H Άνδρος “κερδίζει” το ενδιαφέρον και τα εγκώμια διεθνών ΜΜΕ

EUROKINISSI

Σε έναν από τους καταλληλότερους προορισμούς του καλοκαιριού, υπό τις νέες συνθήκες αναδεικνύεται, η Άνδρος σύμφωνα με τα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης. Την αρχή έκαναν οι New York Times που κατέταξαν την Άνδρο στα 52 πιο ερωτεύσιμα μέρη του κόσμου, ως η μοναδική Ελληνική περιοχή μάλιστα, ανάμεσα σε προορισμούς από όλο τον πλανήτη, από την Ισλανδία μέχρι τη Νότια Αφρική και από την Κολομβία μέχρι την Ιαπωνία! «Η καρδιά του νησιού χτυπά στους ρυθμούς της φιλοξενίας των κατοίκων της Άνδρου» είναι το κεντρικό μήνυμα του εγκωμιαστικού άρθρου που άγγιξε εκατομμύρια αναγνώστες παγκοσμίως!

Επιπλέον, ή Άνδρος κέρδισε επάξια μία θέση στην κορυφή με τη ναυτική παράδοση και τα τοπία που θυμίζουν καρτ ποστάλ, σύμφωνα με το Vagabond, το κορυφαίο ταξιδιωτικό περιοδικό της Σκανδιναβίας.

Τον εξίσου εντυπωσιακό τίτλο του καλύτερου Ελληνικού νησιού για πεζοπορία κέρδισε η Άνδρος σε λίστα της Daily Telegraph με τους 15 κορυφαίους νησιωτικούς προορισμούς της Ελλάδας.

Σειρά είχε η έγκριτη Evening Standard που πρόβαλλε την εξαίρετη τοπική κουζίνα και την εντυπωσιακή ακτογραμμή του προορισμού.

Η μικρή απόσταση από την Αθήνα, οι διακοπές χωρίς κοσμοσυρροή και η αυθεντικότητα είναι οι λόγοι που οδήγησαν και τη διεθνή εφημερίδα Guardian να αναδείξει στην κορυφή της Ελλάδας το ξεχωριστό νησί των Κυκλάδων σε ένα αφιέρωμα γεμάτο αισιοδοξία.

Την Άνδρο και την καταλληλότητα της για οικογενειακές διακοπές μακριά από τα πλήθη, ανέδειξε στη συνέχεια και το πλέον καθιερωμένο διεθνές μέσο, Family Traveller.

Τέλος, από τη μακρά λίστα των διεθνών διακρίσεων δεν θα μπορούσε να λείπει το εμβληματικό Der Spiegel της Γερμανίας, που ανάμεσα σε επτά προορισμούς της Ελλάδας έδωσε την πρώτη θέση στην Άνδρο για τις δεκάδες εξωτικές παραλίες της, τη μοναδική αρχιτεκτονική, τα παραδοσιακά ταβερνάκια, την εντυπωσιακή βλάστηση και το οργανωμένο περιπατητικό δίκτυο.

Σύμμαχος στην προσπάθεια εξωστρέφειας του προορισμού ήταν η τεχνολογία αιχμής. Με τη βοήθεια της εικονικής και της επαυξημένης πραγματικότητας, ο Δήμος Άνδρου συμμετείχε σε πλήθος ψηφιακών εκθέσεων και workshop σε Μεγάλη Βρετανία, Πολωνία, Γερμανία, Ρουμανία, Αυστρία, Ιταλία, Γαλλία και Ισραήλ, διαχειρίστηκε ειδικά virtual stands και παρουσίασε το τουριστικό «προϊόν» του νησιού σε δεκάδες επαγγελματίες, δημοσιογράφους και influencers.

«Τα νέα δεδομένα βρίσκουν την Άνδρο έτοιμη να υποδεχτεί τους φίλους της από την Ελλάδα και το εξωτερικό, προφέροντας ιδανικές διακοπές κοντά στην Αθήνα και μακριά από την καθημερινότητα. Τα υψηλά ποσοστά εμβολιασμού, οι δεκάδες εναλλακτικές δραστηριότητες και οι συνεχείς διεθνείς αναφορές στο νησί αποτυπώνονται  μέσα από την αυξητική πορεία που εμφανίζουν οι κρατήσεις για Άνδρο, ακόμη και για μετά τον Αύγουστο!”  δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Άνδρου, Νίκος Μουστάκας.