today-is-a-good-day
21.7 C
Athens

Το πρωτότυπο Toyota Fine- Comfort Ride αξιοποιεί τις δυνατότητες των κυψελών καυσίμου

Το πρωτότυπο Toyota Fine- Comfort Ride, είναι μια ακόμη προσπάθεια για να διερευνηθούν οι μελλοντικές δυνατότητες των ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου.

Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου (FCEV) που συμβάλλει στη προσπάθεια για μετακίνηση σε μία κοινωνία με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα, κάνοντας προηγμένη χρήση υδρογόνου και ανανεώσιμης ενέργειας. Η ιδέα ήταν να υπάρξει ένα νέο μοντέλο με πολυτελές σαλόνι και με ευέλικτη διάταξη, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μόνο με ηλεκτρικά οχήματα. Μπορεί, επίσης, να κάνει χρήση μεγάλης ποσότητας ηλεκτρικής ενέργειας, χρησιμοποιώντας το υδρογόνο.

Το όχημα είναι εξαιρετικά φιλικό προς το περιβάλλον με μηδενικές εκπομπές CO2 ή επικίνδυνες ουσίες στο ταξίδι. Επίσης, είναι πρακτικό στη χρήση, έχοντας μεγάλη αυτονομία και χρόνο ανεφοδιασμού με υδρογόνο περίπου τριών λεπτών.

Το τμήμα του αμαξώματος στην περιοχή της καμπίνας έχει σχήμα διαμαντιού που αυξάνει το πλάτος από μπροστά προς το κέντρο, πριν στενέψει προς τα πίσω (αντιγράφοντας το σχήμα του ρόμβου). Αυτό μεγιστοποιεί το χώρο για τα καθίσματα της δεύτερης σειράς και επιτρέπει μία αεροδυναμικά αποδοτική σχεδίαση.

Η ευέλικτη διάταξη της καμπίνας είναι άμεσο πλεονέκτημα της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας: τοποθετώντας μοτέρ στους τροχούς αντί ενός μοτέρ κάτω από το καπό, οι τροχοί μπορούν να βρίσκονται στις γωνίες του οχήματος. Ένα κάλυμμα κάτω από το αμάξωμα συμβάλει σε ένα υψηλό επίπεδο ευστάθειας και αθόρυβης λειτουργίας, όπως αναμένεται από ένα premium saloon.

Το Toyota Fine-Comfort Ride ενσαρκώνει την έννοια της μελλοντικής μετακίνησης, που δεν είναι πλέον μία απλή μεταφορά αλλά μπορεί να προσφέρει πρόσθετη αξία, μέσα από ένα εξαιρετικά άνετο περιβάλλον. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με λειτουργία ψηφιακού βοηθού και οθόνη αφής, διατεταγμένη με γνώμονα τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, για εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες από όλους. Τα καθίσματα έχουν ευέλικτη ρύθμιση, ώστε να προσαρμόζονται σε διαφορετικούς σωματότυπους.

Η διάταξη των καθισμάτων είναι τέτοια, ώστε το αυτοκίνητο να χρησιμοποιείται σαν χώρος για ατομικές ή ομαδικές μετακινήσεις και επικοινωνίες.

Το αυτοκίνητο λειτουργεί ομαλά και αθόρυβα και κάνει πλήρη χρήση της υψηλής ικανότητας παραγωγής ηλεκτρισμού μέσω του υδρογόνου. Το εσωτερικό είναι πλήρως εξοπλισμένο, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να πετύχει αυτονομία περίπου 1.000 χλμ. (Ιαπωνικός κύκλος δοκιμών JC08). Είναι εξαθέσιο, με μήκος 4.83 μ., πλάτος 1.95 μ., ύψος 1.65 μ. και μεταξόνιο 3.450 χιλ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ