Ιστορική απόφαση της Unilever: Τέλος η διαφήμιση για παιδιά κάτω των 12 ετών

ΑΠΕ

Η Unilever θα σταματήσει το marketing και τη διαφήμιση τροφίμων και ποτών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών, στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης και σε ηλικίες κάτω των 13 ετών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Τα προϊόντα της Wall θα φέρουν το λογότυπο “Responsibly Made for Kids” στα σημεία πώλησης, έτσι ώστε οι αγοραστές να γνωρίζουν ποια είδη κατασκευάζονται για παιδιά.

Τα προϊόντα παγωτού, που προορίζονται για παιδιά, θα περιέχουν το πολύ 110 θερμίδες και 12 γραμμάρια ζάχαρης ανά μερίδα.

“Η υπόσχεσή μας είναι μια πραγματική δέσμευση για την υπεύθυνη παραγωγή και την εμπορία των προϊόντων στα παιδιά”, ανέφερε ο Matt Close, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Unilever.