today-is-a-good-day
22.1 C
Athens

Τελετή παράδοσης – παραλαβής στο Υπουργείου Τουρισμού

Χ.Θεοχάρης: Παραδίδω το Brand Ελλάδα πιο δυνατό από ποτέ - Β.Κικίλιας: Θα αξιοποιήσω ό,τι μέχρι τώρα έχει χτίσει το υπ. Τουρισμού

Με τη φράση «παραδίδω το Brand Ελλάδα πιο δυνατό από ποτέ» ο Χάρης Θεοχάρης παρέδωσε τη σκυτάλη του υπουργείου Τουρισμού στον Βασίλη Κικίλια στη διάρκεια τη σημερινής παράδοσης-παραλαβής των αρμοδιοτήτων τού υπουργείου.

Σε έντονα φορτισμένο κλίμα ο κ. Θεοχάρης εξέφρασε την ευγνωμοσύνη διότι «ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με στήριξε με την εμπιστοσύνη του στις πιο δύσκολες ώρες που πέρασε ποτέ ο ελληνικός τουρισμός». Την ίδια στιγμή, όπως είπε, είναι υπερήφανος που οι επιδόσεις του κλάδου είναι εξαιρετικές -παρότι η πανδημία εξακολουθεί να πολιορκεί την ανθρωπότητα.

Εστιάζοντας σε αυτές, ανέφερε ότι μέχρι στιγμής, έχουμε υποδεχτεί στην Ελλάδα πάνω από 6 εκατομμύρια τουρίστες, ενώ η μέση δαπάνη ανά φιλοξενούμενο έχει αυξηθεί και οι προβλέψεις για το άμεσο μέλλον είναι -είπε- κάτι περισσότερο από αισιόδοξες.

Σταχυολογώντας τα πεπραγμένα της θητείας του, ο Χάρης Θεοχάρης στάθηκε στο βραβείο «Global Champion Award» για τη διαχείριση της πανδημίας στον τουριστικό τομέα, το οποίο απένειμε στην Ελλάδα το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC).

Από την πλευρά του ο νέος υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σημείωσε ότι θα “πατήσει” και θα αξιοποιήσει ό,τι μέχρι τώρα έχει χτιστεί στο υπουργείο Τουρισμού, προκειμένου –όπως είπε- να δημιουργήσει το νέο τουριστικό προϊόν. Αφού αναγνώρισε τις πρωτοφανείς δυσκολίες που αντιμετώπισε στη θητεία του ο Χάρης Θεοχάρης, ο κ. Κικίλιας ανάφερε ότι στην επόμενη σελίδα του υπουργείου δεν περισσεύει κανείς.

Τις επόμενες ώρες ο νέος υπουργός Τουρισμού θα έχει συνεργασία με την υφυπουργό Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη προκειμένου να λάβει γνώση για τα τρέχοντα θέματα του υπουργείου, ενώ αναμένεται να έχει και επαφές με τους φορείς του κλάδου, προκειμένου να ενημερωθεί και ο ίδιος για τα τρέχοντα ζητήματα του κλάδου. Άλλωστε η χρονιά εξελίσσεται και το επόμενο διάστημα είναι το κρίσιμο για την πορεία των τουριστικών εσόδων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ