Η επικρατέστερη λύση για τον σιδηρόδρομο στην Πάτρα

199
ΑΠΕ

Η μερική υπογειοποίηση της γραμμής σε μήκος δύο χιλιομέτρων είναι η επικρατέστερη και απολύτως εφικτή από τις λύσεις που εξετάζονται για την διέλευση του σιδηροδρόμου από το λιμάνι και το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μετά τη συνάντηση που είχε το απόγευμα με τον δήμαρχο Πατρέων Κώστα Πελετίδη , τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων και φορείς της τοπικής κοινωνίας.

Ο κ Καραμανλής τόνισε συγκεκριμένα ότι «στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν μας απασχολούν οι επικοινωνιακές εντυπώσεις, αλλά η ουσία. Το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής μας ενδιαφέρει και είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε πραγματικότητα.»

«Γι΄ αυτό και δεσμευόμαστε , πρόσθεσε , το σχέδιό μας να είναι ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο. Μελετούμε συγκριτικά τις υπάρχουσες προτάσεις ώστε να καταλήξουμε στη βέλτιστη λύση για την πόλη. Από τις λύσεις που εξετάζονται, η επικρατέστερη προβλέπει τη μερική υπογειοποίηση της γραμμής, σε έκταση συνολικά περίπου 2 χιλιομέτρων. Το σημαντικότερο: Δεσμευόμαστε η λύση που θα προχωρήσει, να ανοίγει την πόλη με μέτωπο προς τη θάλασσα, να περιλαμβάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις αστικής ανάπλασης και να διατηρεί σε λειτουργία τον Προαστιακό.»