today-is-a-good-day
11.3 C
Athens

Zara: Έγινε case study για την ανταγωνίστρια Η&Μ

Τα Zara του ομίλου Inditex έβαλαν τάξη το στοκ, την ώρα που η ανταγωνίστρια της, Hennes & Mauritz (Η&Μ), καταβάλλει τεράστια προσπάθεια να μειώσει τα ρούχα που της μένουν απούλητα.
Η ισπανική εταιρεία, η οποία είναι γνωστή για την ικανότητα της να λανσάρει ρούχα στην αγορά και να ξεπουλάει μέσα σε λίγες εβδομάδες, κατάφερε να μειώσει ακόμη περισσότερο τα αποθέματα της με τη χρήση της νέας τεχνολογίας, όπως είναι οι ετικέτες ανίχνευσης που ράβονται στα ενδύματα.
Οι λεγόμενες συσκευές RFID διευκολύνουν τη διαχείριση των αποστολών, επιτρέποντας στους υπαλλήλους να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στους πελάτες.
Η ανταγωνίστρια της από τη Σουηδία, Η&M, με μεγάλη δυσκολία κατάφερε να περιορίσει τα αξίας 4,4 δισ. δολαρίων απούλητα προϊόντα που έχει συγκεντρώσει.
«Το επιχειρηματικό μοντέλο μας βασίστηκε πάντα σε πολύ χαμηλό στοκ», δήλωσε ο πρόεδρος της Inditex, Pablo Isla σε τηλεδιάσκεψη. «Χάρη στο RFID  τώρα είμαστε σε θέση να διευθύνουμε την εταιρεία με ακόμη λιγότερα αποθέματα.»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ