21.6 C
Athens

Η ανάδειξη της αγοραστικής εμπειρίας στην Ελλάδα στο επίκεντρο της συνάντησης Όλ.Κεφαλογιάννη – Στ.Καφούνη

Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, συναντήθηκε με αντιπροσωπεία της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, με επικεφαλής τον πρόεδρο, Σταύρο Καφούνη.

Στη συνάντηση συμμετείχαν η γγ Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, Βασιλική Κουτσούκου, το μέλος της Επιτροπής Τουρισμού της ΕΣΕΕ και πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ιεράπετρας, Ευάγγελος Μπινιχάκης η Επιστημονική Διευθύντρια του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ, Βάλια Αρανίτου και η υπεύθυνη Επικοινωνίας της ΕΣΕΕ, Κλειώ Καρανίκα.

Όπως έγινε γνωστό από την ΕΣΕΕ, η συζήτηση επικεντρώθηκε στους τομείς όπου οι συνέργειες τουριστικού και εμπορικού τομέα μπορούν να συμβάλουν στην προσέλκυση επισκεπτών με αγοραστικό ενδιαφέρον, προσφέροντας παράλληλα σημαντικά οφέλη για τις επιχειρήσεις και τις τοπικές κοινωνίες. Κοινός στόχος η ανάδειξη της αγοραστικής εμπειρίας στην Ελλάδα -Shopping in Greece- με σκοπό:

– Την ποιοτική ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

– Την ενίσχυση του κύκλου εργασιών των εμπορικών επιχειρήσεων που εντάσσονται στο οικοσύστημα του τουρισμού.

– Την ένταξη νέων προορισμών που προσφέρουν αυθεντική εμπειρία αγορών.

Η κ. Κεφαλογιάννη δήλωσε ότι «ο τομέας του τουρισμού είναι άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένος με την πλειοψηφία άλλων κλάδων οικονομικής δραστηριότητας. Η στοχευμένη ανάδειξη κλάδων της ελληνικής εμπορικής αγοράς μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης στην κατεύθυνση υλοποίησης της στρατηγικής του υπουργείου Τουρισμού για ποιοτική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού και διάχυση της επισκεψιμότητας σε όλη την επικράτεια καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».

Ο κ. Καφούνης ανέφερε ότι «η εμπειρία αγορών στην Ελλάδα αποτελεί ένα στρατηγικό πλεονέκτημα του ελληνικού τουρισμού, το οποίο μέχρι σήμερα παραμένει σε μεγάλο βαθμό αναξιοποίητο. Με τη συνεργασία της υπουργού κας Κεφαλογιάννη και τη βούληση της Πολιτείας, μπορούμε να προχωρήσουμε σε στοχευμένες δράσεις για την προβολή του “Shopping in Greece”, ενισχύοντας τόσο την ταξιδιωτική εμπειρία όσο και τη δυναμική του ελληνικού εμπορίου σε μία κρίσιμη περίοδο».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ