Το νέο Volkswagen Golf R εξοπλίζεται με νέο σύστημα τετρακίνησης

ΑΠΕ

Το νέο Volkswagen Golf R, το οποίο κυκλοφορεί στην αγορά από την αρχή του έτους, ξεπερνά όλα τα προηγούμενα μοντέλα Golf R στους τομείς της ισχύος και της ροπής. Όπως ανακοίνωσε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η ειδική έκδοση του Golf αποδίδει 320 ίππους, ενώ παρέχει και ιδιαιτέρα υψηλή ποσότητα ροπής που φθάνει τα 42,8 χλγμ. Για να διασφαλιστεί ότι η ισχύς μεταφέρεται στον δρόμο όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, οι μηχανικοί της μάρκας έχουν αναπτύξει ένα νέο σύστημα τετρακίνησης 4MOTION. Αποτελεί τη βάση για τον βελτιωμένο χειρισμό του Golf R, το οποίο θέτει τα πρότυπα στην κατηγορία του, όπως αναφέρει η εταιρεία.

Το Golf R ήταν παραδοσιακά η πιο ισχυρή έκδοση του μοντέλου με τις καλύτερες πωλήσεις στην αγορά. Με τετρακίνηση και τον πιο αποκλειστικό σχεδιασμό και εξοπλισμό, αυτό το δυναμικό αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει πάντα το πρότυπο τεχνολογίας στην κατηγορία του και στη γκάμα του Golf.

Αυτή η πολιτική ακολουθήθηκε και τώρα στη νέα γενιά του γερμανικού αυτοκινήτου. Το νέο Golf R είναι το πρώτο Volkswagen που κυκλοφόρησε με το νέο σύστημα τετρακίνησης 4MOTION με R-Performance Torque Vectoring.

«Ο στόχος μας με το Golf R ήταν να κάνουμε τα χαρακτηριστικά οδήγησης όσο το δυνατόν πιο ουδέτερα. Με άλλα λόγια, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι το όχημα θα είναι όσο το δυνατόν πιο απλό στον έλεγχο ανά πάσα στιγμή», εξηγεί ο μηχανικός υπεύθυνος του Golf R, Jonas Thielebein.

Η νέα μονάδα τετρακίνησης κατανέμει την ισχύ και τη ροπή όχι μόνο μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα αλλά και μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Αυτό καθιστά δυνατή τη σημαντική αύξηση της ευελιξίας του Golf R, ειδικά στις στροφές.

«Ο επιλεκτικός έλεγχος ροπής τροχών επιτρέπει στον οδηγό να φθάνει το αυτοκίνητο σε νέα όρια. Ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, ο χειρισμός του οχήματος παραμένει όσο το δυνατόν πιο ουδέτερος», προσθέτει ο Thielebein.

Το Golf R μπορεί, επίσης, να παραγγελθεί με το προαιρετικό πακέτο απόδοσης R, το οποίο αυξάνει την τελική ταχύτητα στα 270 χλμ./ωρα. Το R Performance Package περιλαμβάνει, ακόμη, ένα μεγαλύτερο, εμφανές πίσω σπόιλερ για επιπλέον δύναμη στον πίσω άξονα, τροχούς 19 ιντσών σχεδίασης Estoril και επιπλέον δύο προφίλ οδήγησης, «Special» (Nürburgring mode) και «Drift». Η επιλογή του προφίλ οδήγησης γίνεται πολύ γρήγορα μόλις ο οδηγός πατήσει ελαφρά το κουμπί R στο τιμόνι.

Μακριά από δημόσιους δρόμους, η λειτουργία Drift ανοίγει ένα εντελώς νέο επίπεδο δυναμικής οδήγησης και εκμεταλλεύεται περαιτέρω τη μέγιστη μετάδοση της ροπής στον τροχό που βρίσκεται στο εξωτερικό της στροφής είτε της καμπής. Το ESC σε λειτουργία Drift έχει οριστεί στο «Sport» ως στάνταρ, πράγμα που σημαίνει ότι τα ηλεκτρονικά στοιχεία ελέγχου του Golf R ξεκινούν σε πολύ αργά στάδια. Ωστόσο, είναι επίσης δυνατό τα ηλεκτρονικά στοιχεία ελέγχου να λειτουργούν σε πραγματικό χρόνο εάν το ESC απενεργοποιηθεί.

Και στις δύο λειτουργίες του R Performance Package το πεντάλ του γκαζιού έχει έντονη ευαισθησία για να δημιουργήσει μία αφιλτράριστη αίσθηση απόδοσης. Αυτός ο υψηλός βαθμός ελέγχου είναι ένα πλεονέκτημα όταν πρόκειται για μετακινήσεις στο χιόνι και τον πάγο ή στην άσφαλτο. Στη λειτουργία Special και Drift η βαθμονόμηση του κιβωτίου ταχυτήτων έχει βελτιστοποιηθεί για να διατηρεί τις σ.α.λ. σταθερά υψηλές. Στην αυτόματη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) αλλάζει όσο το δυνατόν πιο αργά προς τα πάνω τις σχέσεις και όσο το δυνατόν νωρίτερα προς τα κάτω τις σχέσεις, γεγονός που βοηθά στην ανάπτυξη ισχύος.

Για πρώτη φορά μετά την εισαγωγή του DSG, το κιβώτιο ταχυτήτων θα παραμείνει σε χειροκίνητο στις δύο λειτουργίες εάν το έχει επιλέξει ο οδηγός. Η ακούσια επιστροφή στην αυτόματη λειτουργία είναι πλέον παρελθόν. Αυτό είναι κάτι που οι επαγγελματίες, όπως ο Benjamin Leuchter, περίμεναν εδώ και πολύ καιρό. Ως πρεσβευτής μάρκας και οδηγός δοκιμών και ανάπτυξης στη Volkswagen, ο Leuchter είχε σημαντική συμβολή στην ανάπτυξη και τη βελτίωση του Golf R. «Η ετυμηγορία μου είναι ξεκάθαρη, το Golf R είναι το ξεχωριστό μοντέλο στη σειρά προϊόντων. Με τη νέα κίνηση σε όλους τους τροχούς, η οποία κατανέμει την ισχύ στους τροχούς και τους δύο νέους τρόπους οδήγησης, το Golf R προσφέρει μία εξαιρετικά διασκεδαστική οδηγική εμπειρία», ανέφερε.