today-is-a-good-day
18.1 C
Athens

Ελ.Λύση: Να δοθούν απαντήσεις για την ενημερωτική καμπάνια

Την ανάγκη να δοθούν περαιτέρω αποσαφηνίσεις για την εταιρία που πήρε και θα διαχειριστεί το ποσό των 11 εκατ. ευρώ για την ενημερωτική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι», τόνισε ο βουλευτής της Ελληνικής Λύσης Αντώνης Μυλωνάκης, κατά την σχετική ενημέρωση που έκανε στην Επιτροπή Θεσμών της Βουλής ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Στέλιος Πέτσας.
Παράλληλα, τάχθηκε υπέρ μιας διακομματικής επιτροπής που θα αποφασίσει για τα μέτρα στήριξης των μέσων ενημέρωσης ενώ κατηγόρησε τόσο τη ΝΔ όσο και τον ΣΥΡΙΖΑ ότι εφαρμόζουν ακριβώς την ίδια σκόπιμη και μικροπολιτική πολιτική.
Έμφαση έδωσε ο κ. Μυλωνάκης στην ενίσχυση των περιφερειακών ΜΜΕ τα οποία όπως είπε εκπέμπουν «μεγάλη κραυγή αγωνίας».
«Το πεδίο της υγείας δεν προσφέρεται για μικροκομματική αντιπαράθεση και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει κανείς να το εκμεταλλευτεί για να κερδίσει. Υπάρχει πανδημία, ο κόσμος είναι καθηλωμένος στο σπίτι και πρέπει να ενημερωθεί», σημείωσε.
Υπογράμμισε δε, ότι θα έπρεπε να μεταδίδονται δωρεάν από κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας τα κοινωνικά μηνύματα.
Ο κ. Μυλωνάκης επέκρινε τη κυβέρνηση γιατί, όπως είπε, αποφάσισε μόνη της με ΠΝΠ για την ενημερωτική καμπάνια ενώ θα έπρεπε πρώτα να συνεννοηθεί με όλα τα κόμματα και μετά να την καταθέσει προς κύρωση.
«Πρέπει να δοθούν απαντήσεις: Πώς επιλέχτηκε μια εταιρία με τη θυγατρική της και πήρε τα 11 εκατ. ευρώ; Με πιο συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων; Αυτά πρέπει να τα γνωρίζει ο ελληνικός λαός. Πρέπει όλοι μαζί να δούμε πού πάνε τα λεφτά σε ποια κανάλια, αν πάνε ισόποσα, πώς επιλέγονται για τη διαφήμιση», σημείωσε.
Τέλος, διαμαρτυρήθηκε ότι η “ Ελληνική Λύση” έχει αποκλειστεί από τα μέσα ενημέρωσης και δεν προβάλλονται οι θέσεις του κόμματος, τόνισε ότι ο πλουραλισμός και η αντικειμενικότητα είναι θέμα δημοκρατίας και προσέθεσε ότι θα πρέπει το ΕΣΡ να παρέμβει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ