Το Audi A6 Avant 55 TFSI e Quattro προσφέρει εξαιρετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα

229
ΑΠΕ

Το Audi A6 Avant, το μεγάλο station wagon της Audi, ακολουθεί το A6 Sedan και λανσάρεται στην αγορά ως plug-inhybrid (PHEV). Η έξυπνη διαχείριση του υβριδικού κινητήριου συστήματος με μια στρατηγική προγνωστικής λειτουργίας του οδηγού επιτρέπει στο νέο μοντέλο μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και δυναμικές επιδόσεις.

Το νέο, plug-in υβριδικό A6 Avant 55 TFSI e Quattro αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 367 ίππων. Το κινητήριο σύστημα συνδυάζει έναν κινητήρα 2.0 TFSI με ισχύ 252 ίππων και ροπή 370 Nm με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που έχει μέγιστη ισχύ 143 ίππων και μέγιστη ροπή 350 Nm. Διαθέτει επτά σχέσεων αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Stronic και μόνιμο σύστημα τετρακίνησης Quattro.

Η ηλεκτρική αυτονομία του είναι έως και 51 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Το A6 Avant PHEV επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 250 χλμ./ώρα. Σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το plug-inhybrid μπορεί να επιτύχει ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τον τρόπο με τον οποίο θέλει να κινηθεί. Αν επιλέξει «EV» τότε θα κινηθεί με ηλεκτρικά, «Hybrid» για αποτελεσματικό συνδυασμό και των δύο τύπων κίνησης και «Hold» για εξοικονόμηση της ηλεκτρικής ενέργειας. Στη λειτουργία «Hybrid», η προγνωστική στρατηγική λειτουργίας εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση και τη μέγιστη δυνατή οδήγηση με ηλεκτροκίνηση.

Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή my Audi για να διαχειριστεί τη φόρτιση και τον έλεγχο κλιματισμού πριν από την είσοδο στο αυτοκίνητο, ακόμη και πριν ξεκινήσει. Το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί μαζί με μια πολύ αποτελεσματική αντλία θερμότητας που χρησιμοποιεί την απορριπτόμενη θερμότητα από τα ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα. Με το στάνταρ Mode 3 καλώδιο, οι πελάτες μπορούν να φορτίσουν το υβριδικό όχημα σε δημόσιους τερματικούς σταθμούς φόρτισης με ισχύ έως 7,4 kW. Η μπαταρία ιόντων λιθίου επαναφορτίζεται σε περίπου 2,5 ώρες. Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος του οχήματος και αποθηκεύει ενέργεια 14,1 kWh. Η χωρητικότητα των αποσκευών είναι 405 λίτρα, χωρίς σκαλοπάτι στο πάτωμα φόρτωσης. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και μεγάλα και ογκώδη εμπορεύματα μπορούν να φορτωθούν και να μεταφερθούν εύκολα. Το Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro αναμένεται στην Ελλάδα μέσα στο 2020.