today-is-a-good-day
16.9 C
Athens

Κρι Κρι: Ψάχνει το επόμενο βήμα και ετοιμάζεται για το Brexit

Σημαντικές εξελίξεις έρχονται στην Κρι Κρι, όπως τόνισε ο επικεφαλής της, Παναγιώτης Τσινάβος.
Με την εισηγμενη γαλακτοβιομηχανία να βρίσκεται στη δεύτερη θέση στο γιαούρτι και να έχει διπλασιάσει το μερίδιό της και στο παγωτό, στην τελευταία δεκαετία, τρέχοντας ταυτόχρονα με σημαντική ανάπτυξη, ο ιδιοκτήτης της αναζητά το επόμενο βήμα, που σίγουρα δεν θα είναι το τυρί και η φέτα.
Σε αυτή την κατεύθυνση, ο κ. Τσινάβος δηλώνει ότι: «Είμαστε ανοιχτοί σε στρατηγικές συνεργασίες, οι οποίες, όμως, θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της ευρωπαϊκής και της διεθνούς αγοράς. Δεν ενδιαφερόμαστε να πουλήσουμε σε fund».
Στο πλαίσιο των επενδύσεων, 27 εκ. ευρώ, που έχει δρομολογήσει η εταιρεία για την περίοδο 2019-2021, επενδύει και 5 εκατομμύρια για νέα σειρά παγωτού με καινοτόμο προϊόν.
Ο κ. Τσινάβος δηλώνει πως είναι σε συζητήσεις με εταιρείες αναψυκτικών για ανάπτυξη προϊόντος, που δεν είναι γαλακτοκομικό, αλλά και για τη χρήση στέβιας στα προϊόντα της.
Η διοίκηση της Κρι Κρι μελετά προσεκτικά και την περίπτωση της – εξαιρετικά περίπλοκης – κινεζικής αγοράς: «Εχουμε κάνει δοκιμαστικές εξαγωγές στην Κίνα με 2-3 φορτία και αναμένουμε feedback».
Η μελέτη για το Brexit
Με το 19% του τζίρου της να προέρχεται από τις εξαγωγές στη Μ. Βρετανία, η Κρι Κρι έχει εκπονήσει ειδική μελέτη για το Brexit.
«Έχουμε υπολογίσει για το 2020 επιπλέον κόστος 2%-3%, στο σενάριο του ήπιου Brexit. Αν, όμως, μπουν μεγάλοι δασμοί, που δεν θα μπορούμε να απορροφήσουμε, κοιτάμε ήδη τη δυνατότητα συνεργασίας με τοπικό παραγωγό¬.
Να σημειωθεί ότι παράγει ιδιωτική ετικέτα για όλους τους μεγάλους retailer στη χώρα (Waitrose, Tesco, M&S, Sainsbury’s, Aldi, Coop).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ