today-is-a-good-day
17.4 C
Athens

Το λίφτινγκ του Coffee Island

Σε ολικό «λίφτινγκ», με δυναμικές παρεμβάσεις στην εικόνα των καταστημάτων αλλά και στην γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών της προχωρά η «Coffee Island».
Η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ της χώρας, δρομολογεί μια σειρά νέων projects.
Το ολικό rebranding ξεκινάει από την αλλαγή του design των 427 καταστημάτων του δικτύου (376 καταστημάτων στην Ελλάδα και των 51 στο εξωτερικό), με επίκεντρο την αναδιοργάνωση του πάγκου εξυπηρέτησης και την διακριτή παρουσία της κατηγορίας του «καφεκοπτείου» που παραμένει πυλώνας του νέου concept. Παράλληλα, θα γίνουν παρεμβάσεις στα χρώματα των καταστημάτων και στο λογότυπο, το οποίο θα προβάλει πιο έντονα την επωνυμία ενώ δρομολογείται και ο εκσυγχρονισμός της γκάμα και των συσκευασιών των προϊόντων καφέ.
Κομβικό ρόλο στην προσπάθεια να μετατραπούν τα Coffee Island σε «σταθμούς ολιστικής εμπειρίας για τον καταναλωτή» έχει το Food project. Η ένταξη δηλαδή στην γκάμα μιας ολόκληρης σειράς τροφίμων περίπου 40 κωδικών από κρύες σαλάτες και σάντουιτς αλμυρά και γλυκά μέχρι γιαούρτια και vegan γεύματα.Υπολογίζεται πως η επέκταση στο τρόφιμο θα αυξήσει κατά περίπου 30% τις πωλήσεις της εταιρείας.
Το σχέδιο περιλαμβάνει επίσης την αναβάθμιση του delivery αλλά και του e-shop, το οποίο κερδίζει διαρκώς έδαφος –όπως και η προπαραγγελία (περίπου 10% με 15% του τζίρου γίνεται από προπαραγγελίες).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ