Ανοδική παρέμεινε η πορεία της Seat και στο πρώτο φετινό τετράμηνο

1771

Αύξηση των πωλήσεων κατά 7% από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους πέτυχε η Seat. Για πρώτη φορά άγγιξε τις 202.600 μονάδες. Μόνο τον μήνα Απρίλιο, η Seat σημείωσε 51.000 πωλήσεις, 1,8% περισσότερες από το 2018. Από την άλλη οι πωλήσεις της νέας μάρκας CUPRA συνεχίζουν την ανοδική πορεία. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, η CUPRA πούλησε 7.900 αυτοκίνητα, 82,3% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2019, Γερμανία, Αλγερία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι τρεις χώρες που σημείωσαν την υψηλότερη αύξηση όγκου πωλήσεων, με την Ισπανία να αποτελεί την κύρια αγορά της εταιρείας. Η Γερμανία και η Βρετανία ακολουθούν την Ισπανία, ενώ η Γαλλία και η Ιταλία αποτελούν οι δύο χώρες-κλειδιά της στρατηγικής ανάπτυξης της Seat στην Ευρώπη.