ΣΥΡΙΖΑ: Η επιλογή της κυβέρνησης να αλλάξει τον σχεδιασμό υλοποίησης του μετρό Θεσσαλονίκης κοστίζει πολύ ακριβά

ΑΠΕ

«Η επιλογή των Μητσοτάκη, Καραμανλή και Μενδώνη να αλλάξουν τον σχεδιασμό υλοποίησης του μετρό Θεσσαλονίκης κοστίζει πολύ ακριβά. Κοινωνικά, οικονομικά, πολιτιστικά», αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι τομεάρχες Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης.

Αναφερόμενοι στο πρωτοσέλιδο της Εφημερίδας των Συντακτών οι δύο τομεάρχες σημειώνουν:

-Μηνιαίες αποζημιώσεις περίπου 1 εκατ. ευρώ προς τον ανάδοχο για καθυστερήσεις που σημειώνονται από τον Σεπτέμβριο του 2019 και για όσο διαρκεί η απόσπαση των αρχαιοτήτων από τη Βενιζέλου. Εκτιμήσεις αναφέρουν ότι ο σταθμός δεν θα παραδοθεί στην κοινοπραξία πριν την άνοιξη του 2023.

-Ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης όχι πριν την άνοιξη του 2025, όπως προκύπτει από εκτιμήσεις του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων και παραδοχές της Αττικό Μετρό και του αναδόχου.

-Χρηματοδότηση του έργου με έξοδα του δημοσίου μετά τις 31/12/2023, όταν και σταματά η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.

-Ένα κατατεμαχισμένο μνημείο.

Κλείνοντας υποστηρίζουν: «Το ορόσημο της ολοκλήρωσής του στο τέλος του 2023, όπως το παρουσίασε ο κ. Μητσοτάκης, καταρρέει. Το ίδιο και τα ψέματα της Ν.Δ. Η Θεσσαλονίκη σήμερα θα είχε μετρό. Αντί αυτού, βιώνει ένα έγκλημα».