today-is-a-good-day
15.8 C
Athens

Τα δέντρα είναι ο χειρότερος εχθρός των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης της Uber

Σαν να μην έφταναν όλα τα άλλα προβλήματα για την Uber, τώρα έχει να λύσει και το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργούν στα αυτόνομα οχήματα της οι σκιές από τα κλαδιά των δέντρων.

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι μια εξαιρετικά πολύπλοκη μηχανή αναγνώρισης προτύπων. Μεταξύ των εκατοντάδων εκατομμυρίων άλλων καθημερινών καθηκόντων που φέρνει σε πέρας με επιτυχία, υπάρχει ένα που είναι εξαιρετικά σημαντικό για την οδήγηση ενός αυτοκινήτου: η δυνατότητα να διακρίνει την διαφορά σε μια σκιά από ένα πραγματικό, φυσικό αντικείμενο.

Αυτές οι σκιές είναι που αποτελούν πραγματικό πονοκέφαλο για την Uber αλλά και για άλλες εταιρείες που φτιάχνουν οχήματα αυτόνομης οδήγησης. Η ανάγκη να δοθεί προτεραιότητα σε ανάπτυξη δευτερεύοντος λογισμικού που θα μπορεί να αναγνωρίζει την σκιά των κλαδιών των δέντρων που πέφτει στο δρόμο, έχει γίνει κάτι παραπάνω από εμφανής σε όλες τις εκθέσεις των τμημάτων της Uber που ασχολούνται με τα αυτόνομα οχήματα, καθώς το υπάρχων λογισμικό αναγνωρίζει τις σκιές σαν πραγματικά αντικείμενα και ακινητοποιεί το αυτοκίνητο ή καλεί σε απομακρυσμένη βοήθεια. Αυτή η ανάγκη επιβεβαιώθηκε στα πλαίσια της παράλληλης έρευνας της εταιρείας για τις συνθήκες που οδήγησαν στο θανατηφόρο ατύχημα με ένα αυτόνομο αυτοκίνητο της εταιρείας τον Μάρτιο.

Η επίσημη απάντηση της Uber σε σχετικές ερωτήσεις, είναι πως τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης που διαθέτουν τα οχήματα είναι σε θέση να ξεχωρίσουν τις διαφορές, κάτι όμως που έρχεται σε αντίθεση με τις αναφορές πολλών εργαζόμενων σε ξένα μέσα οι οποίοι αναφέρουν πως μόλις πρόσφατα το λογισμικό μπόρεσε να αναγνωρίσει με απόλυτη επιτυχία ένα σωρό φύλλα σαν κάτι που δεν αποτελεί φυσικό εμπόδιο.

Εκτός από το κατά πόσο το σύστημα της  Uber είναι σε θέση να αναγνωρίσει με απόλυτη επιτυχία τις σκιές και τα φύλλα στο δρόμο, η εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει ακόμα ένα σημαντικό πρόβλημα και αυτό δεν είναι άλλο από τον ρυθμό με τον οποίο “καίει” κεφάλαια. Με την δημόσια εγγραφή της εταιρείας να είναι προ των πυλών, θα πρέπει να βρει τρόπο να βάλει φρένο στο “κάψιμο” περίπου 600 εκατ. δολαρίων ετησίως, ενώ τα οικονομικά στοιχεία του τρίτου τριμήνου δείχνουν πως η εταιρεία παρουσιάζει διευρυμένες απώλειες.

 

Πηγή: emea.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ