«Είχα την τιμή να γίνω σήμερα δεκτός από τον Εμίρη του Κατάρ Sheikh Tamim bin Hamad Al Thani @TamimBinHamad, κατά την επίσκεψή μου στη Ντόχα», σημειώνει ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, σε ανάρτησή του στο κοινωνικό δίκτυο Χ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
«Είχα την τιμή να γίνω σήμερα δεκτός από τον Εμίρη του Κατάρ Sheikh Tamim bin Hamad Al Thani @TamimBinHamad, κατά την επίσκεψή μου στη Ντόχα», σημειώνει ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, σε ανάρτησή του στο κοινωνικό δίκτυο Χ.