today-is-a-good-day
20 C
Athens

Canon: Οι Ιάπωνες θεωρούν αγορά-κλειδί την Ελλάδα 

Με άνοδο κοντά στο 10% έκλεισε η περυσινή χρονιά για την Canon Ελλάδος, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο BnB Daily ο Δρόσος Δρόσος, Business Development Manager της Canon Ελλάδας, στο περιθώριο παρουσίασης εκτυπωτών της εταιρείας για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, “ένα από τα προϊόντα μας που πρωταγωνίστησαν ήταν οι mirror-less κάμερες, όπου κερδίσαμε μερίδια αγοράς, καταφέρνοντας να φθάσουμε στην 1η θέση, μολονότι αργήσαμε να μπούμε στη συγκεκριμένη κατηγορία.”
Πρόσθεσε ακόμη ότι “πολύ καλά πήγε το πρόγραμμα απόσυρσης τον περασμένο Οκτώβριο, μετά ήρθε το Black Friday το Νοέμβριο, όπου ήταν μία περίοδος όπου υπήρξε πραγματικά sold out, αλλά και οι γιορτές των Χριστουγέννων οι οποίες επίσης πήγαν καλά για τα προϊόντα της εταιρείας μας.”
Πρόσφατα ξεκίνησε νέο πρόγραμμα απόσυρσης, το οποίο διαρκεί περίπου 3 εβδομάδες, και αφορά κυρίως προϊόντα μεσαίας και υψηλής κατηγορίας, κατά βάση δηλαδή για τον επαγγελματία.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Δρόσος, “η ελληνική αγορά θεωρείται key market για τη μαμά εταιρεία, καθώς στη χώρα μας υπάρχουν μεγάλοι ευρωπαϊκοί retailers, δηλαδή αλυσίδες τύπου Media Markt και Dixons, τις οποίες μαζί δεν συναντάμε σε άλλη χώρα. Παράλληλα υπάρχουν και δύο ισχυροί εγχώριοι παίκτες, το Public και το Πλαίσιο, συγκροτώντας έτσι ένα ισχυρό δίκτυο retail για τα προϊόντα του ιαπωνικού κολοσσού.”

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ