today-is-a-good-day
21.4 C
Athens

Η αναγέννηση του NJV Athens Plaza

Το NJV Athens Plaza, αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά ξενοδοχεία της Αθήνας με λαμπρή και μακρά πορεία 40 ετών φιλοξενώντας επισκέπτες από όλο τον κόσμο.

Το 2018 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για το NJV Athens Plaza, καθώς σηματοδότησε την έναρξη μιας εσωτερικής αναδιάρθρωσης με στόχο την αναβάθμιση των καλών πρακτικών του Ξενοδοχείου σε όλες τους τις λειτουργίες. Μέσα από τη διαδικασία αυτή καθορίστηκαν συγκεκριμένοι στόχοι των οποίων η επίτευξη είχε ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης, την καινοτομία και την αναγνώριση της δράσης του.

Η νέα αυτή στρατηγική απέφερε άμεσα θετικά αποτελέσματα καθώς υπήρξε αύξηση του μικτού κέρδους κατά 26,3% έναντι 23,1% το 2017, ενώ το Ξενοδοχείο έλαβε πολλαπλές βραβεύσεις και πιστοποιήσεις κατά το 2018.

«Το Ξενοδοχείο μας βρίσκεται σε μια από τις καλύτερες περιόδους αν και η χρονιά ξεκίνησε δύσκολα. Το πρώτο τρίμηνο μας τρόμαξε λίγο στην πορεία τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα. Αυτό είναι, βέβαια, γιατί δουλέψαμε εντατικά με στρατηγική για τις αγορές μας και αντιστρέψαμε την κατάσταση», τόνισε η Γενική Διευθύντρια του NJV Athens Plaza, Βάνα Λαζαράκου.

«Η αύξηση των ξενοδοχείων στην Αθήνα μας προβλημάτισε αλλά και μας βοήθησε να σκεφτούμε και άλλους τρόπους να δουλέψουμε. Αν και το location του Ξενοδοχείου είναι μοναδικό δεν αρκεί όμως. Για αυτό προχωρήσαμε τα τελευταία τρία χρόνια σε ανακαινίσεις σε παρά πολλούς χώρους», πρόσθεσε.

«Το 2018 ήταν μια καταπληκτική χρονιά, είχαμε μια αύξηση στη μέση τιμή 12% από το 2017 και μια αύξηση 12% στο revenue από το 2017. Το 2019 οι αποδοχές ήταν επίσης πολύ καλές», τόνισε ο βοηθός Διευθυντής Πωλήσεων (Assistant Director of Sales) του ξενοδοχείου, Δημήτρης Σκλαβενίτης, καθώς και στο πρώτο 10μηνο του 2019 σημειώνεται νέα αύξηση της μέσης τιμής κατά 6%.

Η ανοδική πορεία του εμβληματικού ξενοδοχείου οφείλεται, επίσης, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασαν η κ. Λαζαράκου και ο κ. Σκλαβενίτης στα υψηλά επίπεδα στα οποία κινούνται οι αφίξεις. Συγκριμένα οι εθνικότητες που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση το 2018 ήταν ο Καναδάς (+66%), η Κίνα (+58%) και οι Ηνωμένες Πολιτείες (+30%).

Για το 2019 η Κίνα σημείωσε αύξηση στις κρατήσεις κατά 61% σε σχέση με πέρσι και η Ιαπωνία άνοδο 22%.

«Προσπαθήσαμε να συμμετέχουμε σε πάρα πολλές διεθνείς εκθέσεις, φτιάξαμε πάρα πολλές συνεργασίες με γραφεία που είναι πολύ σημαντικά στην Αμερική και στην Αγγλία. Όποτε με το που ξεκίνησε να ωριμάζει το κομμάτι τουρισμός στην Αθήνα ήμασταν από τους πρώτους που τα αποτελέσματα φάνηκαν», τόνισε ο κ. Σκλαβενίτης.

Εταιρική Υπευθυνότητα

 Η κοινωνία, ο πολιτισμός και το περιβάλλον είναι τρεις τομείς που βρίσκονται στο επίκεντρο της εταιρικής υπευθυνότητας του Ξενοδοχείου.

«Είναι ένα κομμάτια για το οποίο είμαστε πάρα πολύ περήφανοι. Η εταιρική υπευθυνότητά μας είναι γνωστή τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Είναι μεγάλη μας χαρά που φέτος θα δημοσιεύσουμε τον πρώτο απολογισμό εταιρικής υπευθυνότητας του Ξενοδοχείου», τόνισε η κ. Ρόζα Τσιριγώτη.

Το NJV Athens Plaza συμμετέχει ενεργά σε δράσεις προς όφελος της κοινωνίας, μεταξύ των δράσεων είναι η προσφορά γευμάτων σε οικογένειες οι οποίες αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες και σε ιδρύματα της Αθήνας και η κάλυψη βασικών αναγκών ηλικιωμένων και άστεγων. Το NJV Athens Plaza συνεργάζεται επίσης με τοπικούς προμηθευτές στηρίζοντας την κυκλική οικονομία.

Ο δεύτερος τομέας είναι ο πολιτισμός καθώς το Ξενοδοχείο βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, στην κοιτίδα του αρχαιοελληνικού πολιτισμού.

«Παρέχουμε πακέτα για αρχαιολογικούς χώρους και θεατρικά δρώμενα στην Αθήνα. Αναρτώντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε πολιτιστικό δρώμενο στην πόλη μας, προβάλλοντας στην οθόνη στο lobby ενημερώσεις σχετικά με τις πολιτιστικές εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα στην πόλη», τόνισε η κ. Τσιριγώτη.

Το NJV Athens Plaza τοποθετεί τις δράσεις του για την προστασία του περιβάλλοντός σε κεντρικό άξονα και αποτελεί βασικό σημείο αναφοράς. Το NJV Athens Plaza αποτελεί το πρώτο ξενοδοχείο μέλος του Παγκόσμιου Συμβουλίου Αειφόρου Τουρισμού στην Ευρώπη.

Το ξενοδοχείο έχει επενδύσει στην ενεργειακή εξοικονόμηση, κατά 90% έχει φωτισμό LED πλέον, και στην αναβάθμιση συστήματος ψύξης, ενώ έχει δημιουργηθεί μια ειδική Επιτροπή για τα θέματα αειφορίας, η Green Team.

Ενδεικτικά  το 2018 το ξενοδοχείο μείωσε κατά 7,33%  το ενεργειακό κόστος με αντίστοιχη αύξηση των διανυκτερεύσεων και έχει την κορυφαία ελάχιστη παραγωγή Co2 23,9 κιλά ανά διανυκτέρευση με μέσο αναφορά τα 27,7 κιλά.

Ειρήνη Μυλωνά

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ