22.6 C
Athens

Ν.Παπαϊωαννου: Χτίζουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν φοβάται την αλλαγή, αλλά την οδηγεί

Στο διεθνές φόρουμ Education World Forum (EWF) 2025, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, συμμετείχε ο Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Νίκος Παπαϊωάννου, εκπροσωπώντας την υπουργό, Σοφία Ζαχαράκη.

Το EWF αποτελεί τη μεγαλύτερη παγκόσμια συνάντηση υπουργών Παιδείας και αρμόδιων φορέων για την εκπαίδευση και τις δεξιότητες, συγκεντρώνοντας κάθε χρόνο δεκάδες υπουργούς από όλο τον κόσμο.

«Η συμμετοχή μας στο Education World Forum ανέδειξε την κοινή πρόκληση που αντιμετωπίζουν τα εκπαιδευτικά συστήματα: πώς να προσφέρουμε ποιοτική, δίκαιη και ανθεκτική εκπαίδευση για όλους», δήλωσε ο κ. Παπαϊωάννου σχετικά.

«Η Ελλάδα συμβάλλει ενεργά στον διεθνή διάλογο, υιοθετώντας πολιτικές που απαντούν στις σύγχρονες κοινωνικές, τεχνολογικές και περιβαλλοντικές απαιτήσεις. Συνεχίζουμε με ευθύνη και όραμα. Με σχέδιο και συνέπεια, χτίζουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της εποχής και εμπνέει εμπιστοσύνη, ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν φοβάται την αλλαγή, αλλά την οδηγεί», πρόσθεσε.

Το φόρουμ, το οποίο είχε κεντρικό θέμα «From stability to growth: Building stronger, bolder, better education together», εστίασε σε ζητήματα που αφορούν στην ανθεκτικότητα των εκπαιδευτικών συστημάτων, την ενίσχυση της ισότητας και της ποιότητας στη μάθηση, την προώθηση της καινοτομίας, καθώς και τη σύνδεση της εκπαίδευσης με την κοινωνική συνοχή και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στο Λονδίνο, ο υφυπουργός συμμετείχε σε θεματικές και ολομέλειες, συνομίλησε με ευρωπαίους και διεθνείς ομολόγους του, ενώ στο περιθώριο της τελετής υποδοχής των υπουργών στο Lancaster House, συναντήθηκε με την υπουργό Παιδείας του Ηνωμένου Βασιλείου, Μπρίτζετ Φίλιπσον (Bridget Phillipson), και τον υφυπουργό, Στέφεν Μόργκαν (Stephen Morgan). Η συνάντηση, που σύμφωνα με το υπουργείο διεξήχθη σε πολύ θετικό κλίμα, επικεντρώθηκε σε ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής, αλλά και δυνατότητες διεθνούς συνεργασίας στον τομέα της παιδείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ