Το Audi Skysphere Concept δείχνει τις σχεδιαστικές τάσεις της μάρκας

ΑΠΕ

Η Audi αποκάλυψε το πρώτο μέλος της νέας οικογένειας πρωτότυπων οχημάτων. Πρόκειται για Audi Skysphere Concept, ένα ηλεκτρικό, δίθυρο roadster. Με αυτό το πρωτότυπο, η μάρκα απεικονίζει το όραμά της για τα μελλοντικά μοντέλα της, τα οποία θα αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης.

Επίσης, η πολυτελής μάρκα δημιούργησε ένα διαδραστικό εσωτερικό χώρο.

Για να δώσει στους επιβάτες περισσότερες δυνατότητες να απολαύσουν την οδήγηση, το Audi Skysphere Concept, σχεδιάστηκε για δύο διαφορετικές οδηγικές εμπειρίες. Η μία αφορά την περιήγηση και η άλλη τη σπορ εμπειρία.

Χρησιμοποιεί μία καινοτόμα τεχνική λεπτομέρεια, το μεταβαλλόμενο μεταξόνιο. Ο ηλεκτροκινητήρας και ο εξελιγμένος μηχανισμός του αμαξώματος και του πλαισίου μετακινούνται σε έναν βαθμό μεταξύ τους και καθιστούν δυνατή την αλλαγή του μεταξονίου και του εξωτερικού μήκους του αυτοκινήτου κατά 250 χιλιοστά. Ταυτόχρονα, η απόσταση του οχήματος από το έδαφος προσαρμόζεται κατά 10 χιλιοστά για να βελτιώσει την άνεση και τη δυναμική οδήγηση.

Με το πάτημα του κουμπιού, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη δική του οδηγική εμπειρία, είτε να πιλοτάρει το e-roadster μήκους 4,94 μέτρων στη λειτουργία Sports με μειωμένο μεταξόνιο είτε να το οδηγήσει όταν το μήκος του είναι 5,19 μέτρα αξιοποιώντας την αυτόνομη λειτουργία οδήγησης Grand Touring, απολαμβάνοντας τον ουρανό και το τοπίο, τον μέγιστο χώρο για τα πόδια και τις υπηρεσίες που προσφέρει ένα ενσωματωμένο ψηφιακό οικοσύστημα. Σε αυτήν τη λειτουργία, το τιμόνι και τα πεντάλ μετακινούνται σε μία άλλη περιοχή αφήνοντας περισσότερο διαθέσιμο χώρο.

Το Audi skysphere παρακολουθεί αυτόματα τον δρόμο και την κίνηση με το σύστημα αισθητήρων του και οδηγεί τους επιβάτες με ασφάλεια στον προορισμό τους, όπως ανακοίνωσε η μάρκα.

Ένας ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος στον πίσω άξονα είναι υπεύθυνος για την παροχή ισχύος στους τροχούς. Αποδίδει ισχύ 465 κιλοβάτ και 75,8 χλγμ. ροπή. Το roadster περίπου 1.800 κιλά. Επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα.

Οι μονάδες της μπαταρίας τοποθετούνται κυρίως πίσω από την καμπίνα, μία διαμόρφωση που εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους και ευκινησία του οχήματος. Περαιτέρω μονάδες μπορεί να τοποθετηθούν μεταξύ των καθισμάτων στο κεντρικό τούνελ του εσωτερικού. Η χωρητικότητα της μπαταρίας αναμένεται να είναι μεγαλύτερη από 80 kWh, δίνοντας αυτονομία στο αυτοκίνητο πάνω από 500 χιλιόμετρα, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, στην οικονομική λειτουργία GT.