today-is-a-good-day
13.9 C
Athens

Κάθε έξι μήνες και ένα νέο μοντέλο για τη Seat

Η Seat πρόκειται να λανσάρει ένα νέο μοντέλο κάθε έξι μήνες μέχρι το 2020. Τα δύο πρώτα μοντέλα που θα λανσαριστούν μέχρι το τέλος του 2018 θα είναι το Seat Tarraco και το Cupra Ateca. Το επόμενο έτος θα λανσαριστεί η νέα γενιά Seat Leon σε 5θ και ST εκδόσεις. To 2020 θα παρουσιαστεί το πρώτο 100% ηλεκτρικό όχημα κατασκευασμένο στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen, με αυτονομία 500 χιλιομέτρων, ενώ για πρώτη φορά θα υπάρξει και η προσθήκη ενός CUV (Crossover Utility Vehicle) στη γκάμα των μοντέλων της εταιρείας.
Αυτά ανακοίνωσε, μεταξύ άλλων, στη συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της ισπανικής εταιρείας Luca de Meo στο πλαίσιο της ετήσιας παρουσίασης αποτελεσμάτων που πραγματοποιήθηκε στη Μαρδίτη. Αυτό πάντως που δήλωσε είναι ότι η Seat θα μπει ακόμη πιο δυναμικά στο χώρο της ηλεκτροκίνησης η οποία θα περιλαμβάνει και την υβριδική έκδοση της νέα γενιάς Leon το 2020. Επιπλέον, η μάρκα θα παραμείνει πιστή στα οχήματα που κινούνται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) καθώς και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ανακοινώνοντας τα αποτελέσματα της περσινής χρονιάς επισήμανε ότι τα κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν στα 281 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή 21,3% περισσότερα από το προηγούμενο έτος, εξαιρώντας την πώληση της θυγατρικής της VW Finance S.A. στη Volkswagen AG. Επιπλέον, τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 116 εκατ. ευρώ ως αποτέλεσμα του υψηλότερου όγκου πωλήσεων αλλά και των υψηλότερων επενδυτικών δραστηριοτήτων λόγω των νέων προϊόντων. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 9,55 δισ. ευρώ το 2017, κατά 11,1% υψηλότερος από το προηγούμενο έτος. Το ποσό αυτό προέκυψε από τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων που κατέγραψε η εταιρεία από το 2001 με 468.400 πωλήσεις, καθιστώντας την ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη
Η νέα «επιθετική» προϊοντική πολιτική προέκυψε ως αποτέλεσμα του υψηλού ποσοστού επενδύσεων από τότε που κατασκευάστηκε το εργοστάσιο Martorell, το 1992. Το 2017 η Seat διέθεσε 962 εκατομμύρια ευρώ σε επενδύσεις, ενώ από το 2013 έως το 2017 επένδυσε περισσότερα από 3,3 δισ. ευρώ τα οποία διατέθηκαν κυρίως για τη μεγαλύτερη «επιθετική» προϊοντική πολιτική καθώς και για την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών για την επίτευξη του στόχου της εταιρείας στην ενίσχυση της ψηφιοποίησης, της συνδεσιμότητας και της «έξυπνης» αυτοκίνησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ