21.1 C
Athens

Η Peugeot παρουσίασε το ηλεκτρικό E-3008 Dual Motor AWD με 325 ίππους

Η Peugeot παρουσιάζει μια τρίτη επιλογή κινητήρα για το μοντέλο E-3008. Η ηλεκτρική έκδοση Dual Motor AWD 325 διαθέτει έναν επιπλέον ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα με συνολική ισχύ 325 ίππων και μέγιστη ροπή 509 Nm, έχοντας την ασφάλεια της τετρακίνησης.

Η ισχύς των 325 ίππων που παρέχουν οι δύο κινητήρες εξασφαλίζουν δυναμική επιτάχυνση 0- 100χλμ/ώρα σε μόλις 6 δευτερόλεπτα και από 80 έως 120 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα. Για να αξιοποιήσουν πλήρως αυτές τις δυνατότητες, οι μηχανικοί της Peugeot έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην εξέλιξη του πλαισίου. Η ακαμψία των αντιστρεπτικών ράβδων, το set-up των ελατηρίων και των αμορτισέρ έχουν ειδικές ρυθμίσεις, όπως και η βαθμονόμηση του συστήματος διεύθυνσης, παρέχοντας αυξημένο δυναμισμό και απόκριση.

Διατίθενται τέσσερα προφίλ οδήγησης. Το Normal για βέλτιστη καθημερινή αποδοτικότητα. Προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και οι τροχοί. Η μέγιστη ισχύς περιορίζεται στους 313 ίππους και μέγιστη ροπή σε 450 Nm. 4WD, όπου οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με κατανομή ισχύος 50-50 μεταξύ εμπρός και πίσω αξόνων για βέλτιστη πρόσφυση, ιδιαίτερα σε ολισθηρές επιφάνειες. Sport όπου οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με την ισχύ να κατανέμεται 60-40 μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα για δυναμική και αποτελεσματική απόδοση. Η μέγιστη ισχύς και ροπή είναι πλήρως διαθέσιμες, ενώ το σύστημα διεύθυνσης και το πεντάλ γκαζιού υιοθετούν σπορ ρυθμίσεις, παρέχοντας αυξημένη απόκριση. Eco όπου δίνεται προτεραιότητα στην οικονομία. Ο εμπρός κινητήρας και τροχοί έχουν τον πρώτο λόγο με μέγιστη ισχύ 213 ίππους και μέγιστη ροπή 343 Nm. Σε ισχυρή επιτάχυνση (kick-down), ενεργοποιείται και ο πίσω κινητήρας και ταυτόχρονα οι δύο κινητήρες αποδίδουν πλήρη ισχύ.

Το μοντέλο χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου καθαρής χωρητικότητας 73 kWh. Προσφέρει αυτονομία έως και 497 χιλιομέτρων, ενώ ο χρόνος φόρτισης από 20% έως 80% σε υπερταχυφορτιστές (160kW) είναι λίγο λιγότερο από 30 λεπτά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ