Σε επίπεδα «ρεκόρ» σε όλους τους οικονομικούς δείκτες έφθασε σε παγκόσμια βάση και παρά τις διεθνείς προκλήσεις, η απόδοση του ομίλου Japan Tobacco International (JTΙ) για το 2023.
Τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 6,9% στα 17,4 εκατ. ευρώ, ενώ τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες αποτυπώνουν άνοδο κατά 5,2% στα 4,7 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα, τα λειτουργικά κέρδη βελτιώθηκαν κατά 2,9% στα 4,1 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου JT, που διαθέτει τις κορυφαίες μάρκες Winston και Camel, ανακοίνωσε ότι αύξησε το 2023 την πώληση του συνολικού όγκου συμβατικών τσιγάρων κατά 2,3%. Είναι χαρακτηριστικό ότι η JTI παρασκεύασε και διέθεσε στις διεθνείς αγορές περισσότερα από 531 δισ. τσιγάρα το 2023, για να καταστεί πλέον η μόνη – μεταξύ των τριών κορυφαίων στον κόσμο – εταιρεία καπνού που αύξησε τους όγκους της κατηγορίας αυτής.
Περαιτέρω ώθηση το 2024 στα συμβατικά, ισχυρή επένδυση και στα θερμαινόμενα προϊόντα καπνού
Σημαντικό είναι ότι σύμφωνα με προβλέψεις του ομίλου το 2024 αναμένεται περαιτέρω ώθηση στα έσοδα και σταθεροποίηση των προσαρμοσμένων λειτουργικών κερδών. Παράλληλα, η JT εντάσσει στο επίκεντρο του επιχειρηματικού του σχεδίου για τη διετία 2024-2026 τις επενδύσεις στην κατηγορία των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού με το καινοτόμο Ploom, με ενίσχυση της χρηματοδότησης για επέκτασή του τόσο όσον αφορά στο μερίδιο της κατηγορίας όσο και το γεωγραφικό αποτύπωμα. Στην πράξη, κεντρικό στόχο του ομίλου αποτελεί να είναι το Ploom X διαθέσιμο σε περισσότερες από 40 αγορές έως το τέλος του 2026. Ήδη ο όμιλος διεύρυνε τη γεωγραφική εμβέλεια του Ploom, καθιστώντας το διαθέσιμο σε ενήλικες καταναλωτές σε 13 αγορές στο τέλος του 2023,συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας στην οποία λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο 2023.
Ο κ. Masamichi Terabatake, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου JT δήλωσε:
«Στον τομέα του καπνού, εκτιμούμε ότι οι μάρκες μας θα συνεχίσουν να οδηγούν σε κέρδη με την αύξηση του μεριδίου αγοράς και των εσόδων. Ωστόσο παράλληλα εστιάζουμε στην επένδυσή μας στα θερμαινόμενα προϊόντα καπνού με ‘αιχμή του δόρατος’ το Ploom αναπτύσσοντας στρατηγική επέκτασης της γεωγραφικής του εμβέλειας. Όλες οι επιχειρηματικές μας ενέργειες έχουν ενταχθεί στο πλαίσιο 25 νέων στόχων βιωσιμότητας, με βάση την Αξιολόγηση των θεμάτων ESG 2023 (JT Group Materiality Assessment) προκειμένου να εξελίξουμε περαιτέρω τη στρατηγική μας να καταστούμε μια πιο βιώσιμη επιχείρηση για την Κοινωνία στο σύνολό της».