today-is-a-good-day
22.2 C
Athens

Η Kia βασίζεται στα ηλεκτρικά μοντέλα της για να μειώσει τις εκπομπές CO2

Kαθοριστικοί για τις εξελίξεις στη γκάμα όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην ευρωπαϊκή αγορά θα είναι οι επόμενοι μήνες.

Η νέα νομοθεσία για το μέσο όρο των εκπομπών του CO2 υποχρεώνει όλες τις μάρκες να επιταχύνουν τις προσπάθειές τους για να μειώσουν τις εκπομπές του επικίνδυνου ρύπου και να εναρμονιστούν στα νέα αυστηρότερα όρια που καθόρισε η ΕΕ.

Η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία Kia ανακοίνωσε ότι θα αξιοποιήσει τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της για να επιτύχει τους ευρωπαϊκούς στόχους μείωσης των εκπομπών CO2 το 2020 και το 2021. Επίσης, η εταιρεία έχει ήδη αναπτύξει σχέδιο έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση που οι πωλήσεις είναι ανεπαρκείς, αναφέρει το Automotive News Europe.

Ο επικεφαλής της Kia Europe, Εμίλιο Χερέρα, δήλωσε ότι στο πρόγραμμα του σχεδίου έκτακτης ανάγκης περιλαμβάνονται και τα εξής:

– Η Kia, εξετάζει την περίπτωση τα αυτοκίνητα που διαθέτει στην Ισπανία να είναι ηλεκτρικά στην πλειονότητά τους.

– Να καθιερώσει ελαστικά χαμηλών εκπομπών σε κάθε μοντέλο της.

– Τα εταιρικά αυτοκίνητα για το προσωπικό να είναι ηλεκτρικά (EVs).

– Όλα τα αυτοκίνητα των αντιπροσώπων στις χώρες της Ευρώπης που χρησιμοποιούνται για Test Drives να είναι EVs.

– Όλα τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα της εταιρείας να είναι EVs.

Η Kia αναμένεται να χάσει τον στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης να μειώσει τις εκπομπές των νέων αυτοκινήτων στα 91,7 γραμ. CO2/ χλμ., σύμφωνα με μελέτη της PA Consulting. Η επίδοσής της θα είναι υψηλότερη κατά 3,2 γραμ. CO2/χλμ. Αυτό σημαίνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα αντιμετωπίσει πρόστιμα από την ΕΕ.

Ο συνολικός εξηλεκτρισμός της γκάμας θα είναι καθοριστικός για το τελικό αποτέλεσμα.

«Χωρίς αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και plug-in υβριδικά, θα είναι σχεδόν αδύνατο για την Kia να εκπληρώσει τους στόχους», τόνισε ο κ. Χερέρα. Η εναλλακτική λύση θα ήταν η μείωση των όγκων παραγωγής αυτοκινήτων, όπως θα συμβεί σε κάποιες άλλες μάρκες. «Όμως η Kia δεν θέλει να το κάνει αυτό», είπε ο Χερέρα και πρόσθεσε ότι η «η καταβολή των προστίμων θα θεωρηθεί σημαντική αποτυχία».

Η Kia πρέπει να πουλήσει 40.000 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στην Ευρώπη το 2020 για να επιτύχει το στόχο για το CO2. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 15% των συνολικών πωλήσεων της Kia το 2019 -περίπου 75.000 οχήματα από τα 500.000 συνολικά.

Σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανόνες εκπομπών CO2, παρέχονται στους κατασκευαστές πρόσθετα κίνητρα για να προσφέρουν αυτοκίνητα που εκπέμπουν λιγότερο από 50 γραμ. CO2/ χλμ.

Ο κ. Χερέρα εκτιμά ότι η Kia φέτος θα πουλήσει 16.000 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, από τα οποία 12.000 θα είναι το eNiro και 4.000 μονάδες του eSoul.

Η παραγωγή μπαταριών θα αυξηθεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και θα βοηθήσει την Kia να πουλήσει τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα το 2020.

Το Νοέμβριο, το εργοστάσιο της Kia στη Ζίλινα, της Σλοβακίας, θα αρχίσει να παράγει plug-in υβριδικές εκδόσεις του Ceed και του XCeed. Και τα δύο μοντέλα θα φτάσουν στην αγορά τον Ιανουάριο του 2020.

Την επόμενη χρονιά, το νέο Sorento μεσαίου μεγέθους SUV θα παράγεται σε υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις, με το τρέχον χαρτοφυλάκιο κινητήρων, το οποίο περιλαμβάνει ήδη ένα ντίζελ.

Η ιδέα του Imagine by Kia που παρουσιάστηκε στη φετινή έκθεση της Γενεύης θα είναι η βάση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με μπαταρία που θα κατασκευαστεί το 2021.

Η Kia σχεδιάζει να προσφέρει 19 ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2022.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ