Walmart: Πώς βγαίνει νικήτρια στη μάχη με την Amazon

167

Η Walmart φαίνεται να κερδίζει έδαφος εναντίον της Amazon.
Η συχνότητα των ανθρώπων, που αγοράζουν αντικείμενα στο Amazon. πάνω από έξι φορές το μήνα, μειώθηκε φέτος στο 40%, από 80% το 2017, σύμφωνα με έρευνα της First Insight.
Η πλειοψηφία, 55%, δήλωσε ότι προτιμούν να ψωνίζουν στη Walmart, έναντι της Amazon.
Τα ευρήματα της έρευνας θα μπορούσαν να είναι ένα σημάδι ότι οι επενδύσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου της Walmart αποδίδουν.
Η Amazon ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την παράδοση προϊόντων παντοπωλείου δωρεάν, μέσα σε ένα συγκεκριμένο δίωρο, σε όλα τα μέλη του Prime.
Η Walmart, εν τω μεταξύ, έχει ξεκινήσει την παράδοση τροφίμων απευθείας στα ψυγεία των πελατών σε τρεις πόλεις. Το πρόγραμμα συνδρομής InHome κοστίζει 19,95 δολάρια το μήνα.