Επτά στους δέκα Έλληνες θεωρούν πως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι το ίδιο ποιοτικά με γνωστά brands, αναφέρει έρευνα της Nielsen, η οποία επίσης κατέγραψε τις συνέπειες της γήρανσης του καταναλωτικού κοινού.
Όπως δήλωσε η Νικολέτα Σπερελάκη, Client Business Partner της εταιρείας, περίπου “2,5 εκατ. Έλληνες θα είναι πάνω από 65 ετών έως το 2025” και ανέφερε πως αυτό “συνεπάγεται αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και των προϊόντων, που αυτοί καταναλώνουν”.
Με οδηγό χώρες που έχουν γηρασμένο πληθυσμό, αναφέρθηκε ο τρόπος που αυτές οι χώρες προσεγγίζουν τον πιο ηλικιωμένο καταναλωτή.
“Από τις γυναίκες περνούν τα έξοδα του νοικοκυριού” σημειώνει η Νικολέτα Σπερελάκη και προσθέτει πως η αναλογία εργαζόμενων γυναικών και ανδρών, από το 66,4% που ήταν το 2008, βρέθηκε στο 75% το 2018″. Σύμφωνα με την έρευνα, προκειμένου οι εταιρείες να μπορέσουν να προσελκύσουν την γυναίκα καταναλωτή, θα πρέπει να βρουν τρόπους να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.