Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αύριο, Τετάρτη,17 Ιουνίου, στις 11.00, θα προεδρεύσει σε σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου όπου θα παρουσιαστεί η εφαρμογή «PosoKanei».
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αύριο, Τετάρτη,17 Ιουνίου, στις 11.00, θα προεδρεύσει σε σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου όπου θα παρουσιαστεί η εφαρμογή «PosoKanei».