Βρετανία: Η Mail on Sunday αποδέχθηκε την ήττα της στη δικαστική διαμάχη με τη Μέγκαν Μαρκλ

ΑΠΕ

Η δημοφιλής βρετανική εφημερίδα Mail on Sunday αποδέχθηκε να διευθετήσει μια δικαστική διαμάχη για παραβίαση ιδιωτικότητας, στην οποία δικαιώθηκε η σύζυγος του πρίγκιπα Χάρι Μέγκαν Μαρκλ, σύμφωνα με ένα δικαστικό έγγραφο που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Ο εκδότης της εφημερίδας αποδέχθηκε να καταβάλει στην Αμερικανίδα πρώην ηθοποιό μια λίρα ως αποζημίωση για την καταχρηστική χρήση πληροφοριών σχετικά με την ιδιωτική ζωή της, όπως κι ένα ποσό, το ύψος του οποίου παραμένει εμπιστευτικό, για παραβίαση του δικαιώματος πνευματικής ιδιοκτησίας.

Ένας εκπρόσωπος τύπου της Μέγκαν Μαρκλ περιέγραψε αυτό το ποσό ως «σημαντικό» και ανέφερε πως εκείνη θα το μοιράσει σε οργανώσεις.

Τα ποσά αυτά προστίθενται στα δικαστικά έξοδα που ανέρχονται σε 300.000 λίρες (360.000 ευρώ), με το σύνολο των χρημάτων να πρέπει να καταβληθεί πριν από την 7η Ιανουαρίου, σύμφωνα με ένα δικαστικό έγγραφο που δημοσιοποιήθηκε σε Βρετανούς δημοσιογράφους από τους δικηγόρους του ομίλου Associated Newspapers Limited (ANL).

Σύμφωνα με το BBC, αυτό το έγγραφο επιβεβαιώνει επισήμως ότι ο εκδότης της εφημερίδας, ο οποίος είχε αναφέρει πως εξέταζε το ενδεχόμενο να προσφύγει στο Ανώτατο Δικαστήριο, αποδέχεται την ήττα του.

Σε «πόλεμο» με τις ταμπλόιντ, η Μέγκαν Μαρκλ, ο σύζυγος της οποίας Χάρι θεωρεί υπεύθυνο τον σκανδαλοθηρικό Τύπο για τον θάνατο της μητέρας του Νταϊάνα το 1997 σε τροχαίο δυστύχημα στο Παρίσι, προσέφυγε στη δικαιοσύνη κατά της Mail on Sunday για τη δημοσίευση μιας επιστολής που απευθυνόταν στον πατέρα της, τον Τόμας Μαρκλ.

Σε αυτήν την επιστολή που δημοσιεύτηκε το 2018, λίγο μετά τον γάμο της με τον πρίγκιπα Χάρι, η Μέγκαν ζητούσε από τον πατέρα της να σταματήσει να λέει ψέματα στα ΜΜΕ σχετικά με τη σχέση τους.

Στις 2 Δεκεμβρίου, η βρετανική δικαιοσύνη δικαίωσε την ενάγουσα, απορρίπτοντας την προσφυγή του εκδότη της εφημερίδας σε βάρος μιας απόφασης που είχε εκδοθεί 10 μήνες νωρίτερα και έκρινε παράνομη τη δημοσίευση της επιστολής.