbo ντίζελ: Ενσωματώνοντας τη δεύτερη γενιά της τεχνολογίας Multijet, ο καινούργιος κινητήρας έχει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής, σύστημα έγχυσης common rail πίεσης 2.000 bar και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Αποδίδει 200 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 450 Nm στις 2.000 σ.α.λ.

Νέος 2.0L turbo 4κύλινδρος εν σειρά: Ο νέος 2.0 turbo βενζινοκινητήρας αποδίδει 272 ίππους στις 5.250 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. και έχει σύστημα Stop-Start (ESS). Συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και αποτελεί μέρος της οικογένειας των κινητήρων Global Medium Engine.

Οι επιλογές κινητήρων του ολοκαίνουργιου Jeep Wrangler συνδυάζονται με το νέο 8 ταχυτήτων αυτόματο κιβώτιο, επιτρέποντας στο όχημα να αξιοποιεί πλήρως την απαραίτητη ισχύ σε δύσκολες off-road διαδρομές και να κάνει σημαντική οικονομία στον αυτοκινητόδρομο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ