Ο υφυπουργός και ο economy λαϊκισμός

113

Να ξεκαθαρίσω κάτι: Δεν είμαι οπαδός του ισοπεδωτικού λαϊκισμού, που έχει αναπτυχθεί και κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, και έχει οδηγήσει σε άγραφους νόμους, οι οποίοι στοχοποιούν άπαντες, κυρίως τους κατέχοντες την εξουσία και το χρήμα.
Κάποιες φορές, όμως, η προσαρμογή της συμπεριφοράς κάποιων στα νέα – αρεστά ή μη – δεδομένα είναι μονόδρομος.

Του Νεκτάριου Β. Νώτη

Αφορμή για τα παραπάνω αποτέλεσε η τυχαία συνάντησή μου, την Παρασκευή, με υφυπουργό της κυβέρνησης, στο αεροδρόμιο, με τον οποίο θα συνταξιδεύαμε, όπως προέκυψε.

“Θα πετάξει οικονομική ή business;”, ήταν το σχόλιο της ομήγυρης, μόλις απομακρύνθηκε.
Όλοι συμφωνήσαμε ότι καλό θα ήταν να τον δούμε στις θέσεις πίσω από τη διαχωριστική κουρτίνα και όχι μπροστά.

“Για 40 λεπτά πτήση δεν έχει λόγο να δώσει δικαίωμα”, είπαμε και αρχίσαμε να συζητάμε για το ποιους υπουργούς έχουμε δει τα τελευταία χρόνια και μήνες να επιμένουν να κάθονται business σε πτήσεις εσωτερικού.
Διότι, αν πρόκειται για μεγάλα ταξίδια, ειδικά τα υπερατλαντικά, τότε δεν τίθεται θέμα συζήτησης.
Θα μου πείτε, γιατί να τίθεται θέμα για τις σύντομες πτήσεις;
Ε, καταλαβαίνετε γιατί.

Διότι, τόσο η μείωση των εισοδημάτων των πολιτών την τελευταία δεκαετία, όσο και η ανάπτυξη και ενίσχυση της λογικής της κατσίκας του γείτονα (που προϋπήρχε, άλλωστε, να μη γελιόμαστε), έχουν στοχοποιήσει πολλούς. Κάποιους δικαίως, κάποιους αδίκως.
Αλλά έτσι είναι η δημόσια ζωή.

Take it or leave it.
Μπάι δε γουέι, ο υφυπουργός πέταξε economy.
Προσέχει για να έχει.

Ο Νεκτάριος Β. Νώτης είναι Εκδότης – Διευθυντής των καθημερινών επιχειρηματικών newsletter, FnB Daily και BnB Daily.