Διευκρινήσεις από την Περιφέρεια Αττικής για τον πασχαλινό στολισμό

Η Περιφέρεια Αττικής με στόχο να ενισχύσει το θετικό κλίμα στην αγορά, προχώρησε στην επιλογή του στολισμού που κοσμεί την πρωτεύουσα ακολουθώντας τις προβλεπόμενες διαδικασίες με απόλυτα διαφανή τρόπο, απαντά ο αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών και πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Αττικής Νίκος Πέππας σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο πρώην περιφερειάρχης Γ. Σγουρός, σχετικά με τον πασχαλινό στολισμό.

Στην ανακοίνωση του ο κ Πέππας αφού τονίζει ότι ακολουθήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες σε ότι αφορά τον διαγωνισμό για την επιλογή του τελικού αναδόχου διευκρινίζει ότι έγιναν εντός περιορισμένου χρονοδιαγράμματος «αποκλειστικά και μόνον διότι δεν γνωρίζαμε εκ των προτέρων αν η κυβέρνηση και οι επιστήμονες θα προχωρούσαν ή όχι στο άνοιγμα της αγοράς».

Αναφορικά με το κόστος (15.000 εκάστη) σημειώνει ότι δεν ήταν φθηνές κατασκευές από την Κίνα, αλλά πασχαλινές παραστάσεις ειδικής κατασκευής, εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, επιδαπέδιες, τρισδιάστατες και με ιδιαίτερα σημαντικό μέγεθος και είναι από ελληνική εταιρία η οποία πληρούσε τις απαιτούμενες προδιαγραφές.

Από την πλευρά ο κ. Σγουρός στην ανακοίνωση του με τίτλο «Τα…. λαγουδάκια του κ. Πατούλη αποτελούν δείγμα του τρόπου διαχείρισης των χρημάτων της πολιτών της Αττικής», σημειώνει μεταξύ άλλων ότι «η διάθεση 73.408 ευρώ από τον κ. Πατούλη για τέσσερις φωτιζόμενες κατασκευές με…λαγουδάκια και…κουνελάκια προκειμένου να «στολιστεί» η Αθήνα, ενόψει του Πάσχα, δεν είναι απλώς δείγμα της «αισθητικής» της Διοίκησης της Περιφέρειας, αλλά το πώς «αντιλαμβάνεται τον τρόπο και τη διαδικασία διάθεσης του δημοσίου χρήματος».

Ο κ. Σγουρός αναφέρει ότι η ανάθεση έγινε κατόπιν «διαγωνισμού», με φωτογραφικές προδιαγραφές , «στην ασφυκτική προθεσμία μόλις δέκα ημερών για την υποβολή των προσφορών με συνέπεια «μόλις μία εταιρεία εμφανίστηκε στο διαγωνισμό και ανέλαβε τη σχετική προμήθεια, δίδοντας τη «θηριώδη» έκπτωση του 1.3%».