Σε ισχυρή αναπτυξιακή τροχιά βρίσκεται η πτηνοτροφική εταιρεία Αγγελάκης ΑΕ, η οποία υλοποιεί στοχευμένες εμπορικές συνεργασίες, επεκτείνει το δίκτυο διανομής της και προχωρά σε ένα εκτενές επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 30 εκατ. ευρώ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2026. Παράλληλα, έχουν κατατεθεί νέα επενδυτικά σχέδια συνολικού ύψους 15 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2025-2028.
Τριπλασιασμός Δυναμικότητας και Νέες Υποδομές
Όπως ανέφερε ο CEO της εταιρείας, Θάνος Αγγελάκης, οι επενδύσεις θα οδηγήσουν σε τριπλασιασμό της παραγωγικής δυναμικότητας, ενισχύοντας σημαντικά τη θέση της εταιρείας στον κλάδο και διευρύνοντας την παρουσία της τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά. Οι νέες υποδομές περιλαμβάνουν:
-Νέες γραμμές τυποποίησης
-Επέκταση κτιριακών εγκαταστάσεων
-Νέα γραμμή πτηνοσφαγείου και αερόψυξης
-Δημιουργία μονάδας προψημένων προϊόντων ready-to-cook
-Εξαγορά νέων πτηνοτροφικών θαλάμων
-Τοποθέτηση φωτοβολταϊκών για ενεργειακή αυτονομία
Στο πλαίσιο αυτού του σχεδίου, η Αγγελάκης εξαγόρασε πρόσφατα την εταιρεία «Νέο Πράσινο Αγρόκτημα Μονοπρόσωπη ΙΚΕ», με εγκαταστάσεις 3.000 τ.μ. σε έκταση 50 στρεμμάτων, ενισχύοντας τη δυναμικότητα των φαρμών γεννητόρων.
Εξαγωγική Δραστηριότητα και Νέες Αγορές
Με «ναυαρχίδα» το Ελαιοπουλάκι, η εταιρεία επεκτείνει συνεχώς το εξαγωγικό της αποτύπωμα, διαθέτοντας προϊόντα σε 10 χώρες της Ευρώπης, της Μ. Ανατολής και της Ασίας. Παράλληλα εξετάζει την είσοδο σε Σιγκαπούρη και Σαουδική Αραβία. Με την ολοκλήρωση των επενδύσεων, σχεδιάζει να λανσάρει νέα σειρά προψημένων προϊόντων τον Μάιο του 2026 στο εξωτερικό.
Η Αγορά Κοτόπουλου σε Άνοδο
Ο κ. Αγγελάκης τόνισε ότι η αύξηση στην τιμή του μοσχαριού έχει ενισχύσει τη ζήτηση για κοτόπουλο, χαρακτηρίζοντας χαρακτηριστικά ότι «το μοσχάρι είναι ο μεγαλύτερος μας σπόνσορας». Όπως ανέφερε, η κατά κεφαλήν κατανάλωση κοτόπουλου στην Ελλάδα έχει αυξηθεί από 22-23 κιλά πριν από μία δεκαετία στα 32-33 κιλά σήμερα και εκτιμάται ότι μπορεί να ξεπεράσει τα 40 κιλά την επόμενη πενταετία, δημιουργώντας σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης.
Οικονομικά Μεγέθη και Στόχοι 2026
Η εταιρεία, παρά τις αυξήσεις στο κόστος, έχει διατηρήσει σταθερές τιμές, επενδύοντας στη σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές. Για το 2025 ο κύκλος εργασιών αναμένεται να φτάσει τα 56 εκατ. ευρώ (έναντι 38,76 εκατ. το 2022), ενώ το EBITDA τα 4 εκατ. ευρώ (έναντι 2,10 εκατ. το 2022). Για το 2026 στόχος είναι ο τζίρος να υπερβεί τα 70 εκατ. ευρώ και το EBITDA να διπλασιαστεί.
Είσοδος στη Ζαχαροπλαστική και το Παγωτό
Παράλληλα, η εταιρεία επεκτείνεται σε νέα κατηγορία προϊόντων μέσω της Sweet Bond, που δραστηριοποιείται στη ζαχαροπλαστική και το παγωτό. Η νέα μονάδα στον Ασπρόπυργο ξεκίνησε πιλοτική παραγωγή γλυκών, με στόχο τις αλυσίδες οργανωμένης λιανικής, καθώς και το κανάλι HoReCa. Για τα σιροπιαστά μάλιστα, στόχος είναι η διείσδυση στην αγορά των ΗΠΑ.
Καθετοποιημένη Παραγωγή και Συνεργασίες
Με έδρα την Εύβοια, η Αγγελάκης έχει αναπτύξει πλήρως καθετοποιημένη παραγωγή με ιδιόκτητες φάρμες, απασχολώντας πάνω από 300 εργαζομένους. Συνεργάζεται με τις 8 μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας, με μεγάλους διεθνείς retailers, αλλά και με αλυσίδες εστίασης όπως τα KFC, καθώς και αεροπορικές εταιρείες, προμηθεύοντας την πρώτη θέση.
Νέα Εταιρική Ταυτότητα – «Taste Good Life»
Από το 2025 η εταιρεία είναι μέλος της πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ», ενώ πρόσφατα προχώρησε σε ολοκληρωμένο rebranding. Με το νέο μήνυμα «Taste Good Life», οι νέες συσκευασίες, το λογότυπο και το website σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την εταιρεία. Στα ράφια των σούπερ μάρκετ κυκλοφορούν ήδη οι νέες συσκευασίες των σειρών Αγγελάκης, Ελαιοπουλάκι και Mama’s.


